Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til en god dusjsåpe? Jeg har veldig tørr hud, men må føle meg skikkelig ren etter dusj

Anonymkode: 58ea5...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tving deg selv til å dusje uten dusjsåpe i en periode så løser du begge problemene.

Anonymkode: c35e8...a0f

• Liker 1
Skrevet

Ville gått på apoteket og kjøpt en dusjolje med noe lukt. Hør med de 

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Synes ikke at det hjalp noe å bytte, så bruker bare neutral eller annet sensitivt. Det som hjelper er en smøreomgang med Spenol etter at jeg har tørket meg. Gammeldags og billig, men like bra som mye annet.

Det er også bra å droppe dusjinga en dag i blant. Det passer godt nå, også pga strømprisen.  

Skrevet

Dusjsåpene til Dove er både rimelige og gode, og de lukter godt. Velger heller dem enn mange andre, dyre produkter.

Etter dusjen smører du deg med fuktighetskrem, jeg bruker Eucerin PH5 bodylotion uten parfyme på kroppen, og Carbaderm hudkrem uten parfyme i ansiktet.

Anonymkode: ef4ff...dda

Skrevet

Denne er så deilig😍

Koster 59 kr på Normal.

Er veldig drøy,da jeg tar bittelitt på skrubbekluten min og skrubber hele kroppen lett.

Screenshot_20211027-233139_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
Skrevet

Sverger til denne https://www.fruugo.no/oliva-olivenolje-sape-125g/p-60378278-121558797?language=no&ac=croud&gclid=Cj0KCQjw8eOLBhC1ARIsAOzx5cFFk2htOGGsJy_DBM5kG3pERWQWA3SUcdAIARazYk__-0JBfT6aEyMaArRdEALw_wcB

De har den på Life og den er billig nok til at du kan teste om du liker den. Funker som vanlig såpe men tørker ikke ut min eksemhud! Kan i teorien også brukes i ansiktet og som shampo. Du kan også vaske klær med den, og spesielt ullklær har godt av å vaskes med olivensåpe, så den er kjempefin å ta med på reise! Naturvennlige er den vel også, og uten plastikk! Vinn Vinn vinn :P

Skrevet

Jeg bruker Dr Greve dusjsåpe. Lukter rent og friskt.

9128aa2f-89c2-42d6-b85d-2e5948777f45.jpe

Skrevet

Det er som oftest ikke såpe alene som tørker ut, nå på denne årstiden tørker vann ut veldig alene.  Så dere som sier man skal unngå såpe tar feil.  Man blir ikke tørrere om man bruker såpe (lactasyd, dr greve el.)  nedentil, under armer og på føtter.  Noe som burde vaskes hver dag.  Hele kroppen trenger ikke såpes inn hver eneste dag. 

Skrevet

Jeg liker Body Shop sin Tea Tree, men den føles ganske sterk. 

Anonymkode: a4765...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...