AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Det er ei dame som stadig sender meldinger til samboeren min. Jeg veit at hun sliter, for det har han sagt, og jeg veit også at hun har romantiske tanker om han. Dette er ikke gjensidig, og jeg stoler 100% på han. Samtidig er han dumsnill og gjør henne en bjørnetjeneste ved å ikke slette henne fra SoMe. For ksempel i sta så kikket jeg på hennes åpne instagramprofil så på storyen hennes. Dette resulterte i at hun sendte en sur melding til han og lurte på hvorfor jeg «stalket» henne. Jeg kjenner jeg reagerer på dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg. Men hva i alle dager er det som får henne til å tro at hun kan prøve seg på min samboer? Jeg vet jo at hun skriver mye til han og sender han av og til lettkledde bilder. Han åpner de jo mens jeg sitter ved siden av han, han viser meg og skjuler ingenting. Han er naiv og tror ikke hun har romantiske tanker for han, men det er jeg overbevist over at hun har. Om ikke hadde hun neppe reagert på den måten hun gjorde når jeg var inne på hennes åpne Instagramprofil. Jeg tenker at om hun ikke vil at ukjente skal titte på profilen hennes, så får hun sette den privat. Han vil ikke slette henne fordi han er redd for hva hun vil finne på hvis hun ikke har han å «klage» til når hun er langt nede. Jeg tenker at det er ikke hans ansvar overhode. Stort sett ignorerer han henne, men kommer vel med korte svar innimellom. Han gjør henne en bjørnetjeneste ved å «holde» på henne slik mener jeg. Er ikke dette litt spesiell oppførsel av denne damen? Hadde der vært meg hadde jeg slettet henne for lenge siden, men hvem vet hva som foregår i hodet til enkelte menn... Jeg er overhode ikke bekymret, og han er ikke interessert i henne på noen måte, men jeg syns ikke det er greit måten hun opptrer ovenfor han på 🤷🏼♀️ Jeg klør i fingrene etter å skrive til henne men har klart å holde meg så lenge! Anonymkode: cab8c...ce7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Drit i henne. Fokuserer på ham og måten han setter grenser på. Anonymkode: f856b...2e3 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ei dame som stadig sender meldinger til samboeren min. Jeg veit at hun sliter, for det har han sagt, og jeg veit også at hun har romantiske tanker om han. Dette er ikke gjensidig, og jeg stoler 100% på han. Samtidig er han dumsnill og gjør henne en bjørnetjeneste ved å ikke slette henne fra SoMe. For ksempel i sta så kikket jeg på hennes åpne instagramprofil så på storyen hennes. Dette resulterte i at hun sendte en sur melding til han og lurte på hvorfor jeg «stalket» henne. Jeg kjenner jeg reagerer på dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg. Men hva i alle dager er det som får henne til å tro at hun kan prøve seg på min samboer? Jeg vet jo at hun skriver mye til han og sender han av og til lettkledde bilder. Han åpner de jo mens jeg sitter ved siden av han, han viser meg og skjuler ingenting. Han er naiv og tror ikke hun har romantiske tanker for han, men det er jeg overbevist over at hun har. Om ikke hadde hun neppe reagert på den måten hun gjorde når jeg var inne på hennes åpne Instagramprofil. Jeg tenker at om hun ikke vil at ukjente skal titte på profilen hennes, så får hun sette den privat. Han vil ikke slette henne fordi han er redd for hva hun vil finne på hvis hun ikke har han å «klage» til når hun er langt nede. Jeg tenker at det er ikke hans ansvar overhode. Stort sett ignorerer han henne, men kommer vel med korte svar innimellom. Han gjør henne en bjørnetjeneste ved å «holde» på henne slik mener jeg. Er ikke dette litt spesiell oppførsel av denne damen? Hadde der vært meg hadde jeg slettet henne for lenge siden, men hvem vet hva som foregår i hodet til enkelte menn... Jeg er overhode ikke bekymret, og han er ikke interessert i henne på noen måte, men jeg syns ikke det er greit måten hun opptrer ovenfor han på 🤷🏼♀️ Jeg klør i fingrene etter å skrive til henne men har klart å holde meg så lenge! Anonymkode: cab8c...ce7 Vet du hva. Jeg er i nøyaktig samme posisjon som din samboer, bare at jeg er singel, har prøvd ALT med en gang jeg svarer så kommer det 10 nye. Jeg vet ikke hva man skal gjøre. Har hun litt *anntenner* så skjønner hun at man ikke går etter folk som er opptatt. Anonymkode: f1f7d...417
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har vært borte i noe lignende, og det samme har venninner av meg. Ingen av oss godtok det. Det er så tydelig hva hun er ute etter, og det er mannen/kjæresten din, derfor er det ikke greit. Det er ikke vennskap dette handler om. Tror en del av gutta føler seg veldig interessante når disse kvinnfolkene henger etter dem, men det får være grenser. Selv om han later som at han er naiv, så er han ikke dummere enn at han egentlig forstår at hun er interessert. Anonymkode: b94ce...dd3 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du hva. Jeg er i nøyaktig samme posisjon som din samboer, bare at jeg er singel, har prøvd ALT med en gang jeg svarer så kommer det 10 nye. Jeg vet ikke hva man skal gjøre. Har hun litt *anntenner* så skjønner hun at man ikke går etter folk som er opptatt. Anonymkode: f1f7d...417 Ja det er akkurat slik. Hvis han svarer, kommer det 10 nye snaps/ig-meldinger. Jeg blir bare helt oppgitt - og syns litt synd på henne selvfølgelig, hvis hun sliter. Men hvorfor la det gå utover min samboer 🤯 Anonymkode: cab8c...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært borte i noe lignende, og det samme har venninner av meg. Ingen av oss godtok det. Det er så tydelig hva hun er ute etter, og det er mannen/kjæresten din, derfor er det ikke greit. Det er ikke vennskap dette handler om. Tror en del av gutta føler seg veldig interessante når disse kvinnfolkene henger etter dem, men det får være grenser. Selv om han later som at han er naiv, så er han ikke dummere enn at han egentlig forstår at hun er interessert. Anonymkode: b94ce...dd3 Men hvordan fikk dere henne til å la han vere i fred? Kontaktet dere henne selv? Problemet her er at han er så dumsnill at han «vil være der» for henne hvis hun skulle gå på en skikkelig smell, men jeg mener bestemt at han ikke har det ansvaret. Han har aldri møtt kvinnemennesket selv om de er fra samme sted. Jeg og han bor sammen og jeg går ofte tur med bikkjene rundt der hun bor, så det er jo bare et tidsspørsmål før jeg møter på henne på tur. Hvis hun vil ha noe med han å gjøre så får hun fader meg tåle at jeg sjekker ut instagrammen hennes tenker jeg! Anonymkode: cab8c...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Vi ga klar beskjed til mennene våre om at vi ikke aksepterte at de hadde noen som helst kontakt med de kvinnene dette gjaldt. Det ble respektert, selv om hos det ene paret kom det til et punkt der det nesten ble brudd. Om den dama går på en smell eller ikke, det er ikke mannen din sitt problem. Da får hun skaffe seg hjelp (han kan be henne kontakte psykolog, eller hente støtte fra venninner, før han kutter henne ut). Hun kan da skaffe seg en kjæreste som ikke er opptatt. Dere må også være klar over at dette kan være noe hun spiller på for å beholde ham som "venn". Anonymkode: b94ce...dd3 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #8 Skrevet 27. oktober 2021 Har vært borti det samme, min mann er litt treig når det gjelder slikt, han ser det ikke. Men når jeg har forklart det til han, så ser han på det med nye øyne og ser da hva jeg ser. Dette har skjedd hele 3 ganger, ene var eksen hans. Anonymkode: 746eb...735
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja det er akkurat slik. Hvis han svarer, kommer det 10 nye snaps/ig-meldinger. Jeg blir bare helt oppgitt - og syns litt synd på henne selvfølgelig, hvis hun sliter. Men hvorfor la det gå utover min samboer 🤯 Anonymkode: cab8c...ce7 Hvis han er som meg, så har han: 1. Snakket litt sporadisk med henne, gjerne om noe overfladisk. 2. Skjønt at hun kanskje er litt vel *på*. 3. Kommet til en konklusjon om at det kan aldri bli *de*. 4. Nå forsøker og fade ut kontakten, men føler seg råtten for måten det er gjort på. Skal være ærlig at dette har begynnt og tære på meg. Anonymkode: f1f7d...417
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ei dame som stadig sender meldinger til samboeren min. Jeg veit at hun sliter, for det har han sagt, og jeg veit også at hun har romantiske tanker om han. Dette er ikke gjensidig, og jeg stoler 100% på han. Samtidig er han dumsnill og gjør henne en bjørnetjeneste ved å ikke slette henne fra SoMe. For ksempel i sta så kikket jeg på hennes åpne instagramprofil så på storyen hennes. Dette resulterte i at hun sendte en sur melding til han og lurte på hvorfor jeg «stalket» henne. Jeg kjenner jeg reagerer på dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg. Men hva i alle dager er det som får henne til å tro at hun kan prøve seg på min samboer? Jeg vet jo at hun skriver mye til han og sender han av og til lettkledde bilder. Han åpner de jo mens jeg sitter ved siden av han, han viser meg og skjuler ingenting. Han er naiv og tror ikke hun har romantiske tanker for han, men det er jeg overbevist over at hun har. Om ikke hadde hun neppe reagert på den måten hun gjorde når jeg var inne på hennes åpne Instagramprofil. Jeg tenker at om hun ikke vil at ukjente skal titte på profilen hennes, så får hun sette den privat. Han vil ikke slette henne fordi han er redd for hva hun vil finne på hvis hun ikke har han å «klage» til når hun er langt nede. Jeg tenker at det er ikke hans ansvar overhode. Stort sett ignorerer han henne, men kommer vel med korte svar innimellom. Han gjør henne en bjørnetjeneste ved å «holde» på henne slik mener jeg. Er ikke dette litt spesiell oppførsel av denne damen? Hadde der vært meg hadde jeg slettet henne for lenge siden, men hvem vet hva som foregår i hodet til enkelte menn... Jeg er overhode ikke bekymret, og han er ikke interessert i henne på noen måte, men jeg syns ikke det er greit måten hun opptrer ovenfor han på 🤷🏼♀️ Jeg klør i fingrene etter å skrive til henne men har klart å holde meg så lenge! Anonymkode: cab8c...ce7 Det er jo kjæresten din som høres helt på trynet ut. Virker mer som han liker oppmerksomheten og leker dum ovenfor deg. Vært borti akkurat det samme før og de unnskyldningen er bare piss. Han føler seg mer forpliktet ovenfor hun enn deg? Slutt å kall han dumsnill, han vet hva han driver med Anonymkode: 2adf4...f20 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #11 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis han er som meg, så har han: 1. Snakket litt sporadisk med henne, gjerne om noe overfladisk. 2. Skjønt at hun kanskje er litt vel *på*. 3. Kommet til en konklusjon om at det kan aldri bli *de*. 4. Nå forsøker og fade ut kontakten, men føler seg råtten for måten det er gjort på. Skal være ærlig at dette har begynnt og tære på meg. Anonymkode: f1f7d...417 Jepp, er nok enig i dette. Den ene parten er nok også i stand til å "true" den parten som er i et forhold, mulig chatten kanskje har vært litt drøy et par ganger og dette er årsaken til at den som er i et forhold, ikke tør helt å slette og blokkere. Men det er bare en ting å gjøre, blokker!! Så får man heller ta støyten om det dukker opp noen chatter/meldinger som ikke burde vært sendt. Tror neppe 100 % uskyldige menn (kvinner) blir utsatt for sånt uansett, så litt urent mel er det i posen Anonymkode: 0393d...f95 2
AllahBallah Skrevet 27. oktober 2021 #12 Skrevet 27. oktober 2021 Lol@damer som tror at mannen «ikke skjønner» 😂 Selvfølgelig skjønner han!! Og selvfølgelig liker han det! Hvem liker ikke å føle seg betydningsfull og begjært av andre kvinnfolk? Og når han attpåtil får lettkledde bilder av henne 😛 7
Luckie Skrevet 27. oktober 2021 #13 Skrevet 27. oktober 2021 Hvordan har han fått kontakt med dette mennesket i utgangspunktet? Og hvorfor har han behov for å være der for henne i tilfelle dårlige dager? Bra du stoler på han, men dette er uansett ikke normalt. Eller greit. Sier veldig mye om samboeren din som velger å ha så mye kontakt med denne dama. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #14 Skrevet 27. oktober 2021 Hvordan vet hun at du sjekker Instagrammen hennes? Liker du bildene hennes? Hu får ikke varsel om sånt ellers. Bare å blokkere denne damen. Ikke deres feil om hu går på en smell. Anonymkode: cd956...f29 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #15 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvordan fikk dere henne til å la han vere i fred? Kontaktet dere henne selv? Problemet her er at han er så dumsnill at han «vil være der» for henne hvis hun skulle gå på en skikkelig smell, men jeg mener bestemt at han ikke har det ansvaret. Han har aldri møtt kvinnemennesket selv om de er fra samme sted. Jeg og han bor sammen og jeg går ofte tur med bikkjene rundt der hun bor, så det er jo bare et tidsspørsmål før jeg møter på henne på tur. Hvis hun vil ha noe med han å gjøre så får hun fader meg tåle at jeg sjekker ut instagrammen hennes tenker jeg! Anonymkode: cab8c...ce7 Dumsnill eller respektløs ovenfor deg hvis du har bedt om at dette skal slutte? Anonymkode: 44d75...b9e 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #16 Skrevet 27. oktober 2021 Er det faktisk slik som han sier da? At han overhodet ikke har gitt hun inntrykk av noe? Hvis det stemmer det han sier, så blåser du i henne og fortsetter å stole på mannen din. Det spiller vel ingen rolle om hun sender han noen meldinger hvis han også syntes det er Ok, og du ikke er bekymret for noe? Anonymkode: d9b79...192 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #17 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ei dame som stadig sender meldinger til samboeren min. Jeg veit at hun sliter, for det har han sagt, og jeg veit også at hun har romantiske tanker om han. Dette er ikke gjensidig, og jeg stoler 100% på han. Samtidig er han dumsnill og gjør henne en bjørnetjeneste ved å ikke slette henne fra SoMe. For ksempel i sta så kikket jeg på hennes åpne instagramprofil så på storyen hennes. Dette resulterte i at hun sendte en sur melding til han og lurte på hvorfor jeg «stalket» henne. Jeg kjenner jeg reagerer på dette. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg. Men hva i alle dager er det som får henne til å tro at hun kan prøve seg på min samboer? Jeg vet jo at hun skriver mye til han og sender han av og til lettkledde bilder. Han åpner de jo mens jeg sitter ved siden av han, han viser meg og skjuler ingenting. Han er naiv og tror ikke hun har romantiske tanker for han, men det er jeg overbevist over at hun har. Om ikke hadde hun neppe reagert på den måten hun gjorde når jeg var inne på hennes åpne Instagramprofil. Jeg tenker at om hun ikke vil at ukjente skal titte på profilen hennes, så får hun sette den privat. Han vil ikke slette henne fordi han er redd for hva hun vil finne på hvis hun ikke har han å «klage» til når hun er langt nede. Jeg tenker at det er ikke hans ansvar overhode. Stort sett ignorerer han henne, men kommer vel med korte svar innimellom. Han gjør henne en bjørnetjeneste ved å «holde» på henne slik mener jeg. Er ikke dette litt spesiell oppførsel av denne damen? Hadde der vært meg hadde jeg slettet henne for lenge siden, men hvem vet hva som foregår i hodet til enkelte menn... Jeg er overhode ikke bekymret, og han er ikke interessert i henne på noen måte, men jeg syns ikke det er greit måten hun opptrer ovenfor han på 🤷🏼♀️ Jeg klør i fingrene etter å skrive til henne men har klart å holde meg så lenge! Anonymkode: cab8c...ce7 Han liker oppmerksomheten han får fra henne. Hadde ham mislikt dette så hadde han blokkert henne. Han slipper jo alt ansvar ved å være så åpen med deg. Anonymkode: 561bb...6d2 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #18 Skrevet 27. oktober 2021 Hun skal ikke få opp varsel om at du har sjekket hennes IG med mindre du har likt bilder. Anonymkode: aa445...fc1 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #19 Skrevet 27. oktober 2021 Det er slettes ikke han som er naiv! Og som flere skriver, det er sprøyt at hun kan se at du ser uten at du har gjort noe aktivt, er hele tråden sprøyt? Anonymkode: 8e7ab...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #20 Skrevet 27. oktober 2021 Her er det du som er naiv ts. Anonymkode: 4064d...ce6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå