Gå til innhold

Cocktail Kjole til hagebryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri vært i bryllup med cocktail kleskode før.. Hva slags kjole? Må man ha høye hæler også? Det er hagebryllup, vil ikke synke ned i gresset liksom. Og skal kjolen være til knærne? Googler og ser den skal være det, men om jeg trykker "Cocktail dress" på nettsider, så er det alle mulige lengder. Gud så vanskelig :P  Kan ikke alle bare være pent kledd? 😅
(Og nei, kjenner ikke bruden, så vil ikke spør henne akkurat)

Anonymkode: 7d438...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cocktail-kjoler forbindes først og fremst med korte, gjerne litt tettsittende kjoler, gjerne med med bling. Høye hæler passer til stilen, men man kan nok også fint bruke noen fine sandaler. 

Til hagebryllup ville jeg kanskje gått for noe sånt: https://www.floyd.no/floyd-kjole-omega-kort-dusty-pink

Det er ikke en vanlig kleskode for bryllup, så det er nok flere enn deg som sikkert stusser litt på den. Det hadde ihvertfall vært fint å få avklart at det er korte kjoler som menes. Du kjenner ingen andre damer som skal i bryllupet da? Greit å ha noen å planlegge med. :)

Anonymkode: cef07...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Cocktail-kjoler forbindes først og fremst med korte, gjerne litt tettsittende kjoler, gjerne med med bling. Høye hæler passer til stilen, men man kan nok også fint bruke noen fine sandaler. 

Til hagebryllup ville jeg kanskje gått for noe sånt: https://www.floyd.no/floyd-kjole-omega-kort-dusty-pink

Det er ikke en vanlig kleskode for bryllup, så det er nok flere enn deg som sikkert stusser litt på den. Det hadde ihvertfall vært fint å få avklart at det er korte kjoler som menes. Du kjenner ingen andre damer som skal i bryllupet da? Greit å ha noen å planlegge med. :)

Anonymkode: cef07...da3

Takk for svar!
Kort, tettsittende og bling er ikke akkurat det jeg er vandt med å gå med, men den du sendte og noe lignende ser greit ut ! Takk! 
Er min mann som kjenner brudgommen, og alle han kjenner som skal er menn! Får se om det er noen av de som har kjæreste som vet bedre enn meg. 

TS

Anonymkode: 7d438...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...