Gå til innhold

Ønsker fast jobb i drammen (helst butikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei 24 år dame med masse erfaring i flere år i butikk å kan kasse også, prøver å lete etter en bra jobb som kan gi meg bedre lønn enn 130kr i timen som ikke er nok for meg å øknomien min.. tjener lite å ønsker å få meg jobb i drammen helst. 
håper noen av dere kan hjelpe meg med å finne ledig stilling… har søkt på 34 steder i 2 måneder men ikke fått svar kun fått av 3 steder som ikke passet meg å tiden min (12-1 på natta er sein vakt) 😕 håper noen her kan hjelpe meg med å få meg nytt jobb snarest❤️😔 

Anonymkode: 53d97...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er søknaden din skrevet på samme måte som dette innlegget? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei hei 24 år dame med masse erfaring i flere år i butikk å kan kasse også, prøver å lete etter en bra jobb som kan gi meg bedre lønn enn 130kr i timen som ikke er nok for meg å øknomien min.. tjener lite å ønsker å få meg jobb i drammen helst. 
håper noen av dere kan hjelpe meg med å finne ledig stilling… har søkt på 34 steder i 2 måneder men ikke fått svar kun fått av 3 steder som ikke passet meg å tiden min (12-1 på natta er sein vakt) 😕 håper noen her kan hjelpe meg med å få meg nytt jobb snarest❤️😔 

Anonymkode: 53d97...7eb

Jobber i matbutikk. Har kr. 215,11 i timen + UB tillegg. 

Anonymkode: c371c...709

• Liker 1
Skrevet

Få hjelp til å skrive en CV uten alle skrivefeilene du har i innlegget. 

Anonymkode: 22e22...f33

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jobber i matbutikk. Har kr. 215,11 i timen + UB tillegg. 

Anonymkode: c371c...709

Hvor jobber du? Tror du jeg kan søke å få jobben som deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...