Gå til innhold

Spørsmål til kvinner ang dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke typer menn og ikke minst, hvilke typer mannekropper kler dress best? Og syns dere dress er fint? 

Anonymkode: a09e8...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dress passer best når du finner den dressen som passer deg ☺️ Selv syns jeg nesten alle menn er kjekke i dress 😄

Anonymkode: 48024...ef8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 23.48):

Dress passer best når du finner den dressen som passer deg ☺️ Selv syns jeg nesten alle menn er kjekke i dress 😄

Anonymkode: 48024...ef8

Enig i denne. Det finnes dresser tilpasset alle typer kropper, i alle fall om man går litt andre steder enn på Dressmann for å handle... Ja dress er fint, til riktige anledninger. Det er som når damene har på kjole det, man blir mer pyntet. Nå må jeg innrømme at jeg er ekstremt svak for menn i bunad jeg da, men det har jo litt mer begrenset bruk tross alt.

Anonymkode: 9306a...c79

• Liker 1
Skrevet

Jeg er BESATT av menn i dress. Skikkelig fetish for det og syns alle blir langt mer attraktive i dress. Fineste er svart eller mørkeblå i formsydd fasong, og åpen dressjakke. Så lenge den passer kroppstypen kan vel alle være fine i dress. image.jpeg.ff4a44d83911fe75e23acb08a6aa3634.jpeg

Anonymkode: 65c50...d5c

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes nesten ingen kler dress. Dress, spesielt dress med slips er virkelig ikke min greie. De som kler dress best synes jeg er tynne eller slanke menn, da kan det faktisk være fint, men må da passe godt og ikke være for liten eller stor.

Anonymkode: 7dd22...511

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kjempesexy med dress! MEN går ofte forbi utstillingsvindu i butikker med mannekengdukker med dress. Og det ser ut som mange har dress som er minst ett nummer for liten! Det er IKKE fint at dressen er kjempetrang, og kort i armene/bena, og at man så vidt får til å kneppe igjen én av knappene. Det er en merkelig mote, spør du meg. Eller kanskje det bare er populært her hvor jeg bor, i Trøndelag...

Anonymkode: 41d32...adf

• Liker 2
Skrevet

Dress er noe som er fint på alle menn. Skikkelig hot! Eneste er at den må sitte som et skudd. Der synes jeg flere menn gjør feil med at den er for stram, kort, pløsete eller feil fasong. 

Anonymkode: 2dd5e...c94

• Liker 1
Skrevet

Har aldri forstått hva som er så fint med dress..  Plagget i seg selv er jo bare fælt, alle blir mindre attraktive med dress 

Syns det er veldig turn off ! 

Anonymkode: ba4b5...554

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...