Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en parfyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 22.25):

Jeg har akkurat fylt 40. Føler ikke jeg passer til typiske «unge» parfymer lenger, men orker ikke for tunge og voksne parfymer heller.. Liker litt friske parfymer, men må også være noe dybde der.
Liker f.eks Burberry Her og My Burberry Blush, men ser de skal passe best til jenter under 25, så jeg er ikke helt i målgruppa!
Noen som har andre anbefalinger?

Anonymkode: 473de...ac4

Denne er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (3 minutter siden):

Den har jeg :) og den er god ja.
 

Kan visstnok også blandes med andre parfymer.

Anonymkode: 2d4cc...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har jeg :) og den er god ja.
 

Kan visstnok også blandes med andre parfymer.

Anonymkode: 2d4cc...aea

Ja, du sprayer på andre parfymer over denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
elisapar skrev (1 time siden):

Lurer veldig på den Cloud parfymen men har ikke turt å bestille, er ikke så glad i kokoslukt.   Håper stadig å se den i parfymerier men ikke sett den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en som heter Hypnoze, lilla parfyme.

Fikk den av min aller første kjæreste som 6 åring (mora jobbet i parfymeri) og siden har jeg brukt den 😂👌🏼

Anonymkode: a4eca...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (På 11/28/2021 den 22.26):

Lurer veldig på den Cloud parfymen men har ikke turt å bestille, er ikke så glad i kokoslukt.   Håper stadig å se den i parfymerier men ikke sett den. 

Har sett den på HM parfymeriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bruker en som heter Hypnoze, lilla parfyme.

Fikk den av min aller første kjæreste som 6 åring (mora jobbet i parfymeri) og siden har jeg brukt den 😂👌🏼

Anonymkode: a4eca...901

Lancome Hypnoze? Helt sinnsykt god. En av mine favoritter også! Fått mange komplimenter for den. En parfyme som passer for de fleste aldersgrupper.

Anonymkode: 8b926...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om Calvin Klein Euphoria i mange år før jeg gikk til innkjøp, følte den var for heavy når jeg var yngre. Nå, ti år etter, gikk jeg endelig til innkjøp og har aldri fått så mange komplimenter for en duft som den. 

Endret av blåbærpai
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (6 minutter siden):

Drømte om Calvin Klein Euphoria i mange år før jeg gikk til innkjøp, følte den var for heavy når jeg var yngre. Nå, ti år etter, gikk jeg endelig til innkjøp og har aldri fått så mange komplimenter for en duft som den. 

Husker når den var in for ca 15 år siden og sjefen min samt et par venninner brukte den, syns den er helt forferdelig er i gata til Alien av Thierry Mugler.   Men vi er forskjellige. 

Anonymkode: 806bf...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten Enchanted som selges via Mary Kay er helt nydelig, da tenker jeg på en blå flaske med lilla topp! Kan virkelig anbefales og passer hele året, er en frisk duft men gir ikke hodeverk slik for eksempel My Way av Armani har gitt meg..

Anonymkode: caf4d...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt Escada Island Kiss 100 ml for 419 kr på Fyndiq.   Hadde en liten prøve på denne for mange år siden og elsket den.  Er 2011 versjonen, lukter mango og pasjonsfrukt.  Gleder meg til å få den i posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 28.11.2021 den 22.26):

Lurer veldig på den Cloud parfymen men har ikke turt å bestille, er ikke så glad i kokoslukt.   Håper stadig å se den i parfymerier men ikke sett den. 

Jeg synes ikke den lukter kokos altså, har du luktet på den?  :) Åpner veldig søtt og så litt maskulint under, dette er en lillesøster til baccarat rouge om du kjenner den, men søtere....og litt syntetisk. 

Anonymkode: 2b127...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke den lukter kokos altså, har du luktet på den?  :) Åpner veldig søtt og så litt maskulint under, dette er en lillesøster til baccarat rouge om du kjenner den, men søtere....og litt syntetisk. 

Anonymkode: 2b127...d1a

Nei, jeg har ikke sett den noe sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...