Gå til innhold

Hvorfor følger du ikke din egen tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange tråder laget av AB'er som ikke følges av noen, ikke en gang trådstarter selv. Hvorfor? Får man varsler selv om at man ikke følger sin egen tråd?

Anonymkode: 67b85...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får man varsler selv om at man ikke følger sin egen tråd?

Man får ikke noe varsel som sier "du følger ikke tråden din", nei.

Anonymkode: 699d6...c5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man får ikke noe varsel som sier "du følger ikke tråden din", nei.

Jeg snakker om varsler om at noen skriver i tråden. Får man det om man ikke følger egen tråd?
Trodde det var åpenlyst at det var det jeg pratet om, sorry. Skulle kanskje ha forklart bedre.

-ts

Skrevet

Ingen varsler når man skriver som anonym, det er vel noe av poenget og... Men det jo dumt når en bare forsvinner.

Anonymkode: fc894...97c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker om varsler om at noen skriver i tråden. Får man det om man ikke følger egen tråd?
Trodde det var åpenlyst at det var det jeg pratet om, sorry. Skulle kanskje ha forklart bedre.

-ts

Ah. Man får ikke varsler hvis man har skrevet som anonym. Har man skrevet med brukernavnet sitt så får man varsler, hvis man ikke har skrudd dem av i innstillingene.

Skrevet

Ingen varsler når man skriver som anonym, det er vel noe av poenget og... Men det jo dumt når en bare forsvinner.

Anonymkode: fc894...97c

Poenget? At man skal lage en tråd og ikke se hva folk svarer? Jeg snakker om svar i tråden en AB lager. De huker ikke av for å følge trådene sine og å få svarene i tråden som varsler. Det kan være anonymt det også, om du ser over så står det at 1 følger tråden (meg) og man kan huke av for å la andre se at man følger tråden. Dersom man ønsker å være AB så står det jo bare at en AB følger tråden....

-ts

Skrevet

Jeg pleier å trykke på favoritt på alle trådene jeg vil følge, samt mine egne.

Anonymkode: 76b5b...a30

Skrevet

Ah. Man får ikke varsler hvis man har skrevet som anonym. Har man skrevet med brukernavnet sitt så får man varsler, hvis man ikke har skrudd dem av i innstillingene.

Sitater får man ikke nei, men jeg får varsel om at noen har skrevet i denne tråden. Jeg lagde tråden som AB og følger tråden som AB og får varsler 🤷‍♀️ Vet ikke folk at dette er mulig?

-ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sitater får man ikke nei, men jeg får varsel om at noen har skrevet i denne tråden. Jeg lagde tråden som AB og følger tråden som AB og får varsler 🤷‍♀️ Vet ikke folk at dette er mulig?

-ts

Hvis du legger de som favoritt så slipper du få alle varslene🤷🏼‍♀️ Jeg følger aldri med på varslene jeg får uansett, går kun inn på mine innlegg og ser hvilke som er oppdatert.

Anonymkode: 76b5b...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...