Gå til innhold

Sette opp julelys.. For tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å sette opp julelys ute på huset tidlig november, men er det for tidlig tenker dere? 

Er så mørkt her jeg bor og jeg blir så glad av å se på julelys! :) 

Dekorere huset med andre julegjenstander venter jeg med til desember. 

Anonymkode: e8a58...09a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vi bor så har butikker begynt med lys i trærne utenfor. Koselig. Så du kan sikkert bare begynne, men kanskje avvente julebelysningen som du skriver. 

Anonymkode: ba398...ec6

• Liker 2
Skrevet

Flere blokker og rekkehus har fått ppp julelysene på balkongen i byen min. Det ser veldig fint ut. 

Anonymkode: 9c76b...eb7

• Liker 3
Skrevet

Vi setter opp lys (vi kaller det vinterlys) fra etter klokken er skrudd til vintertid. Dvs etter denne helgen, fra november. Det trengs i november mørket. 

Anonymkode: a134c...dcb

• Liker 4
Skrevet

For tidlig! 

• Liker 5
Skrevet

Jeg henger opp første november og tar de ned første februar! 😁 ikke sånn full amerikaglorete, men kirsebærtreet og en rekke langs verandaen. 

Anonymkode: 1b671...0e3

• Liker 1
Skrevet

ja nå er det jul igjen ja ??

Anonymkode: 0a7e8...b28

Skrevet

Jeg venter med utelys til 1.søndag i advent. 

Anonymkode: 62efc...fe5

• Liker 4
Skrevet

Vinterlysene er allerede hengt opp, lyset kommer på Halloween slik vi gjør det hvert år. :)

• Liker 2
Skrevet

Alt for tidlig, ja☝🏼

Huff, julen bør være forbeholdt kun desember. 

Anonymkode: a5225...b9c

• Liker 2
Skrevet

Ikke for tidlig🤩

Anonymkode: bbf4c...933

Skrevet

Setter opp vinterlys 1 november. Særlig slike små batteridrevet. Det som minner om jul, som nisser, isbjørner og stjerner og slikt, venter jeg med til første helgen i advent eller første desember. Vinteren er lang og mørk, fint å lyse den opp litt. 

Anonymkode: df701...b56

• Liker 3
Skrevet

Fullstendig likegyldig. 

Anonymkode: 63855...131

Skrevet

Du kan begynne å sette opp lys nå. Det er bare koselig, og det lyser opp nå i  vintermørket. 

Skrevet

Altfor tidlig. Vent til slutten av november.

Anonymkode: 78898...f8a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

ja nå er det jul igjen ja ??

Anonymkode: 0a7e8...b28

Om 2 måneder. Viktig at vi sekulært kristne må feire Jesu fødsel i 2 mnd. 

Anonymkode: 96525...503

Skrevet

Jeg gikk gjennom et byggefelt sent i går og gråt fordi det er noe veldig tøft som skjer i tiden. Jeg kikket tilfeldigvis opp og et hus laaangt oppi en bakke øverst i feltet hadde et stort hjerte på husveggen sin. Jeg følte meg så trøstet at jeg gråt enda mer, men mer av lettelse og håp. Var det eneste huset i hele bakken med lys og jeg har aldri vært der før.

Folkens, lysene deres varmer. 

• Liker 6
Skrevet

Ikke for tidlig. Det er jo mørkt ute. 

Anonymkode: 28dfd...8bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg gikk gjennom et byggefelt sent i går og gråt fordi det er noe veldig tøft som skjer i tiden. Jeg kikket tilfeldigvis opp og et hus laaangt oppi en bakke øverst i feltet hadde et stort hjerte på husveggen sin. Jeg følte meg så trøstet at jeg gråt enda mer, men mer av lettelse og håp. Var det eneste huset i hele bakken med lys og jeg har aldri vært der før.

Folkens, lysene deres varmer. 

Sender deg en :klem:

Anonymkode: de9da...a80

• Liker 2
Skrevet

Her kommer girlanderen ved inngangspartiet opp den 15. november, etter barnets bursdag er overstått! Og så får den være oppe til januar/Februar skiftet...  Kanskje til mars i år, siden vi venter lillesøsken i den tiden 😅 

Var så mange koselige svar i denne tråden at jeg tenker kanskje å kjøpe litt mindre juletre lys også å henge opp på verandaene også. Denne tiden er så mørk og kjip, absolutt innafor å lysne opp litt! 

Anonymkode: bca48...a0b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...