Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du/dere kjøpe til deres 11/12-åring i julegave? Datteren min ønsker seg ikke så veldig mye, så ønsker tips til hva jeg kan kjøpe. 
Hun liker f.eks Japansk anime, Harry Potter og Zelda. Men syns det er vanskelig å finne kule ting🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny ordentlig stol til rommet, samt annet stasj (pute, lyslenke, leter etter noe HarryPotter-relatert til å henge opp eksempelvis et fint galtvort-banner). Klær. 
Får slalåmsko av besteforeldre. 

Anonymkode: b7e19...700

Skrevet

Men hun ønsker seg kvalitets-tegnesaker, akvarellmaling ol. Det skal vi tipse onkler og tanter om. 

Skrevet

Og ønsker seg air-pods. Og bøker. Og klær. Og rettetang.

Skrevet

De jentene jeg kjenner på den alderen vil gjerne ha klær, sminke og hobbyting (skikkelige malesett, tegneblyanter, diamond painting o.l.). 

Skrevet

Kjøp Harry Potter-pysjamas eller andre ting innad temaet.

Skrevet

Har selv en datter på den alderen som ligner på din i interessene. Hun er veldig spesifikk på kunstmateriell som hun ønsker seg, så hvis vi skal kjøpe noe, er det ikke bare å raske med seg noe fra søstrene grenes kunstavd. Hun ønsker seg bl.a. prismacolor-fargeblyantene, som er veldig vanskelige å få tak i.

Min sier også at hun ønsker seg gavekort. Fra f.eks. H og M, Starbucks, Ikea (for pynt og nips til rommet) el.l.

Anonymkode: 37ac6...9a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...