AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Blæ, det ble en del mørkere enn jeg hadde tenkt. Er det noen av de hjemmeblekemetodene som Virker? Altså, eddik eller honning? jeg vil ikke avfarge håret men lysne det litt selv. Ikke lyst til å klage på salongen, det er pent gjort men bare for mørkt, det så litt mørkt ut i lyset der men alt for mørkt ut hjemme 😩 Anonymkode: da0ec...419 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Bruk head and shoulders og se om det lysner i løpet av de neste 10 dagene, hårfarge gjør ofte det. Hvis det ikke blir lysere innen den tid så kan du klage siden du har 14 dagers frist. Anonymkode: 6a565...a70
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 21.15): Blæ, det ble en del mørkere enn jeg hadde tenkt. Er det noen av de hjemmeblekemetodene som Virker? Altså, eddik eller honning? jeg vil ikke avfarge håret men lysne det litt selv. Ikke lyst til å klage på salongen, det er pent gjort men bare for mørkt, det så litt mørkt ut i lyset der men alt for mørkt ut hjemme 😩 Anonymkode: da0ec...419 Head and shoulders! Du ser fargen forsvinne sammen med såpevannet med denne shampoen. Ble for mørk sist gang jeg også men denne funket! Anonymkode: 3ba35...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå