AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Del Skrevet 26. oktober 2021 Kan dere gi meg noen bilder og eksempler på et sånt antrekk, helst med bukse, som passer til en fest? Anonymkode: 242ed...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 Joggedress. Det er uformelt det... Anonymkode: 553fe...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hva slags fest? Anonymkode: 8ddce...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Del Skrevet 27. oktober 2021 Det er et jubileum i firmaet jeg jobber. ts. Anonymkode: 242ed...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Del Skrevet 27. oktober 2021 Med uformelt menes sikkert her "pent" antrekk", i motsetning til "festfint". Altså ikke for eksempel spesifikt dresskrav til menn og kjolelengdekrav til kvinner etc. Jeg ville kledd meg slik jeg pleier å gjøre: skjørt/pen bukse og bluse, eller en typisk hverdagskjole. Ikke lang satengkjole, ikke jeans. Bruk skjønn, dette klarer du å finne frem til selv. Anonymkode: f7205...2c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Del Skrevet 27. oktober 2021 Uformelle antrekk er en modus for kjole som er ment å være mindre formell enn en smoking, samtidig som mer formelle klær enn casual kjole. For menn, denne typen klær vanligvis består av en to stykke dress. For kvinner, ofte består det av en lignende antrekk, med en kvinnes dress jakke matchet med et skjørt og bluse, eller en kjole. Siden navnet for denne stilen kan bli feiltolket og forveksles med fritidsklær, er det ofte kalles business antrekk eller vestlig virksomhet. Anonymkode: 2f3ca...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med uformelt menes sikkert her "pent" antrekk", i motsetning til "festfint". Altså ikke for eksempel spesifikt dresskrav til menn og kjolelengdekrav til kvinner etc. Jeg ville kledd meg slik jeg pleier å gjøre: skjørt/pen bukse og bluse, eller en typisk hverdagskjole. Ikke lang satengkjole, ikke jeans. Bruk skjønn, dette klarer du å finne frem til selv. Anonymkode: f7205...2c8 «Dette klarer du å finne frem selv, smilefjes» blir nedlatende når du skriver det sånn. Anonymkode: 10366...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #8 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er et jubileum i firmaet jeg jobber. ts. Anonymkode: 242ed...140 Da ville jeg gått med svart bukse og en fin genser eller fin bluse. Litt små pyntet uten at det er pyntet. Anonymkode: 10366...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #9 Del Skrevet 27. oktober 2021 Tenker det betyr pent men ikke dress. For meg som kvinne ville jeg valgt sort bukse med pen topp eller bluse til, eller skjørt med topp/bluse til. Eventuelt en enkel kjole som ikke var for kroppsnær eller pyntet. Anonymkode: 23600...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #10 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg hadde kledd meg ala dette: Anonymkode: 631d3...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 27. oktober 2021 #11 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde kledd meg ala dette: Anonymkode: 631d3...e08 For noen nydelige antrekk 😍 Akkurat slik går jeg også på jobblunch eller slike uformelle fester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå