AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Er det noen som har vært i fornøyelsesparken High Chapparal de siste årene? Jeg var der flere ganger i oppveksten på 90-tallet og i fotoalbumene myldrer det av bilder av meg og søsteren min i indianerkostymer🤦♀️ Er jo ikke akkurat bilder hverken jeg eller foreldrene mine er stolte av i dag. Syns det er en kul park ellers. Elsket å ta toget og bli «truet» av cowboyene, og å se på hesteshowet. Og han stuntmannen som hopper fra et slags tårn og ned på en madrass. Mulig de har endret på showet nå, men de hadde ikke det gjennom min oppvekst. Har lyst til å ta med barna dit, og gjerne lære dem om indianernes kultur, men er ikke interessert i å støtte parken dersom det selges indianer kostymer. Har de noe fokus på å unngå dette? Eller er det det samme gamle? Anonymkode: fbcf3...be7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har vært der flere ganger de siste årene. Fantastisk park! 😃 Det er en egen "indianerdel", men jeg er usikker på om i fjor var siste året de var der, kanskje det bare var høvdingen 🤔 Men obs obs! Å bruke ordet indianer er svært omdiskutert i Sverige! Ingen er utkledd som indianer, men "alle" går med cowboyhatt og pistolbelte 😁 Ungene raner butikker og salooner, det går skuespillere rundt hele dagen i rolle, Zorro, Lucky Luke og Dalton Brødrene, osv. Anbefales! Og stuntshowet er nytt hvert år 👍 Anonymkode: 3ebbd...11d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har vært der flere ganger de siste årene. Fantastisk park! 😃 Det er en egen "indianerdel", men jeg er usikker på om i fjor var siste året de var der, kanskje det bare var høvdingen 🤔 Men obs obs! Å bruke ordet indianer er svært omdiskutert i Sverige! Ingen er utkledd som indianer, men "alle" går med cowboyhatt og pistolbelte 😁 Ungene raner butikker og salooner, det går skuespillere rundt hele dagen i rolle, Zorro, Lucky Luke og Dalton Brødrene, osv. Anbefales! Og stuntshowet er nytt hvert år 👍 Anonymkode: 3ebbd...11d Takk for svar! Da blir det nok til at vi tar turen neste sommer☺️ Skal være forsiktig med bruk av ordet. Takk for informasjon. Anonymkode: fbcf3...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå