AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Okei her er greia. Jeg er med en super mann. Problemet er at han eier ikke sexlyst. Jeg er ingen sexmaskin eg heller, men savner liitt lidenskap. Han står på noen medisiner som er "umulig" å komme seg av, etter en utfordrende periode for 12-14 år siden. Han har ikke behov for de lengre, men pga store bivirkninger ved nedtrapping lar han heller det være, da det ikke gjør ham så mye å ta de. Medisinene er kjent for å redusere både libido og evnen til orgasme, og jeg ønsker så gjerne at han kunne gjort et forsøk på å redusere, og etterhvert kanskje droppe dem, for å se om det kan forsterke lysten litt mer. Han er litt likegyldig til det hele, og har ikke problemer selv med den sexdriven han har. Jeg kan jo ikke tvinge ham til legen for å diskutere nedtrapping heller, men jeg synes det er så sårt at han ikke er villig til å gi det et forsøk. Altså hadde han trengt medisinene hadde det ikke vært noe problem. Da forstår man. Men å bruke medisin bare fordi bivirkningene er kjipe synes jeg er dumt. Hva foreslår dere jeg gjør? Pusher ham litt mer på dette, eller bare godta at det er sånn det er? Anonymkode: fb399...49b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Ganske lik tråd her, kanskje det var noen gode råd i denne? Anonymkode: 952ee...589
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Denne medisinen kan ikke bare "byttes" den på trappes ned laaaaaaangsomt, og ja så må han jo gjøre det sammen med legen. Men det er jo han som må dra dit, ikke jeg, så derfor lurer jeg på om jeg skal pushe eller la det gå. 😊 Anonymkode: fb399...49b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Vedder kveldsmaten på at det er en SSRI? Har han skikkelig flaks, vil han aldri fungere igjen, samme hvor mye han trapper ned. Hvis han har mistet lysten til å ha lyst, så fungerer det jo for ham, og mange forhold havarerer fordi partneren ikke takler det. Etterpå gjerne ny depresjon, mer antidepressiva etc. Anonymkode: 6ada0...e81
SlemUlv Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Om han ikke trenger dem lengre, hvorfor fortsetter legen å gi dem? De fleste leger vil ha pasientene sine av medisiner.
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Ulik sexlyst skaper som regel problem mellom mange par. Da jeg hadde null sexlyst, ble det også mindre kyss og kos på samboeren. Forholdet gikk nesten over til vennskap, og små kranglingen startet. Slik kan skje av medisinbruk også, medisiner som tar knekken på testosteronet, eller energien i kroppen. Medisiner har ulik bivirkninger, og når man ikke kjenner at man får ereksjon blir også sexen glemt. Det såkalte morrabrødet er jo det beste tegnet at kroppen er fri for sykdommer og fri for bekymringer. Og er man syk av alvorlige ting skaper jo det også bekymringer. Så jeg er ikke skråsikker om det kommer av bekymringer eller medisinbruk. Kanskje mest sannsynlig av en blanding av disse to? Hvis han er din supermann og du vet han elsker deg, skader det iallefall ikke den samtalen du legger frem her. Å ha en behjelpelig kvinne, som vil finne løsninger på problemet bør jo mottakes med takk... Skulle gjerne ha hørt i ettertid hva som ble løsningen deres, det kan jo hjelpe andre som sliter med det samme... men også høre at det går bra mellom dere🤗
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Sliter med de samme bare at her er de jeg på medisiner som har mistet lysten får ikke orgasme dritkjipt Anonymkode: 858f1...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå