AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Har etter over 2 år endelig greid å komme meg bort fra et meget destruktivt forhold. Men jeg sliter, vet han ikke er bra for meg,han har gjort meg ufattelig mye vondt, allikevel tar jeg meg selv i å savne han. Han er i tankene mine 24/7. Savnet etter den jeg ønsker/trodde han var river i meg.. Lurer på hva han gjør,tenker osv.. All logikk tilsier at jeg burde være glad over å være kvitt han, men jeg er ikke det.. Jeg elsket han virkelig,trodde det skulle være oss for alltid, følte at jeg endelig hadde funnet "the one". Har aldri følt det sånn med noen.. Har så mange spørsmål som hjernen går å kverner på, hvordan han kan si han elsker meg og behandle meg så dårlig, mens jeg har bøyd meg baklengs for å gjøre han fornøyd. Alt er så urettferdig, jeg veksler mellom, sinne,sorg,frustrasjon,hat,savn...Slitsomt! Har blokkert overalt, har holdt meg snart 2mnd nå, men kjenner jeg er nær ved å sprekke!! Det er så sinnsykt vanskelig! Noen som har noen gode råd for å klare å motstå fristelsen å IKKE ta kontakt? Jeg kan ikke sprekke nå!!!!! Anonymkode: fab27...b08
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Gå ut med venner, omring deg med positive folk, gå og flørt - få øynene opp for at det finnes andre, ikke hopp inn i et nytt forhold men se deg om for å se hva som er der ute - det finnes såååå mange gode menn der ute som ikke er destruktive! Anonymkode: f5d7d...62e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Skaff deg et liv for faen. Så helt ærlig sinnsykt patetisk å være så jævla trangsynt og ikke klare se hva du bør bruke livet ditt på. Ikke vær dum. Tror de de venner av deg som har partner og barn fikk det ved å sitte låst i en slik situasjon som deg? Se for deg hva du ønsker av en mann og om det er langsiktig og familie og bli gamle sammen som du ønsker. Er dette noe som han gi deg ? Nei? Så sleng deg i nærmeste vegg og ta deg sammen med de destruktive patetiske selvødeleggende holdninger. Stell deg, pynt deg, begynn å date igjen og jakt heller på å finne en av de mange bra menn som faktisk har intense ønsker om å skape et familie og den mannen som ønsker å investere sitt liv i deg. Du kommer til å ende opp som en taper som brukte livet sitt på å jakte alle disse «hva hvis» istedenfor å investere din tid riktig og finne den person som faktisk er verdt å satse på. Jo flere sekunder du kaster på disse fullstendig idiotiske tingene som du beskriver, jo mer tid mister du av ditt liv som du aldri får tilbake. Beklage frustrasjon og banneord. Du er virkelig akkurat meg for tre år siden når jeg var så besatt på å få noe håpløst til å fungere. Jeg er nå gift med en mann som jeg forguder med baby på vei. Beste ønsker til deg.❤️ Anonymkode: 5355a...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Med all respekt, så tror jeg at hjernen lurer deg her, det du føler for han er nok ikke kjærlighet, men avhengighet. Tro du meg, du har ALT og vinne på å ikke ta kontakt og komme deg videre. Har vært igjennom det selv, og er det noe jeg er glad for, så er det at jeg klarte og løsrive meg fra han. Livet mitt er amazing i dag. Husk at det åpnes alltid en ny dør, når du stenger den andre 😉 Anonymkode: 16c3d...a5b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Les deg opp om traumebånd, så tenker jeg kanskje du får et annet perspektiv på saken. Og hver gang du tenker på at du skal kontakte han, så finner du på noe som får tankene vekk fra han. Samme hva det er, enten gå en tur, ringe en venninne, strikke en genser eller legge puslespill. For hver dag som går, fjerner du deg mer og mer fra han. Anonymkode: ade50...256
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Med all respekt, så tror jeg at hjernen lurer deg her, det du føler for han er nok ikke kjærlighet, men avhengighet. Tro du meg, du har ALT og vinne på å ikke ta kontakt og komme deg videre. Har vært igjennom det selv, og er det noe jeg er glad for, så er det at jeg klarte og løsrive meg fra han. Livet mitt er amazing i dag. Husk at det åpnes alltid en ny dør, når du stenger den andre 😉 Anonymkode: 16c3d...a5b Avhengighet er godt beskrevet. I mitt tilfelle som man dessverre kun innser etter at man er ferdig og gjennom det, så var det nok en desperat behov for trygghet og å skjerme meg selv fra den store skumle ukjente verden og hva om det faktisk ikke fantes noen andre for meg osv. man havner i en ganske ond spiral. Anonymkode: 5355a...6d9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg kom meg ut av et grusomt forhold. Traff masse venner, blomstret opp, tok vare på meg selv og hadde det sykt bra egentlig. Så ble jeg for fristet og dro tilbake. Verste jeg kunne gjort, ødela alt med en gang. Ikke kast bort tiden din på en sånn dritt, livet er alt for kort. Anonymkode: 2bceb...5fb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Tusen takk for svar alle sammen, setter stor pris på det. Jeg gjør alle disse tingene dere skriver.. Jeg prøver virkelig, jeg har lest masse. Og det har gått opp mange lys underveis.. Men innimellom kommer tvilen,når man sitter alene og tankene begynner å svirre og ikke minst abstinensene, helt grusomt til tider.. Trengte bare å lufte tankene litt her.. Tusen takk ❤️ Anonymkode: fab27...b08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå