Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sambo liker ikke at jeg tar botox i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet
ElMona skrev (18 timer siden):

Har du lest deg opp på bivirkningene av å bruke botox over lengere tid? 

Hva er de? 

Skrevet

Det er lettere å se enn man tror. Har tre venninner som tar botox. De ser rare og stive ut med det. Men jeg kan jo ikke si noe. Hun ene var stolt. Og spurte om jeg så noe forskjellig, jeg sa "nei". Hun sa hun hadde tatt botox og spurte om det var synlig, da måtte jeg lyve å si "nei, når du sier det kanskje, men det er så naturlig ut". 

Anonymkode: f872b...39a

• Liker 2
Skrevet

Om du vil sprøyte gift i ansiktet ditt er det ditt valg. Teit valg, og det får han lov å synes, men ditt valg likeså.

Anonymkode: bfa2c...351

Skrevet

Jeg prøvde Botox til tross for at typen min er mot det. ☺️
Han så jo overhodet ikke forskjell. Jeg derimot likte ikke resultatet, så det blir ikke Botox på meg før 10-15 år igjen tipper jeg.
Jeg tok rundt øynene og følte at alle smil ble falske😅😂 Takk gud for at det forsvant etter 3mnd. 🙈

Anonymkode: 8c061...5d7

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ekkelt å være rundt folk som bruker botox, så for meg hadde det desverre vært en dealbreaker å ha i mitt eget hjem. 

Anonymkode: 66a67...830

• Liker 2
Skrevet

For meg reflekterer det et verdisyn som er på akkord med mitt eget. 

• Liker 2
Skrevet

Menn flest skjønner ikke hvor mye arbeid, smerte og penger det koster å se «naturlig» ut. Om man tar litt fillers her og der, leppeforstørrelse, lift, silikon etc, vil ikke den gjennomsnittlige mann se det. De tror det er naturlig. Og de er også skråsikre på at de vet det🤣 De ser det kun om man overdriver. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er skikkelig ekkelt å være rundt folk som bruker botox, så for meg hadde det desverre vært en dealbreaker å ha i mitt eget hjem. 

Kvinner må ha rett til å gjøre hva de vil med utseendet sitt, uten at menn skal bry seg med dette. Om menn kommenterer inngrepet, er det et overgrep, enten kommentaren er positiv eller negativ. Det viktigste er at kvinnen selv er fornøyd med det som er gjort. Andre personer er ikke meningsberettiget.

Anonymkode: 4d04c...682

• Liker 1
Skrevet

Han liker deg vel som du er.

Skrevet

Håper folk forstår forskjell på fillers og Botox. Botox utført riktig synes ikke. Fillers derimot, endrer et fjes!

Anonymkode: 30713...fad

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For du tror du kan se det på alle?😄

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner må ha rett til å gjøre hva de vil med utseendet sitt, uten at menn skal bry seg med dette. Om menn kommenterer inngrepet, er det et overgrep, enten kommentaren er positiv eller negativ. Det viktigste er at kvinnen selv er fornøyd med det som er gjort. Andre personer er ikke meningsberettiget.

Anonymkode: 4d04c...682

Et overgrep?  Virkelig

Skrevet

Jeg hadde dumpa samboeren min på flekken om hun kom hjem full av botox og med andenebb. Det er faktisk noe av det styggeste jeg ser. 

Anonymkode: 02191...3d6

• Liker 1
Skrevet

Hva du gjør med kroppen din, har ikke han noe med. 

Samme gjelder om han plutselig tar tattoos over hele brystet. Hans kropp, hans valg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 18.33):

Botox og falske øyenvipper er vel det minst  sjarmerende som finnes - rett og slett turnoff.

Anonymkode: 6a6ef...37a

du hadde ikke kjent igjen botox på mils avstand.... 

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Det er litt morsomt at mange skriker om at det ser forferdelig ut, jeg skal love dere at på 90% av de som har tatt Botox så hadde dere ikke sett det engang. Det er de resterende 10% som overdriver til de grader som ødelegger inntrykket folk har av Botox.

Anonymkode: ead9b...99f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er litt morsomt at mange skriker om at det ser forferdelig ut, jeg skal love dere at på 90% av de som har tatt Botox så hadde dere ikke sett det engang. Det er de resterende 10% som overdriver til de grader som ødelegger inntrykket folk har av Botox.

Anonymkode: ead9b...99f

Ja, blir litt som å si at man kan se det på alle kvinner om de har lagt inn silikon.  Det er bare de som har lagt inn mye man som regel ser det på.  Mange som har lagt inn lite/moderat bare for å få små/normal store bryst. 

Anonymkode: 10435...b6c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar skitmasse Botox hver tredje måned. 12 stikk diverse plasser i panne og kjeve. Ingen ser forskjell. Ikke engang min mor. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde min kjære kommet inn døra med «Duck face» og det som er så hadde hun blitt kastet på dør.

Har ikke respekt for folk som ikke har evne til å eldes på en normal måte. Tyr man til Hollywood nykker så er det ikke plass til denne personen i mitt liv.

Anonymkode: e8936...888

Skrevet
BobbySocks skrev (2 timer siden):

Jeg tar skitmasse Botox hver tredje måned. 12 stikk diverse plasser i panne og kjeve. Ingen ser forskjell. Ikke engang min mor. 

Tror ikke 12 stikk er så mye. Jeg tok 6 mellom øynene (vanlig) og 4 øverst i panna for et par uker siden. Anser det ikke som mye. Like effekten det hsr hatt på pannen og kan fremdeles løfte bryna. 

Anonymkode: 10435...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...