Gå til innhold

Sambo liker ikke at jeg tar botox i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Estetisk kan det ikke helt sammenlignes etter min mening. 

Anonymkode: 71130...cb0

Begge deler ser like unaturlig ut etter min mening. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje fordi mimikken din blir endret, så han ikke kjenner deg igjen?

Anonymkode: 0adf7...6e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tatt Botox de siste syv årene og kjæresten min har ikke lagt merke til at jeg har blitt mindre rynkefri engang

Anonymkode: 0a06c...439

• Liker 10
Skrevet

tenker du ikke hadde brydd deg om han begynte med tattoveringer og piercing i nese og ansikt om han ikke hadde slike ting før.

det er hans kropp og han burde ikke gi f'n i hva du mener. 

Anonymkode: 7cd43...461

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

For meg er det viktig å være rynkefri. Føler meg bedre og strengt tatt er det mitt valg? 
Moderne teknologi er til for å brukes.

Anonymkode: 63cd0...79e

Har du lest deg opp på bivirkningene av å bruke botox over lengere tid? 

Skrevet

Så lenge det ikke er veldig mye så ser jeg egentlig ikke problemet, men noen er veldig opptatt av å påstå hvor imot de er det siden det ser så unaturlig ut. Så er vel heller sannheten at så lenge det ikke er mye så hadde de sikkert knapt sett forskjellen. Kanskje bare at man ser mindre sur ut om man har en sinnarynke som er ganske synlig.

Men ja, selvfølgelig må han få mene hva han vil. Det betyr jo ikke at du må slutte med det.

Anonymkode: 11449...1e7

• Liker 1
Skrevet

Det ser jo så dumt ut. Så skjønner samboeren din godt 

Anonymkode: 2d823...f64

• Liker 4
Skrevet

Han er en klok mann, denne Sambo. 👍

• Liker 8
Skrevet

Du kan gjøre som du vil, han kan mene som han vil. Kanskje han rett og slett synes det ikke ser pent ut. Selv synes jeg, som dame selv, at botox ser helt koko og harry ut. Det er fortsatt ditt valg, men det er ikke ulovlig for ham å uttale seg. Selv er jeg feks imot at mannen skal ta tatovering, og sier det gjerne til ham når han nevner det. 

Anonymkode: a6dad...367

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor gammel er du?

Kanskje mannen føler det er for tidlig for deg å være helt rynkefri?

Anonymkode: 24721...d9a

Det er vel nettopp det d handler om. Samfunnet vil man skal være rynkefri så lenge som mulig…derfor begynner mange allerede i 20-årene😣

Anonymkode: 2fb22...cb7

Skrevet
ElMona skrev (8 minutter siden):

Har du lest deg opp på bivirkningene av å bruke botox over lengere tid? 

Har du link? Vil lære mer. Jeg har prøvd det 3 ganger og opplever bivirkninger allerede🥴

Skrevet

Vel, jeg synes det er trist at kvinner ikke bare kan eldes som vanlige folk lenger. Overrasket over hvor mange som tar det på jobben eller vurderer å ta det. 4 damer tar botox, 2 tar restylan, fire går med løsvipper og 2 har silikon. Så tripper jeg rundt da, friluftsløven, med lite eller ingen sminke, og lurer på hvilken klode jeg har havnet på. Holder det ikke å dusje, gre håret og lukte godt lenger?

Anonymkode: 9689a...a0b

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du link? Vil lære mer. Jeg har prøvd det 3 ganger og opplever bivirkninger allerede🥴

Jeg bare hørte noen nevne det i en Instagram story, men søker du på long term botox side effects så finner du nok litt. Tror det er ting som at huden kan nesten bli litt hul og miste fylde etterhvert. Men det er jo en nervegift, så helt uproblematisk er det jo uansett ikke

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vel, jeg synes det er trist at kvinner ikke bare kan eldes som vanlige folk lenger. Overrasket over hvor mange som tar det på jobben eller vurderer å ta det. 4 damer tar botox, 2 tar restylan, fire går med løsvipper og 2 har silikon. Så tripper jeg rundt da, friluftsløven, med lite eller ingen sminke, og lurer på hvilken klode jeg har havnet på. Holder det ikke å dusje, gre håret og lukte godt lenger?

Det er jo en oppfatning av at kvinner synker i verdi ettersom de blir eldre. Usynlige blir vi også. Menn blir jo liksom bare kjekkere, og får mer "karakter"...men kvinner...nei det er en synd å eldes! Jævlig kjipt i grunn. Vi får vel et klasseskille etterhvert, mellom de som ikke har råd eller vil gjøre kosmetiske prosedyrer og de som har glatt hud til de går i grava.

Skrevet
ElMona skrev (8 minutter siden):

Det er jo en oppfatning av at kvinner synker i verdi ettersom de blir eldre. Usynlige blir vi også. Menn blir jo liksom bare kjekkere, og får mer "karakter"...men kvinner...nei det er en synd å eldes! Jævlig kjipt i grunn. Vi får vel et klasseskille etterhvert, mellom de som ikke har råd eller vil gjøre kosmetiske prosedyrer og de som har glatt hud til de går i grava.

Ja, men det er jo så overflatisk. Det går jo så fint å bare være et vanlig menneske. Pult får man også. Skjønner ikke greien. Ja, glemte å si at to av dem også har bleket tennene.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg rapporter ikke til min kjæreste at:

-jeg tar botox

-tar leppeforstørrelse

-dermapen

-fikser øyebryn og vipper 

Om han spør, så sier jeg bare at jeg gjorde det. Om han ikke liker det, driter jeg virkelig i det. Han bestemmer ikke over min kropp. 

Anonymkode: 5440b...590

Ser flere lar være å forteller partnere om juksingen sin. Hva er grunnen til at dere ikke kommuniserer åpent om slike inngrep?🤔 Vil dere at de skal tro dere er ‘så perfekte etter idealene’ fra naturens side?!

Om mannen min jukset med dop for å trene kroppen sin estetisk penere, tok sol for å beholde en gyllen hudfarge året rundt eller tok laser for å få model glatt brystkasse…så ville jeg følt meg litt lurt om juksingen først ble avslørt mange år senere. Men det er meg.

Da jeg begynte med litt botox og Restylane var det en selvfølge for meg å være åpen om det hjemme. Så han fikk en forklaring på hvorfor kontoen min alltid var tom på slutten av måneden og jeg ikke kunne legge til side for fremtidig oppussing av badet🙈😅 

Jeg forsøkte meg med den klassiske ‘noen pusser opp leiligheten, andre pusser opp utseende»😁 Men det falt ikke helt i smak hos ham😅 Han kritiserer likevel ikke valget mitt. Jeg er 8 år eldre enn ham, og han skjønner jo presset rundt å eldes pent.

Skrevet

Hvem er dette Sambo individet? Leser om han hele tiden jo

Anonymkode: 9e839...3c0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvem er dette Sambo individet? Leser om han hele tiden jo

Anonymkode: 9e839...3c0

Er en eller flere som troller. Men tror de fleste velger å ignorere det og svare på spørsmålet som det er likevel. Hender det kommer noen interessante diskusjoner frem av det likevel, så kan bare trollet kose seg så mye hen vil med den dårlige humoren sin:)

Skrevet

Jeg er ikke ts, men begynte selv å ta Botox etter at jeg fylte 40. Min mann kan lite om slike ting og tror dem som tar Botox får et slik duckface. Jeg liker ikke å holde ting skjult for han, men har nevnt at jeg har prøvd Botox, men han vet ikke når jeg har tatt og hvor ofte. 
Sier det heller ikke til venninner. Tenker at det er min kropp og mitt valg 

Anonymkode: c4033...105

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 18.39):

Sparkler? Vet du hva botox er?

Mannen kan vel mislike det alt han vil, og han har lov til å si fra om det, men noen bestemmelses - eller vetorett har han da ikke i saken. 

Anonymkode: f60d6...5bf

Tja, man ser det som regel ikke. Kjenner flere som jeg aldri trodde hadde tatt Botox. Kommer selvsagt Ann på hvor mye man tar. Tror helt ærlig mange har fordommer mot Botox fordi de forbinder det med Hollywood kjendiser i 50/60 årene 🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...