Auroraborealiset Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Hei. Jeg og mannen har forlovet oss og jeg ønsker å bruke en giftering som forlovelsesring. Har falt helt for denne, men det er vel ikke en typisk giftering? Kan jeg likevel bruke den som gifte og forlovelsesring?
Minlillesky Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Bruk det du vil som forlovelse/giftering! Ingen fasit på det. Hvis du føler den er den rette ringen, så har du svaret ditt. Veldig fin! 2
Tarzani Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg valgte ut en ganske vanlig giftering som jeg fikk da vi forlovet oss. Satte inn diamanter og graverte bryllupsdatoen i samme ring da vi giftet oss. Jeg hadde ikke noe ønske om å gå med 2 ringer, og trengte ikke en dyr forlovelsesring som bare skulle ligge i en skuff.. Synes det er fint at du gjør det på den måten du vil😊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Tarzani skrev (På 26.10.2021 den 18.06): Jeg valgte ut en ganske vanlig giftering som jeg fikk da vi forlovet oss. Satte inn diamanter og graverte bryllupsdatoen i samme ring da vi giftet oss. Jeg hadde ikke noe ønske om å gå med 2 ringer, og trengte ikke en dyr forlovelsesring som bare skulle ligge i en skuff.. Synes det er fint at du gjør det på den måten du vil😊 Jeg løste den med å ha forlovelsesringen på venstre hånd og giftering på høyre helt enig i at det blir dumt å legge vekk en dyr ring. Men jeg bryr meg ikke om å gå med 2 ringer da. TS, du kan gjøre akkurat hva du vil! Anonymkode: 89a74...1b9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Åh! Dette er drømmeforlovelsesringen min! Den er så fin! Jeg ser for meg den med en smal giftering inntil, men det er da ingenting i veien med å benytte den både som forlovelses- og giftering. Synes du skal gjøre akkurat som du selv vil! Anonymkode: d4f2b...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå