Gå til innhold

Forlovelses og giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg og mannen har forlovet oss og jeg ønsker å bruke en giftering som forlovelsesring. Har falt helt for denne, men det er vel ikke en typisk giftering? Kan jeg likevel bruke den som gifte og forlovelsesring?

FE84AEF8-A055-485C-99C8-288DC82AD178.jpeg

7821BC5D-2B51-4120-83D0-8A77C79F1115.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk det du vil som forlovelse/giftering! Ingen fasit på det. Hvis du føler den er den rette ringen, så har du svaret ditt. Veldig fin!

• Liker 2
Skrevet

Jeg valgte ut en ganske vanlig giftering som jeg fikk da vi forlovet oss. Satte inn diamanter og graverte bryllupsdatoen i samme ring da vi giftet oss. Jeg hadde ikke noe ønske om å gå med 2 ringer, og trengte ikke en dyr forlovelsesring som bare skulle ligge i en skuff.. 

Synes det er fint at du gjør det på den måten du vil😊

Skrevet
Tarzani skrev (På 26.10.2021 den 18.06):

Jeg valgte ut en ganske vanlig giftering som jeg fikk da vi forlovet oss. Satte inn diamanter og graverte bryllupsdatoen i samme ring da vi giftet oss. Jeg hadde ikke noe ønske om å gå med 2 ringer, og trengte ikke en dyr forlovelsesring som bare skulle ligge i en skuff.. 

Synes det er fint at du gjør det på den måten du vil😊

Jeg løste den med å ha forlovelsesringen på venstre hånd og giftering på høyre :) helt enig i at det blir dumt å legge vekk en dyr ring. Men jeg bryr meg ikke om å gå med 2 ringer da.

TS, du kan gjøre akkurat hva du vil! 

Anonymkode: 89a74...1b9

Skrevet

Åh! Dette er drømmeforlovelsesringen min! Den er så fin! Jeg ser for meg den med en smal giftering inntil, men det er da ingenting i veien med å benytte den både som forlovelses- og giftering. Synes du skal gjøre akkurat som du selv vil!

Anonymkode: d4f2b...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...