Vanilje jenta Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 bare et spørsmål til dere som har reist innenlands til oslo, kan man kjøpe parfyme i taxfree butikken når man lander på gardermoen? eller er det bare for de som har vært i utlandet?
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 De har nå et parfymeri som selger varer til bortimot taxtree-priser også for innenlandsreisende. Duty free-avdelingen er forbeholdt reisende til og fra utland.
Gjest Intelly Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 De har nå et parfymeri som selger varer til bortimot taxtree-priser også for innenlandsreisende. Duty free-avdelingen er forbeholdt reisende til og fra utland. ← Dette stemmer ikke, det er nemlig nøyaktig samme priser for de som handler når de kommer tilbake, ingen forskjell i pris fra når du reiser til eller fra utlandet, men det er veldig begrenset utvalg, for butikken er veldig liten. De har blant annet ingen makeup
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Du kan kjøpe taxfrie når du lander fra utlandet ja - men butikken var elendig dårlig spør du meg! Jeg var kjempeskuffet over utvalget!
FrøkenJuliet Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Dette stemmer ikke, det er nemlig nøyaktig samme priser for de som handler når de kommer tilbake, ingen forskjell i pris fra når du reiser til eller fra utlandet, men det er veldig begrenset utvalg, for butikken er veldig liten. De har blant annet ingen makeup ← For å rydde opp i rotet: Det er en kjempestor duty-free butikk på utland-siden. Denne er kun for de som reiser utenlands fra Gardermoen. Det finnes også en duty-free butikk på ankomst. Denne er kun for for de som kommer utenlandsfra og lander på Gardermoen. Det finnes en "Parfyme"-butikk ifra samme selskapet på Innenlands-piren på flyplassen, den har nesten like lave priser som duty-free butikken på utland.
FrøkenJuliet Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Du kan kjøpe taxfrie når du lander fra utlandet ja - men butikken var elendig dårlig spør du meg! Jeg var kjempeskuffet over utvalget! ← Charmina, denne butikken er heldigvis bare midlertidig. Den blir tre ganger så stor når den er helt ferdig.
Snuppelure Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Til spørsmålet: Nei du kan ikke handle taxfree når du reiser innenlands. Det er kun ankomst-taxfree ved bagasjebåndet i ankomst utland delen. Om det finnes parfymeri på innenlandsreiser er det kun på avgang i så fall. Til diskusjonen: Den butikken derimot har et lite utvalg og er ekstremt overfylt, av personer som skal bruke opp feriebudsjettet sitt. Jeg har gitt opp to ganger på rad. Så neste gang blir det vel å handle på utreise og ta med tilbake som tidligere. Endret 4. oktober 2005 av Snuppelure
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Men den nye butikken på innland er veldig flott
Gjest Intelly Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 Tre butikker å handle i, og alle har samme priser, innland, utland og ankomst. Butikken på ankomst er flaut liten, men er bare en midlertidig løsning, så den blir mye større, men de har ikke makeup blant annet, og selger bare de såkalte best-selgerne fra butikken på avgang. Så det lønner seg absolutt å kjøpe når du reiser på ferie, så du er sikker på å få det du skal ha .
Gjest dudell Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Japp.. du kan kjøpe kosmetikk til samme pris som utlandtaxfree. Min kjære kjøpte sist han var på reise (innlands) Og prisene var helt identiske. Så jeg var inne på taxfreebutikken sitt nettsted å plukket ut hva jeg ville ha på forhånd. jeg vet jo ikke hvordan utvalget er, men fikk i alle fall alt jeg hadde ønsket meg. Noe burde de vel ha på 400kvadrat http://www.osl.no/ Velg: shopping, travel value parfyme og kosmetikk
Vanilje jenta Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2005 Japp.. du kan kjøpe kosmetikk til samme pris som utlandtaxfree. Min kjære kjøpte sist han var på reise (innlands) Og prisene var helt identiske. Så jeg var inne på taxfreebutikken sitt nettsted å plukket ut hva jeg ville ha på forhånd. jeg vet jo ikke hvordan utvalget er, men fikk i alle fall alt jeg hadde ønsket meg. Noe burde de vel ha på 400kvadrat http://www.osl.no/ Velg: shopping, travel value parfyme og kosmetikk ← hvor kjøpte han det til deg? blir litt for vrret her je.
Vanilje jenta Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2005 Japp.. du kan kjøpe kosmetikk til samme pris som utlandtaxfree. Min kjære kjøpte sist han var på reise (innlands) Og prisene var helt identiske. Så jeg var inne på taxfreebutikken sitt nettsted å plukket ut hva jeg ville ha på forhånd. jeg vet jo ikke hvordan utvalget er, men fikk i alle fall alt jeg hadde ønsket meg. Noe burde de vel ha på 400kvadrat http://www.osl.no/ Velg: shopping, travel value parfyme og kosmetikk ←
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #13 Skrevet 14. november 2005 jamen hva med sjokolade og leker og alkohyler og røyk?
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #14 Skrevet 14. november 2005 jamen hva med sjokolade og leker og alkohyler og røyk? ← Nope. Vi bor jo i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå