AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg vil skaffe meg en jobb innen helse. Har ingen utdanning enda men skal starte snart. Jeg skal forresten ikke bli lege. Men jeg har et ørlite problem. Jeg takler IKKE oppkast. Bør jeg egentlig styre unna helse hvis jeg ikke tolererer det? Alt annet gjør meg egentlig ikke så mye. Men oppkast er bare helt jævlig for meg. 🤢 Anonymkode: fec64...248
KjøttOPP Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Og jeg takler IKKE ansatte i helsevesenet som ikke innser at de jobber med mennesker og deres liv, men ser på dem som objekter. Med rett holdning, håper jeg du går inn i dette med nettopp dette in mente Er mange syke som kaster opp, og mennesket blir vant til det meste 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg taklet egentlig ingenting ekkelt (oppkast, avføring, slim etc) før jeg begynte å jobbe i helsevesenet. Utrolig alt man blir vant til. Nå tenker jeg ikke over det engang, med mindre det er noe helt ekstremt. Anonymkode: 6cfdc...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 2 minutter siden, KjøttOPP said: Og jeg takler IKKE ansatte i helsevesenet som ikke innser at de jobber med mennesker og deres liv, men ser på dem som objekter. Med rett holdning, håper jeg du går inn i dette med nettopp dette in mente Er mange syke som kaster opp, og mennesket blir vant til det meste Øhh.. Meget spesielt svar. Jeg ser da ikke på mennesker og liv som objekter? Anonymkode: fec64...248 2
KjøttOPP Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Øhh.. Meget spesielt svar. Jeg ser da ikke på mennesker og liv som objekter? Anonymkode: fec64...248 Snakkes om 5 år innen helsesektoren, du
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg taklet egentlig ingenting ekkelt (oppkast, avføring, slim etc) før jeg begynte å jobbe i helsevesenet. Utrolig alt man blir vant til. Nå tenker jeg ikke over det engang, med mindre det er noe helt ekstremt. Anonymkode: 6cfdc...ce6 Kanskje det blir enklere over tid. Jeg brekker meg egentlig av tanken på oppkast. Åssen type jobb har du? Anonymkode: fec64...248
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 1 minutt siden, KjøttOPP said: Snakkes om 5 år innen helsesektoren, du Skjønner ærlig talt ikke hva du mener. Anonymkode: fec64...248 2
KjøttOPP Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ærlig talt ikke hva du mener. Anonymkode: fec64...248 Noen gang vært pasient over litt lengre tid?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 2 minutter siden, KjøttOPP said: Snakkes om 5 år innen helsesektoren, du Kanskje du kan holde deg til tema. Ingen spurte hva du mener om helsesektoren og de som jobber der. Anonymkode: 27a85...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 Just now, KjøttOPP said: Noen gang vært pasient over litt lengre tid? Hva er det du vil? Var det så ille for deg at jeg vil jobbe innen helse men ikke kan fordra oppkast? Anonymkode: fec64...248 2
KjøttOPP Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det du vil? Var det så ille for deg at jeg vil jobbe innen helse men ikke kan fordra oppkast? Anonymkode: fec64...248 Neida, du får en kinkig karriere hvis du ikke takler oppkast, som forekommer på tilnærmet alle avdelinger i sektoren.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 3 minutter siden, KjøttOPP said: Neida, du får en kinkig karriere hvis du ikke takler oppkast, som forekommer på tilnærmet alle avdelinger i sektoren. Vernepleier høres ut som en fin jobb innenfor helse. Ikke så mye oppkast der, tror jeg. Du høres forresten bitter ut. Anonymkode: fec64...248
KjøttOPP Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vernepleier høres ut som en fin jobb innenfor helse. Ikke så mye oppkast der, tror jeg. Du høres forresten bitter ut. Anonymkode: fec64...248 Takk for komplimentet!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg er vernepleier og har store problemer med oppkast. Eller det vil si smitterisikoen rundt oppkast dersom det er omgangssyke el.l. Jeg har lært meg å takle oppkast, avføring, urin, blod m.m, noe jeg tenkte var umulig. Men jeg klarer ikke slim og hoste med mye slim, da får jeg helt neller. Jeg jobber ikke slik at jeg må forholde meg til det nå da, men har jobbet mye med både eldre, utviklingshemmede og barn og blitt herdet. Heldigvis har vernepleieren mange arbeidsfelt som ikke innebærer kroppsvæsker. Men du må overleve praksisperiodene da😉 Anonymkode: 8b11a...9d0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #15 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg jobber som vernepleier og har problemer med oppkast. Har heldigvis ikke opplevd så mye av det 😊 Anonymkode: 7262a...d24
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #16 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil skaffe meg en jobb innen helse. Har ingen utdanning enda men skal starte snart. Jeg skal forresten ikke bli lege. Men jeg har et ørlite problem. Jeg takler IKKE oppkast. Bør jeg egentlig styre unna helse hvis jeg ikke tolererer det? Alt annet gjør meg egentlig ikke så mye. Men oppkast er bare helt jævlig for meg. 🤢 Anonymkode: fec64...248 Hei! Jeg er sykepleier og jeg er heller ikke glad i oppkast. Er heldigvis ikke så ofte jeg er borti det, og de gangene det oppstår så går det heldigvis fort over. Det finnes så mange positive opplevelser ved å jobbe innen helse, så synes ikke oppkast skal være det som stopper deg. Det er virkelig en givende jobb, og det er MYE mer av alt annet. Lykke til ❤️ Anonymkode: 17070...4d3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #17 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har vært sykepleier i 15 år. Jeg tåler dårlig oppkast og enda verre er det med slim. Gi meg heller en velfylt bleie. Dette har egentlig ikke vært et problem for meg, det er utrolig hva man får til når man må. Men hjemme er det helst mannen som må trå til når ungene spyr. Er han ikke hjemme viser det seg at jeg fikser det. Anonymkode: 807be...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå