AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg trodde ikke jeg skulle føle dette, så smålig og stusselig. Har møtt en fyr, vi har datet litt. Vi bor et stykke fra hverandre. Så de første datene var lørdag eller søndag med tur, piknik, lunsj osv. Deretter har vi hatt overnattingsdater, en helg hos meg og en helg hos han. Veldig koselig og trivelige. Han spurte meg plutselig om jeg ikke hadde bursdag snart, jo på onsdag sier jeg. Så skal ut å spise med to venninner og kose oss da. Vi dater, er ikke sammen. Har jo ikke datet så lenge, men.. jeg hadde liksom, siden han spurte, kanskje forventet en liten ting. En blomst, eller et kort, kanskje hadde han bakt en kake til en forsinka feiring for meg når vi var sammen, eller hva som helst. Men ingenting. Jeg kom til han sist helg, helgen etter min bursdag og en liten del av meg håpet på en liten ting. En massasjeolje innpakket for å gi meg massasje, en plante eller en billett til noe vi kunne gjøre sammen. Tja jeg vet ikke. Hva som helst. Men det var liksom ingenting. Det føles litt stusselig og jeg føler meg litt kjipt. Er jeg urimelig? Jeg hadde aldri tenkt å si når jeg hadde bursdag, men når han liksom spurte så fikk jeg noen små forhåpninger. Anonymkode: 17a0f...92c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Hvor lenge har dere datet da? Anonymkode: 87420...06d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Er dere enige om at det skal bli noe mer da, så han ikke bare ser på det dere har som helgekos? Da er det ikke så vanlig å gi bursdagsgave. Anonymkode: 9b710...a15
Engel Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Siden han spurte om bursdagen hadde jeg også blitt litt skuffet over null oppmerksomhet. Håper han husket å gratulere deg i det minste. At man er oppmerksom og omtenksom rundt sånne ting er noe som er litt viktig for meg. Ikke at jeg forventer gaver, men jeg forventer faktisk en form for oppmerksomhet ja. For det er det jeg ville gjort selv. En middag, kake, et eller annet. Selv om det er tidlig i dating. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå