AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Hei. Gutten min er 7 mnd gammel og han er en hardhendt koser. Når han skal sove bruker han smokk og pleier å pote (klemme) med hendene på enten en pute, men helst ansiktet mitt. Han knar kinna mine og nesa mi før han faller til ro. Han våkner om jeg fjerner meg der og da, så det gjør jeg ikke, så vi ligger og koser til han sovner 😊 Når han er våken hender det at han tvinner hele kroppen rundt armen min og fører alt han kan inn i munnen. Om det er hånda mi, hodet mitt, alt skal tygges på. 😅 Det jeg lurer på er hvorfor noen babyer gjør dette? Er det en form for self soothing? Det er tydeligvis ikke tenner, han har holdt på slik siden han ble født, og er generelt blid og frisk baby 😊 jeg er bare nysgjerrig, siden min første var stikk motsatt, og dette er jo ganske hardhendt, han er sterk😊 noen som har peiling på dette feltet? Anonymkode: a8975...c28 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Høres normalt ut. Glad i mammaen sin:-) Anonymkode: ce2c9...271 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Høres ut som frøkna mi. Hun spiser opp hele fjeset mitt hvis hun får sjansen 😂😍 Anonymkode: a82d3...b17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Høres normalt ut. Glad i mammaen sin:-) Anonymkode: ce2c9...271 💞❤️ AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som frøkna mi. Hun spiser opp hele fjeset mitt hvis hun får sjansen 😂😍 Anonymkode: a82d3...b17 Ja det har vært et par forsøk på å spise meg opp 😂 idag sugde han seg fast på haka mi mens han dro i hvert kinn mens han lagde koselyder 💞💞 Anonymkode: a8975...c28 2
bebisss Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Herregud så søtt 🥰 Min gjør også en del av det samme. Sutter meg ansiktet og klyper meg i kinnene. Bare nyt det for snart blir det ikke tid til kos. Eldstemann her takker pent nei om jeg spør om han vil ha en klem eller kos😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 💞❤️ Ja det har vært et par forsøk på å spise meg opp 😂 idag sugde han seg fast på haka mi mens han dro i hvert kinn mens han lagde koselyder 💞💞 Anonymkode: a8975...c28 Haha det er litt vondt, men samtidig skikkelig søtt og koselig 😍 Anonymkode: a82d3...b17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Yngstemann her var også sånn, helt fra starten. Med livet som innsats: han skulle mose fjeset mitt, og aller helst spise det. Og ikke bare mitt, helst med alle han møtte. Veldig intens 😅 det roet seg litt med alderen, men han har hele veien vært veldig glad i å kose, sitte på fanget, holde hånda osv. Nå er han snart fire, og skal fremdeles ha hele armen min «rundt» seg når han legger seg ❤️ Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men det eneste negativet er at han alltid har vært veldig voldsom mot andre barn også. Det var slitsomt når han ikke forstod at de fikk vondt og ikke helt skjønte spillereglene rundt dette med fysisk kontakt, dytting osv. Han kunne kose hardt i det ene øyeblikket, for så å dytte de vekk i det neste. Og han har hele tiden vært veldig stor og sterk for alderen. Men han har heldigvis lært rett og galt nå 😊 Anonymkode: 4f946...622
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 bebisss skrev (12 minutter siden): Herregud så søtt 🥰 Min gjør også en del av det samme. Sutter meg ansiktet og klyper meg i kinnene. Bare nyt det for snart blir det ikke tid til kos. Eldstemann her takker pent nei om jeg spør om han vil ha en klem eller kos😅 Det er utrolig nydelig ❤️ jeg er veldig glad for all den kosen, for litt eldste barn er ikke veldig kosete av seg 😊 stjeler likevel litt kos av henne fordet da 💞 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Haha det er litt vondt, men samtidig skikkelig søtt og koselig 😍 Anonymkode: a82d3...b17 Ganske vondt noen ganger ja, klipper neglene hans relativt ofte 😂 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Yngstemann her var også sånn, helt fra starten. Med livet som innsats: han skulle mose fjeset mitt, og aller helst spise det. Og ikke bare mitt, helst med alle han møtte. Veldig intens 😅 det roet seg litt med alderen, men han har hele veien vært veldig glad i å kose, sitte på fanget, holde hånda osv. Nå er han snart fire, og skal fremdeles ha hele armen min «rundt» seg når han legger seg ❤️ Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men det eneste negativet er at han alltid har vært veldig voldsom mot andre barn også. Det var slitsomt når han ikke forstod at de fikk vondt og ikke helt skjønte spillereglene rundt dette med fysisk kontakt, dytting osv. Han kunne kose hardt i det ene øyeblikket, for så å dytte de vekk i det neste. Og han har hele tiden vært veldig stor og sterk for alderen. Men han har heldigvis lært rett og galt nå 😊 Anonymkode: 4f946...622 Oj så fint å lese 😍❤️ en skikkelig kosegutt du har da 💕 det er jo en del av det å vokse opp, man lærer hva som er greit og ikke, og det er jo så nydelig å være vitne til all den kjærligheten de vil vise andre også 💞 Han her er også ganske stor og sterk, han virker også veldig sensitiv og interessert sammenlignet med mitt eldste barn😊 hun har vært litt mer flat og ikke så glad i kos, visstnok ganske lik meg da jeg var barn, bare litt modigere 😅 Det blir spennende å se hvordan han blir fremover❤️ han er så blid og interessert i omverdenen at jeg gleder meg vilt til han løper rundt for å utforske 😊 Anonymkode: a8975...c28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå