Gå til innhold

Sko barnehagebilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags antrekk har dere på barna dere når de skal fotograferes? Har kjøpt en Marius genser jeg synes var fin, og tenkte ha et par vanlige bukser under. Tror dere det er innafor?

Lurer også veldig på hva slags sko dere tar på? Han har et par sorte viking Goretex sko til vanlig men tenkte å kanskje kjøpe noe annet til bilde. Forslag? :))

Anonymkode: e7af1...6b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? Man kler ikke opp barnet for fotografering i barnehagen.

Anonymkode: 0b8da...6c4

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tuller du? Man kler ikke opp barnet for fotografering i barnehagen.

Anonymkode: 0b8da...6c4

Hæ? Det gjør jeg. 

TS: Hadde gått for en lignende sko som på bildet da jeg synes det er både pent og brukenes. 

Ellers så er marius genser og dongeribukse utrolig fint! :) 

2EA8134F-ECDA-4A05-AF4E-B5C1C1408D0D.jpeg.f4e24a34cc46f67c6dc32df9e7e6da7d.jpeg

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville valgt sko han bruker. Veldig merkelig å kjøpe sko spesielt til et bilde. Jeg vil heller se på bilder og bli minnet om ting som faktisk skjedde og klær de faktisk gikk i. 

Anonymkode: ddfd7...5e1

• Liker 10
Skrevet

Pynter aldri ungene med nye klær eller sko for barnehage bilder eller skolebilder. Barna kommer som de er 🙂

Anonymkode: 8a29f...735

• Liker 2
Skrevet

Nå er det noen år siden jeg hadde barn i barnehagen. Men pynta frøkna til fotografering der, det gjorde jeg ikke. 

Anonymkode: fd065...08a

• Liker 2
Skrevet

Strikkegenser og olabukse er helt supert til høstbilder.

Ville på ingen måte kjøpt nye sko til et barnehagebilde. Trenger han nye sko kan du selvfølgelig benytte sjansen og kjøpe det før, men barnehagebilder skal jo gjerne gjenspeile ungen i barnehagen. Når jeg ser bildene av min 16-åring fra barnehagen nå husker jeg jo klærne hun har på seg, de var ikke kjøpt til noen spesiell anledning. Passet bare på at hun ikke hadde de mest slitte klærne akkurat den dagen.

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Takk for svar! Har inntrykk av at de andre foreldrene der skulle pynte ungene sine, et par av dem har hatt antrekket klart i flere uker så jeg ble litt stresset av det 😂

Når det gjelder sko så trenger han nye sko da de andre begynner å bli trange, så det må jeg ha uansett :)) 

Anonymkode: e7af1...6b0

• Liker 2
Skrevet

De fleste kler barna pent til fotografering ;) Ikke i ballkjole og dress, men pent tøy. Bildene skal tross alt gjerne forstørres og henges på veggen. 

Anonymkode: 030f3...3a0

• Liker 3
Skrevet

Hadde på gutten min vanlig joggedress, sørget bare at den var hel og fin (ingen garanti at den er ren før bildet). 
På de fleste bildene har de vært inne og et bilde var utendørs med parkdress og støvler 😊 

Anonymkode: 2861e...ea7

Skrevet

Jeg pleier å ta på noen litt finere hverdagsklær til bildet, gjerne strikkegenser eller lignende. 

Sko har jeg pleid å ha nøytrale joggesko. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...