jaeols Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har lastet ned Windows 11, hvor finner jeg f. eks. standardapper og søkemotor og foretrukket e-pv ost? Hvor står det, har kikket litt rundt uten å finne det på "innstillinger" Er det så godt gjømt?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Bruk google. f.eks "windows 11 where is [navn på app]" Anonymkode: ec9b7...46c
jaeols Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2021 Og hvor finner jeg lagrede passord? de er ikke der de var før. Dette var håpløst.
jaeols Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruk google. f.eks "windows 11 where is [navn på app]" Anonymkode: ec9b7...46c Det fungerte ikke, bedre om du forteller hvor de ligger. En plass må de være. Ikke under innstillinger.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 jaeols skrev (På 26.10.2021 den 18.01): Det fungerte ikke, bedre om du forteller hvor de ligger. En plass må de være. Ikke under innstillinger. Hva mener du med at det ikke fungerte? Hva prøvde du å søke på og hva spesifikt leter du etter? Anonymkode: ec9b7...46c
jaeols Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva mener du med at det ikke fungerte? Hva prøvde du å søke på og hva spesifikt leter du etter? Anonymkode: ec9b7...46c Jeg søkte etter noe spesifikt men det kom ikke opp, så enkelt var det. Fant ikke siden hvor passord er lagret.
Gjest Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 jaeols skrev (På 26.10.2021 den 15.26): Jeg har lastet ned Windows 11, hvor finner jeg f. eks. standardapper og søkemotor og foretrukket e-pv ost? Hvor står det, har kikket litt rundt uten å finne det på "innstillinger" Er det så godt gjømt? Det ligger da på innstillinger enda det, under apper-standardapper. Forskjellen nå er at du nå velger hvilken app som er standard for hva i forhold til før, hvor du valgte app i forhold til hvilken fil/handling du ville bruke/gjøre.
jaeols Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2021 Anki skrev (54 minutter siden): Det ligger da på innstillinger enda det, under apper-standardapper. Forskjellen nå er at du nå velger hvilken app som er standard for hva i forhold til før, hvor du valgte app i forhold til hvilken fil/handling du ville bruke/gjøre. Jeg har avinstallert Windows 11, da jeg datt ut av nettet hele tiden, Windows Wireless fungerte ikke. Så det var ikke bra. Tilbake til Windows 10, og det fungerer utmerket. Dyrekjøpt erfaring.
Gjest Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 jaeols skrev (3 timer siden): Jeg har avinstallert Windows 11, da jeg datt ut av nettet hele tiden, Windows Wireless fungerte ikke. Så det var ikke bra. Tilbake til Windows 10, og det fungerer utmerket. Dyrekjøpt erfaring. Aha, windows wireless har jeg aldri hørt om, så der kunne jeg ikke vært til mye hjelp!
jaeols Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2021 Anki skrev (1 time siden): Aha, windows wireless har jeg aldri hørt om, så der kunne jeg ikke vært til mye hjelp! Det er feilmeldinga som kommer opp. Så da datt nettet ut mange ganger om dag, så Windows 11 er ikke noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå