AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Vi er en liten avdeling som har en sjef som åpenbart har en favoritt i avdelingen, noe som blir ekstremt synlig på f.eks. avdelingsmøter, der han gir vedkommende mye mer oppmerksomhet enn oss andre, både gjennom blikkontakt og egentlig hele kroppsspråket. Det er så tydelig at det rett og slett føles ubehagelig. Jeg prøver å ikke la meg påvirke av det, men merker at det er vanskelig. Bør jeg si noe? Anonymkode: 7f894...5bb
Gjest Smeltemann Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er en liten avdeling som har en sjef som åpenbart har en favoritt i avdelingen, noe som blir ekstremt synlig på f.eks. avdelingsmøter, der han gir vedkommende mye mer oppmerksomhet enn oss andre, både gjennom blikkontakt og egentlig hele kroppsspråket. Det er så tydelig at det rett og slett føles ubehagelig. Jeg prøver å ikke la meg påvirke av det, men merker at det er vanskelig. Bør jeg si noe? Anonymkode: 7f894...5bb Beste er å gi faaen,gjør jobben din. Ville ikke sagt noe,det slår tilbake.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Hva skal du si? Kan du se mindre på den arbeidstakeren? Kan du smile mindre? De har åpenbart funnet tonen, og det ser ut som sjefen ser litt opp til han. Sånt skjer da disse relasjonene også delvis er styrt av følelser, selv om de er profesjonelle. Det høres ikke ut som at dere behandles urettferdig annet enn at dere får mindre positiv oppmerksomhet. Det blir litt rart å klage over, spesielt når man ikke oser positivitet selv. Anonymkode: f174e...a54 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Godt spørsmål. Vi har det samme på jobben vår. Jeg har faktisk sagt fra, om forskjellsbehandling, om favoritter. Han blir bare sur. Anonymkode: 2780f...8aa
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Hvordan greie har de? Dating? Anonymkode: 38c93...2c6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Da oppretter du en god relasjon til favoritten, slik at evt innspill du måtte ha til leder sluses gjennom favoritten (nyttig idiot). Favoritten får sannsynligvis gjennomslag hos leder, dermed må du benytte deg av dette. Anonymkode: e9b27...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå