Gå til innhold

FHI vil at forskerer skulle endre konklusjoner at barn smitter like mye som voksne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk lurer på hvorfor enkelte ikke har tillit..?

• Liker 6
Skrevet

Er nesten måløs. Dette er virkelig ille.

• Liker 2
Skrevet

Kan jo begynne å lure på hva mer de har blandet seg inn i. Har jo blitt registrert en del bivirkninger av vaksinene, men media har ikke hatt fokus på mange saker. Filip Ingebrigtsen er eneste jeg kommer på. Jeg tenker nå på mrna vaksinene, og ikke virusvektor vaksinene. 
Vi hører derimot nærmest daglig om noen som sliter med long covid etter å ha vært smittet. Kan jo tenkes at man skal dysse ned disse bivirkningene, slik at ingen skal bli skremt fra å ta dose 3,4 osv. 
Eller så er vaksinene tryggere enn hva mange vil ha det til. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette viser bare hvor overpolitisert pandemien er og at det handler om alt annet enn folkets beste. Og de har dette fra Nakstad sin bok. Den også ble bare skrevet for å skape konflikter. Mye unødvendig tull og maktkamp hele tiden.

Endret av AfterTheRain
  • Liker 8
Skrevet

Må si det er sjokkerende, om de forsøker å fremstille bilde mer nøkternt enn forskningsresultater viser. Det kan ikke være slik at en luker ut det en ikke liker, for at bildet ikke skal fremstå for ille. En må jo kunne stole på at FHI ikke har føringer for hvilken forskning de velger å forholde seg til. 

• Liker 11
Skrevet
Bendie skrev (31 minutter siden):

Må si det er sjokkerende, om de forsøker å fremstille bilde mer nøkternt enn forskningsresultater viser. Det kan ikke være slik at en luker ut det en ikke liker, for at bildet ikke skal fremstå for ille. En må jo kunne stole på at FHI ikke har føringer for hvilken forskning de velger å forholde seg til. 

Helt enig. Dette  er ikke bra. 

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, Bendie said:

Det stoler jeg overhode ikke på etter erfaringer fra mars 20 til i dag. De unnlot å fortelle sannheten hele veien. 

• Liker 6
  • Opprett ny...