Gjest Acer Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Det hevdes at kvinners ytre del av skjædeinngangen er det mest følsome stedet hos kvinners kjønnsorgan, og stimulering av dette område gjir størst sjanse for en kvinne å få orgasme under penetrering. Kan dette bekreftes / avkreftes. ? Endret 26. oktober 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg føler mest rett utenfor og typ en eller to cm inn. De resterende er mer "tomrom" det er godt å få fyllt opp (trenger ikke store saken for det altså). Så det beste for meg er stimuli ytterst og så noen dypere støt innimellom. Anonymkode: f23a5...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 En blanding. Synes det er ømt og ubehagelig hvis han styrer for mye akkurat i åpningen. Må ha noen dype støt. Anonymkode: c390c...3c5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Kan delvis bekreftes for min del. Kjenner nok mest ytterst, så er midtdelen mer eller mindre følelsesløs, så kjenner jeg det veldig godt helt innerst (og må dit for orgasme). Men er absolutt mer følsom ytterst. Anonymkode: b3997...748
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Det er følsomt ytterst, men skal jeg i det hele tatt nærmere meg orgasme er det mange kjappe dype støt som gjelder for min del. Altså elsker jeg heftig "kaninjokking" som visstnok de fleste andre kvinner merkelig nok hater. Anonymkode: 37715...706
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Synes det er best når penishodet er rett innenfor. Anonymkode: 1833c...c8d 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Ja, de første fem centimeterne innover for min del, men særlig akkurat rundt åpningen og på området som kalles g-punktet. Når jeg onanerer, har jeg en finger på klitoris og en finger som jeg fører inn og ut av skjeden. Etterhvert svulmer skjeden opp rundt åpningen og hele området kjennes ut som klitoris, egentlig. Dvs at hele dette området blir orgasmisk, om det går an å si det sånn. Det kjennes ut som at jeg har akkurat like mye nervetråder rundt skjedeåpningen som på selve klitoristuppen. Tror nok at jeg har en ekstra følsom skjede, da. Anonymkode: 68624...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, de første fem centimeterne innover for min del, men særlig akkurat rundt åpningen og på området som kalles g-punktet. Når jeg onanerer, har jeg en finger på klitoris og en finger som jeg fører inn og ut av skjeden. Etterhvert svulmer skjeden opp rundt åpningen og hele området kjennes ut som klitoris, egentlig. Dvs at hele dette området blir orgasmisk, om det går an å si det sånn. Det kjennes ut som at jeg har akkurat like mye nervetråder rundt skjedeåpningen som på selve klitoristuppen. Tror nok at jeg har en ekstra følsom skjede, da. Anonymkode: 68624...c5f Det høres helt normalt ut, er slik hos meg også (og hos de aller fleste kvinnene jeg har ligget med så langt) Anonymkode: fb9b9...831 1
Gjest Acer Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 Å gni penishode vekselvis v/ klitorisen, og i skjædeinngang har garantert gjitt dama orgasme.
Hulderen Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 Min skjede er mest følsom fra midten og innover. Ytterst føler jeg lite. De som har lett etter G-punkt hos meg, har skuffet oss begge. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 Sammenlignet med klitoris, er det området du beskriver ikke noe sensitivt i det hele tatt. Men om du kun tenker på selve vagina, så stemmer det at det er den ytterste delen av kanalen man kjenner mest. Vagina er designet for at en baby skal presses ut, derfor er det generelt lite nerver der, for da hadde en fødsel vært enda mer smertefull enn det allerede er. Anonymkode: 10e7c...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 Spør bamsefar, han vet det sikkert bedre enn den gjennomsnittlige kvinne gjør. Anonymkode: cf87e...50f 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Men synes det er best med en stor og fyldig penishodet, rett innenfor åpne gen. Anonymkode: 1833c...c8d 1
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober 2021 #15 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spør bamsefar, han vet det sikkert bedre enn den gjennomsnittlige kvinne gjør. Anonymkode: cf87e...50f Hvis det var meg du hinter til , kan jeg svare deg hvorfor jeg har erfaring på det meste... En kvinne kjenner stortsett bare sin egen vagina... jeg kjenner mange, fordi jeg prater med kvinner både før og etter sex. Jeg er nokså interessert i å høre, hvordan hun opplevde ting og hva de syntes var deilig og ikke. Det gir meg et bilde i hva mangfoldet av kvinner liker, og måter å ha sex på, og det er veldig variert hva de liker eller missliker. Så for hver kvinne jeg møter må jeg starte på scratch, for jeg kan ikke bestemme hva de liker... det finner man ut av med kommunikasjon. Så jeg vet ikke bedre enn den kvinnen jeg er sammen med, men får svar av å spørre... Endret 27. oktober 2021 av Bamseklemmer 1
Gjest Acer Skrevet 27. oktober 2021 #16 Skrevet 27. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hvis det var meg du hinter til , kan jeg svare deg hvorfor jeg har erfaring på det meste... En kvinne kjenner stortsett bare sin egen vagina... jeg kjenner mange, fordi jeg prater med kvinner både før og etter sex. Jeg er nokså interessert i å høre, hvordan hun opplevde ting og hva de syntes var deilig og ikke. Det gir meg et bilde i hva mangfoldet av kvinner liker, og måter å ha sex på, og det er veldig variert hva de liker eller missliker. Så for hver kvinne jeg møter må jeg starte på scratch, for jeg kan ikke bestemme hva de liker... det finner man ut av med kommunikasjon. Så jeg vet ikke bedre enn den kvinnen jeg er sammen med, men får svar av å spørre... Kvinner er vel de nærmeste til å kjenne sine egen kropp, og følsomheten i , og rundt kjønnsorgan. Sex handler vel heller ikkje bare om kjønnslige kontakter, men vel såmye om at både fysikken,og kjemien stemmer. Dersom ein hadde foretatt kartlegging avhvordan 100 forskjellige par opplevde penetreringssex så hadde ein garantert fått 100 forskjellige tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå