Gå til innhold

Kjæresten min slo meg ganske hardt i går. Har et stort blåmerke rundt øyet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har samboeren min begynt å bli ganske voldelig når hun blir sur. Hun mister totalt kontroll og slår meg. 
I går ble hun sint på meg fordi jeg hadde glemt å kjøpe melk på butikken og slo meg rett i ansiktet. :( 
Jeg er fysisk mye sterkere enn hun, men kommer aldri til å slå henne tilbake. Det har jeg ikke hjertet til.

Kompisene mine spurte meg i dag hvorfor jeg hadde så blått øye.. Sa bare at jeg falt på sykkelen. 😢

Vi har vært sammen i 3 år. Jeg er 22 og hun er 23.

Hva skal jeg gjøre?? 

Anonymkode: cb066...12e

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Da går du til Politiet med én gang.

Skrevet

Forlat personen! Politiet er udugelige på å tenke at kvinner kan utøve vold mot partnere

• Liker 12
Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Da går du til Politiet med én gang.

Støttes. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I det siste har samboeren min begynt å bli ganske voldelig når hun blir sur. Hun mister totalt kontroll og slår meg. 
I går ble hun sint på meg fordi jeg hadde glemt å kjøpe melk på butikken og slo meg rett i ansiktet. :( 
Jeg er fysisk mye sterkere enn hun, men kommer aldri til å slå henne tilbake. Det har jeg ikke hjertet til.

Kompisene mine spurte meg i dag hvorfor jeg hadde så blått øye.. Sa bare at jeg falt på sykkelen. 😢

Hva skal jeg gjøre?? 

Ta bilde av skaden. Forlat henne og anmeld det! 

• Liker 45
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre?? 

Du sier selv du er fysisk sterkere, og du har lov til å forsvare deg i nødverge. 

Anonymkode: cc1cb...44d

• Liker 4
Skrevet
Minlillesky skrev (1 minutt siden):

Ta bilde av skaden. Forlat henne og anmeld det! 

Ja takk, post bilde fra denne historien 

• Liker 1
Skrevet

Ikke finn deg i det. Partnervold gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: f20e2...ac4

• Liker 28
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du sier selv du er fysisk sterkere, og du har lov til å forsvare deg i nødverge. 

Sant nok.. Men da vet vi alle hvordan det ender. Alle komme til å peke fingrene på meg, og det er hun som blir offeret.. Det kommer jeg ikke til å gjøre.

• Liker 9
Skrevet

Det må du anmelde. Husk å ta bildet av det også.  Forlat henne.  Det kommer til å fortsette ellers 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sant nok.. Men da vet vi alle hvordan det ender. Alle komme til å peke fingrene på meg, og det er hun som blir offeret.. Det kommer jeg ikke til å gjøre.

Forsvare deg, sa jeg. Altså ikke slå tilbake, men du kan ufarliggjøre henne. Uansett bør du jo forlate forholdet da. Men hvis det skjer igjen før du forlater henne, kan du hvertfall sperre slaget?! 

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Forlat henne og anmeld. Ta bilde av skaden.

Hvis hun har slått flere ganger og det bare er tullegrunner til at hun blir sint, kommer hun ikke til å endre seg.

Skrevet

Dump 

• Liker 7
Skrevet

Du må komme deg vekk. Har du noen du kan betro deg til? Fastlege?

Anonymkode: 72eef...aec

• Liker 11
Skrevet

Var selv fanget i et sånn forhold. Hun fikk behandling for sinnemestring. De enkleste ting kunne trigge utbrudd.

Kanskje jeg ikke er så lett å leve med, men fikk jo aldri noe tydelig svar på hva det var. Det bedret seg, men da var alt så ødelagt. Det gikk ikke mer. Jeg kunne ikke fortsette. Mentalt er jeg utslitt. Nå i ettertid lurer jeg på hvorfor de som behandlet hun ikke pratet eller gjorde mer for meg? 

Det kom jo fram at hun slo, lugget, truet med kniv osv.

Om hun ikke behandles vil jeg anbefale deg å forlate henne. Hvert sinneutbrudd bare forsterker det samme mønsteret.

Anonymkode: 16048...dfc

• Liker 12
Skrevet

Krisesenter for menn!!

• Liker 15
Skrevet

Fortell kompisene dine hvorfor øyet ditt er blått. 

Deretter begynn å jobb med å komme deg bort. 

Dokumenter alt og anmeld henne. 

Tenk at en fremtid med henne vil skade deg. Og får dere barn så vil de også ha stor sjangs for å bli utsatt for volden hennes. 

Anonymkode: e8b4f...d91

• Liker 25
Skrevet

Dette må du bare komme deg bort fra. Ingen skal finne seg i vold fra sin partner! 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fortell kompisene dine hvorfor øyet ditt er blått. 

Deretter begynn å jobb med å komme deg bort. 

Dokumenter alt og anmeld henne. 

Tenk at en fremtid med henne vil skade deg. Og får dere barn så vil de også ha stor sjangs for å bli utsatt for volden hennes. 

Anonymkode: e8b4f...d91

Enig i alt dette!

Anonymkode: 4005b...74f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...