Gå til innhold

Jeg angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lesbisk dame på 25 som i går hadde jeg BDSM treff med en mann. Vi har hatt 4 treff. Det har bare pleid å være spanking, men i går utvida vi horisonten. Og det ble også brukt vibrator. Jeg brekker meg bare med å snakke om det nesten. Hvorfor gjorde jeg dette med en mann? Det kan jeg svare kort på. For en liten stund siden så tenkte jeg at jeg kanskje vendte mer mot bifil enn lesbisk, men siden jeg sitter med de tankene og opplevelsen etter i går, så ser jeg at jeg definitivt er lesbisk. Jeg synes det er ekkelt å tenke på at en mann har vært borti min klitt. 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jeg synes det er så ekkelt. Kroppen min er liksom så ekkel nå. Og føler meg herja med på en vond måte. Jeg vet dette er min feil. Jeg tok et ekstremt dårlig gjennomtenkt valg. Det gikk bra når det bare var spanking, men noe manglet og jeg sa at vi kan utvide horisonten litt, men nå føles det ekstremt feil også. Jeg ser at det bare er en dame som kan tilfredstille meg. 

Jeg føler meg så skitten og kroppen min føles ekkel. Og jeg skammer meg egentlig litt. 

Jeg skal slå opp dette BDSM forholdet vårt. Men jeg er redd for å såre han, men jeg vet jeg har min fulle rett til det. 

Anonymkode: f332a...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke skitten eller ekkel, du er en dårlig erfaring rikere. Jeg synes du skal avslutt det forholdet, si at det var ikke rett for deg. Du trenger ikke å begrunne det noe mer enn det.

Med tiden, så vil du kanskje oppleve positive bdsm-opplevelser med en kvinne. Uansett, lykke til 🙂

• Liker 4
Skrevet

Skjønner følelsen din! Men du er ikke ekkel! Du er stolt, fri og utforskende. Du prøvde noe du var usikker på og lærte masse. Nå har du funnet ut en veldig viktig ting om deg selv. Vær snill mot den utforskende delen av deg, du har ikke gjort noe galt. Viktig at du pleier deg selv med gode tanker og omsorg. 

Du kan godt avslutte bdsm forholdet, det er slik med 99% av alle bdsm forhold, de tar slutt. Sånn er det bare. Vanligvis respekteres det på en god måte. Vær ærlig å si at du merket at du følte det ble feil og har lært nye ting om deg selv som gjør at du må avslutte. 
Alt godt ❤️

Anonymkode: c947f...dc6

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...