AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Hvilken test er best på tidlig testing? Ja vet man bør vente til ikm, men er jo litt gøy å teste og! Hvordan er clearblue tidlig deteksjon? Den med en strek og ikke kryss… Anonymkode: a611e...22c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Usikker. Men styr unna babyplan sin tidlig test. Den er ikke noe bedre enn vanlige tester, så spar penger og bare kjøp vanlig, ikke-tidlig tester. Gjør i alle fall jeg nå. Anonymkode: d35fc...4e6 1
Amatariel Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Babyplan sin vanlige strimmel er veldig god. Kan få svak strek temmelig tidlig på den om man er gravid. Ellers er Clearblue sine også gode. Spesielt den med kryss. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Disse var de første positive testene jeg fikk - usikker på om den fra Babyplan er tidligtest eller vanlig, men der skimter man bare såvidt en strek. Den med bare strek var helt blank dagen før. Dagen etterfikk jeg tydelig kryss på den med kryss fra CB, svak, men tydelig strek på vanlig babyplan og "Gravid 1-2" på digital. Disse testene tok jeg 9 DPO. Så for meg var ikke de tidligtestene så mye tidligere enn de vanlige viste positiv. Anonymkode: 3ee73...986 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå