AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #41 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det viser den ikke. Den viser bare at fastlegen henviser videre til spesialhelsetjenesten. Det betyr ikke at en blir tatt seriøst. Å bli tatt seriøst betyr ikke, "blir sendt til spesialhelsetjenesten", det betyr, "blir forstått". Hvor i undersøkelsen står det at menn blir forstått? Anonymkode: ad390...fa0 Skjønner ikke helt hvor du vil hen. Hva betyr det å bli forstått da? Å få komme til fastlegen for en prat i ny og ne? Å bli sendt til spesialisthelsetjeneste er da å ta symptomene på alvor. Anonymkode: c3479...29b 8 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #42 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Off topic, hvordan forhindre at gutter utvikler seg til å bli incell? Nekte de gaming, tvinge de ut i sosiale arenaer, gi de ukelønn for å dusje og ha rene klær? Helt ærlig, hvordan unngå å få en sønn som sitter på gutterommet å sutrer over kvinners manglende interesse? Generelt unngå å få en sutrende tafatt unge. Anonymkode: 31286...76c Min sønn gamer og har kjæreste. Hans gamervenner har damer de også. Kollega er gift med en gamer. Ingen av dem er veldig aktive på sosiale arenaer. Det er en god del jenter som gamer, og flere og flere finner hverandre gjennom forskjellige spill og spillforum. Man unngår at guttungen blir incel ved å gi ham gode verdier og godt kvinnesyn. Lær dem at de går glipp av gode damer ved å jakte på fotomodeller. Har ungen en far som ser på kvinner som horer og mindreverdige skapninger, vil gutten ha større risiko for å bli incel. Anonymkode: 7eb18...2b4 10 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #43 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanskelig for damer som har stort sett fri tilgang til sex å sette seg inn i denne problemstillingen. Det handler vel mest om at man føler seg utesperret på et vis. At man er valgt bort. Det er ikke nødvendigvis sexen i seg selv, som det blir skrevet over. Se for deg at alle andre kunne drikke så mye brus de ville, unntatt deg. Du får ikke lov til å så mye som smake på en brus, hele livet ditt. Mens du ser alle andre koser seg med brus i alle varianter, og ser reklame for det overalt. Det er gode sjanser for at du etterhvert ville sett på brus som noe helt fantastisk som ville forandret livet ditt dersom du bare fikk lov til å drikke det. Mens det i virkeligheten ikke ville betydd noe særlig fra eller til. Anonymkode: db262...381 Men nå er det jo ofte sånn at disse incels-mennene velger bort med damer som er under 9 på skalaen da. Dersom en ganske stygg dame på 135kg hadde vært villig til å ligge med disse ekle mennene så hadde de sagt nei, for hun er liksom under deres verdighet. De må bestemme seg, enten ha sex med de på deres nivå eller slutte å klage. Anonymkode: c7cc0...d15 7 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #44 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke helt hvor du vil hen. Hva betyr det å bli forstått da? Å få komme til fastlegen for en prat i ny og ne? Å bli sendt til spesialisthelsetjeneste er da å ta symptomene på alvor. Anonymkode: c3479...29b Nei, da trenger vi ikke diskutere mer. Du skjønner ikke hva jeg forklarer for deg. Da er det ikke noe å diskutere. Anonymkode: ad390...fa0 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2021 #45 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det må vel sies at sex er veldig viktig for alle som ikke har hatt sex, ikke bare incels. Det ble laget en helt ok norsk film om en ung jente med samme innstilling for noen år siden. Og også en bra roman med delvis samme tema, som også ble filmet. 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #46 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Desverre er gjør testosteron-nivået til menn de jevnt over kåtere og de får derav et behov for å ha sex. Når incels da ikke får denne muligheten, blir det som en besatthet av å ikke få ligge med kvinner. Det er rent fysiologisk. Anonymkode: 06516...250 Det er for enkelt. Incels har vel de samme hormonene som andre menn. Det er ikke noe rart at vi kvinner ikke vil ha sex med incels, som sitter hjemme og hater kvinner, fordi kvinner «ikke gir dem sex», som om sex er noe menn har rett på tilgang på. Vel, for det første møter du ikke kvinner hvis du bare sitter hjemme. For det andre er de færreste kvinner interessert i å ha sex med en mann som misliker kvinner, ikke kan kommunisere, og egentlig bare ser på deg som et middel til å få sex («hull»). For det tredje har kvinner sex fordi vi har lyst. Det kan være uforpliktende eller forpliktende, kommer an på person og omstendigheter. Men du må få oss til å ha lyst. Vi får ikke lyst når menn tenker på oss som et slags underdanig vesen som bare er til for å dekke menns seksuelle behov. Det er ikke så vanskelig å få kvinner interessert, sånn egentlig. Vi krever ikke at du ser ut som Brad Pitt. Vi krever bare at du er normalt hyggelig, normalt renslig, at du viser interesse, at du ikke er en mannssjåvinistisk drittsekk, og at du behandler oss bra. Men SLUTT å skylde på kvinner for at du ikke får deg noe. Ta ansvar for eget liv. Anonymkode: f45ab...609 20 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2021 #47 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er for enkelt. Incels har vel de samme hormonene som andre menn. Det er ikke noe rart at vi kvinner ikke vil ha sex med incels, som sitter hjemme og hater kvinner, fordi kvinner «ikke gir dem sex», som om sex er noe menn har rett på tilgang på. Vel, for det første møter du ikke kvinner hvis du bare sitter hjemme. For det andre er de færreste kvinner interessert i å ha sex med en mann som misliker kvinner, ikke kan kommunisere, og egentlig bare ser på deg som et middel til å få sex («hull»). For det tredje har kvinner sex fordi vi har lyst. Det kan være uforpliktende eller forpliktende, kommer an på person og omstendigheter. Men du må få oss til å ha lyst. Vi får ikke lyst når menn tenker på oss som et slags underdanig vesen som bare er til for å dekke menns seksuelle behov. Det er ikke så vanskelig å få kvinner interessert, sånn egentlig. Vi krever ikke at du ser ut som Brad Pitt. Vi krever bare at du er normalt hyggelig, normalt renslig, at du viser interesse, at du ikke er en mannssjåvinistisk drittsekk, og at du behandler oss bra. Men SLUTT å skylde på kvinner for at du ikke får deg noe. Ta ansvar for eget liv. Anonymkode: f45ab...609 Nettopp. 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 26. oktober 2021 #48 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Off topic, hvordan forhindre at gutter utvikler seg til å bli incell? Nekte de gaming, tvinge de ut i sosiale arenaer, gi de ukelønn for å dusje og ha rene klær? Helt ærlig, hvordan unngå å få en sønn som sitter på gutterommet å sutrer over kvinners manglende interesse? Generelt unngå å få en sutrende tafatt unge. Anonymkode: 31286...76c Gi kjærlighet, omtanke, oppmerksomhet, tid og interesse for dem og deres tanker. Søke hjelp dersom man har et barn som sliter. Ikke ignorere en dårlig utvikling. Vondt og vanskelig begynner ofte allerede i barndommen og ungdomstiden, når foreldrene, skole og andre instanser fremdeles kan gjøre noe. 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #49 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg tror ikke at det nødvendigvis bare ligger i selve sexen og det at sex skal forandre hele livet deres, men heller det at de føler seg mislykket, utenfor og unormal i forhold til hva andre "normale" menn får til. I tillegg tror jeg endel menn knytter sex og antall partnere opp mot hvor vellykket og attraktiv de er. Når de da opplever at de ikke får til det og da gjerne opp i voksen alder så føler de seg naturlig nok veldig mislykket. Det virker som incels tror at om de får sex, som de beskriver det, så blir de er vellykket menneske, men mange av dem vil aldri få det om de ikke endrer holdningene sine. Tipper mange av dem hadde hatt sjanser for å finne seg ei dame om de ikke hang seg opp i all slags greier skrevet på nett og ikke oppsøkte nettsamfunn der de egget hverandre opp med kvinnehat og selvhat. Anonymkode: a9a46...1cd 9 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #50 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er for enkelt. Incels har vel de samme hormonene som andre menn. Det er ikke noe rart at vi kvinner ikke vil ha sex med incels, som sitter hjemme og hater kvinner, fordi kvinner «ikke gir dem sex», som om sex er noe menn har rett på tilgang på. Vel, for det første møter du ikke kvinner hvis du bare sitter hjemme. For det andre er de færreste kvinner interessert i å ha sex med en mann som misliker kvinner, ikke kan kommunisere, og egentlig bare ser på deg som et middel til å få sex («hull»). For det tredje har kvinner sex fordi vi har lyst. Det kan være uforpliktende eller forpliktende, kommer an på person og omstendigheter. Men du må få oss til å ha lyst. Vi får ikke lyst når menn tenker på oss som et slags underdanig vesen som bare er til for å dekke menns seksuelle behov. Det er ikke så vanskelig å få kvinner interessert, sånn egentlig. Vi krever ikke at du ser ut som Brad Pitt. Vi krever bare at du er normalt hyggelig, normalt renslig, at du viser interesse, at du ikke er en mannssjåvinistisk drittsekk, og at du behandler oss bra. Men SLUTT å skylde på kvinner for at du ikke får deg noe. Ta ansvar for eget liv. Anonymkode: f45ab...609 Jeg er forresten kvinne, den du svarte. Og kjenner meg igjen i incels situasjon siden jeg er femcel og vet hvordan det er å være nederst på den sosiale rangstigen. Men siden jeg er kvinne har jeg mulighet å ligge med menn når trangen blir for stor. Så jeg skjønner at incels blir frustrerte, det betyr ikke at jeg støtter de som snakker dritt om kvinner. Men jeg vet også hvor vanskelig det er å skulle forandre hele sin personlighet hvis man i tillegg ikke er heldig med utseende. Anonymkode: 06516...250 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #51 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei, da trenger vi ikke diskutere mer. Du skjønner ikke hva jeg forklarer for deg. Da er det ikke noe å diskutere. Anonymkode: ad390...fa0 Du kan jo prøve å forklare hva du mener litt bedre. Hva er det som skiller "å bli forstått" (av hvem da?) fra å bli tatt på alvor, dvs. henvist videre? Hva betyr det "å bli tatt seriøst" (hvis det ikke betyr å bli henvist til noen som kan faget)? Å bli avfeid med at ens plager ikke er så alvorlige så du får ikke henvisning videre, er i alle fall ikke å møte forståelse og å bli tatt seriøst. Anonymkode: c3479...29b 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #52 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men dette handler jo ikke om psykiske diagnoser. Det å være bitter på verden fordi man ikke får seg ett ligg, og en psykisk diagnose er to vidt forskjellige ting. Så jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn det. Anonymkode: 65007...448 Eliott Rodgers som er en incel som skøt flere i USA, hadde en lang historie med mental sykdom, men ble alikevel bare kalt en incel og latterligjort alikevel enda det viste seg at han hadde vist varselstegn i årevis og tilogmed foreldrene hadde bedt om hjelp. Hvis man tenker som en incel så må det ligge noe mer bak enn bare bitterhet, de fleste incels skader ikke andre men ender opp med å ta livet sitt. Så jo kanskje det ligger psykisk sykdom bak eller at de har blitt utsatt for noe som får dem til å tenke sånn. Jeg tviler på at incels bare ender opp sånn uten videre har du ett sosialt liv og gode mennesker rundt deg ender du ikke opp som en incel. Anonymkode: 1aab6...9fa 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #53 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eliott Rodgers som er en incel som skøt flere i USA, hadde en lang historie med mental sykdom, men ble alikevel bare kalt en incel og latterligjort alikevel enda det viste seg at han hadde vist varselstegn i årevis og tilogmed foreldrene hadde bedt om hjelp. Hvis man tenker som en incel så må det ligge noe mer bak enn bare bitterhet, de fleste incels skader ikke andre men ender opp med å ta livet sitt. Så jo kanskje det ligger psykisk sykdom bak eller at de har blitt utsatt for noe som får dem til å tenke sånn. Jeg tviler på at incels bare ender opp sånn uten videre har du ett sosialt liv og gode mennesker rundt deg ender du ikke opp som en incel. Anonymkode: 1aab6...9fa Jeg tror mange av dem sliter psykisk og at det gjør det vanskelig for dem. De er kanskje ensomme og har ikke noe særlig sosialt nettverk. Så blir det kanskje enkelt for dem å sitte mye på nett der de finner seg et slags fellesskap med andre som sliter med det samme. Anonymkode: a9a46...1cd 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2021 #54 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eliott Rodgers som er en incel som skøt flere i USA, hadde en lang historie med mental sykdom, men ble alikevel bare kalt en incel og latterligjort alikevel enda det viste seg at han hadde vist varselstegn i årevis og tilogmed foreldrene hadde bedt om hjelp. Hvis man tenker som en incel så må det ligge noe mer bak enn bare bitterhet, de fleste incels skader ikke andre men ender opp med å ta livet sitt. Så jo kanskje det ligger psykisk sykdom bak eller at de har blitt utsatt for noe som får dem til å tenke sånn. Jeg tviler på at incels bare ender opp sånn uten videre har du ett sosialt liv og gode mennesker rundt deg ender du ikke opp som en incel. Anonymkode: 1aab6...9fa Jeg tror internett har mye å svare for her. Menn som forble jomfru "for lenge" eller hadde problemer med å få seg dame var en GREIE før og, men de fant ikke på rare navn på seg selv og de dro det ikke i nærheten av så langt som incels gjør. Noen tok tilmed selvkritikk. Andre ble nok litt bitre og dro den der "jenter liker bad boys hvorfor vil de ikke ha en nice guy som meg" sutrevisa, men ingen jeg har møtt i alle fall utviklet et sånt hat som incels føler mot alt og alle, eller en sånn sjuk kvasifilosofi som de følger. 13 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2021 #55 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror mange av dem sliter psykisk og at det gjør det vanskelig for dem. De er kanskje ensomme og har ikke noe særlig sosialt nettverk. Så blir det kanskje enkelt for dem å sitte mye på nett der de finner seg et slags fellesskap med andre som sliter med det samme. Anonymkode: a9a46...1cd Jepp. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #56 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei, det viser den ikke. Den viser bare at fastlegen henviser videre til spesialhelsetjenesten. Det betyr ikke at en blir tatt seriøst. Å bli tatt seriøst betyr ikke, "blir sendt til spesialhelsetjenesten", det betyr, "blir forstått". Hvor i undersøkelsen står det at menn blir forstått? Anonymkode: ad390...fa0 Eh nei. Å bli sendt videre til spesialist er da nettopp å bli tatt seriøst. På samme måten som jeg ikke forventer fastlegen min skal operere mitt korsbånd eller bestråle en kreftsvulst forventer jeg heller ikke fastlegen skal kunne behandle min psykiske helse. Ved å sende meg til spesialist så blir mine plager tatt på alvor. Anonymkode: ec7a0...2d2 14 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #57 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh nei. Å bli sendt videre til spesialist er da nettopp å bli tatt seriøst. Anonymkode: ec7a0...2d2 Feil. Det er først når behandlingen er tilpasset pasientens behov at pasienten blir tatt på alvor. Ikke når pasienten blir sendt videre i systemet. Om fastlegen sender noen som har brukket beinet til en øre-nese-hals-spesialist, som så sender pasienten hjem, så betyr ikke det at pasienten er blitt tatt på alvor fordi pasienten ble sendt videre i systemet. Komplisert? Da har vi ingenting å diskutere. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du kan jo prøve å forklare hva du mener Anonymkode: c3479...29b Det har jeg gjort. Du avfeier det og går inn for å ikke forstå. Da nytter det ikke. Vi har ingenting å diskutere. Det hjelper ikke om du skriver aldri så meget, du har gjort det klart at du ikke forstår at: 1. spesialhelsetjenesten er en rettighet 2. å bli sendt til spesialhelsetjenesten betyr ikke at en får behandling der 3. at det er spesialhelsetjenesten, ikke fastlegen, som tar seg av forundersøkelsene Vi har ingenting å diskutere. Anonymkode: ad390...fa0 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #58 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eliott Rodgers som er en incel som skøt flere i USA, hadde en lang historie med mental sykdom, men ble alikevel bare kalt en incel og latterligjort alikevel enda det viste seg at han hadde vist varselstegn i årevis og tilogmed foreldrene hadde bedt om hjelp. Hvis man tenker som en incel så må det ligge noe mer bak enn bare bitterhet, de fleste incels skader ikke andre men ender opp med å ta livet sitt. Så jo kanskje det ligger psykisk sykdom bak eller at de har blitt utsatt for noe som får dem til å tenke sånn. Jeg tviler på at incels bare ender opp sånn uten videre har du ett sosialt liv og gode mennesker rundt deg ender du ikke opp som en incel. Anonymkode: 1aab6...9fa Elliot Rodgers ble dyrka som en helt i en del incel-miljø. Ikke holdt fram som et offer for manglende psykisk helsehjelp. Anonymkode: 6a89d...cb5 6 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #59 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror mange av dem sliter psykisk og at det gjør det vanskelig for dem. De er kanskje ensomme og har ikke noe særlig sosialt nettverk. Så blir det kanskje enkelt for dem å sitte mye på nett der de finner seg et slags fellesskap med andre som sliter med det samme. Anonymkode: a9a46...1cd Entern skrev (4 minutter siden): Jeg tror internett har mye å svare for her. Menn som forble jomfru "for lenge" eller hadde problemer med å få seg dame var en GREIE før og, men de fant ikke på rare navn på seg selv og de dro det ikke i nærheten av så langt som incels gjør. Noen tok tilmed selvkritikk. Andre ble nok litt bitre og dro den der "jenter liker bad boys hvorfor vil de ikke ha en nice guy som meg" sutrevisa, men ingen jeg har møtt i alle fall utviklet et sånt hat som incels føler mot alt og alle, eller en sånn sjuk kvasifilosofi som de følger. Internett er en ting men utenforskap har blitt ett større problem ikke bare i Norge men i mange land. Vi ser jo bare hvordan voksne mennesker dømmer hverandre nord og ned her inne, hadde det ikke vært for en barndomsvenninne så hadde jeg kunne blitt en incel jeg også. Jeg hadde en kvinne i mitt hu var lesbisk det er relevant fordi hun var en kvinne jeg hadde ett platonisk forhold til, som jeg kunne prate med om alt og som hjalp meg gjennom tøffe ting. Hvordan kan jeg hate kvinner når en kvinne som henne eksisterer ? De beste menneskene i mitt liv er kvinner men jeg hadde flaks og hadde noen som brydde seg det er det ikke alle som har. Og vi ser flere ungdommer vurderer selvmord idag enn noen gang presset på ungdom har blitt massivt idag, takker min skaper for at sosiale medier ikke var en greie da jeg var på skolen. Bare på det lille stedet jeg bor på har det vært 7 selvmord, blant unge helt ned til 14 års alderen både gutter og jenter men flest gutter. Anonymkode: 1aab6...9fa 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #60 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du så store problemer med incels? Anonymkode: e2242...298 Her er svaret: AnonymBruker skrev (2 timer siden): De liker å fremstille det som om ingen vil ha dem. Men faktum er jo at det er mange kvinner de heller ikke vil ha! De vil ikke ha stygge og tjukke kvinner (som meg), de vil ha de kvinnene de vil ha: pene kvinner. Ergo er det deres egen feil, de burde senke kravene (lyder det kjent?) Anonymkode: c3479...29b De har problemer med at de ikke er attraktive selv, og har dermed like store problemer med at de er uheldige med utseende som menn . For menn som ingen vil ha er mangel på sex et problem , siden de er drevet mer av drifter fra naturens side , mens for kvinner som ingen vil ha er det mer følelsesmessige problemer (selv "incels" vil ikke ha meg ) Anonymkode: 91832...246 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1525145-kj%C3%A6re-incels-akkurat-hvordan-mener-dere-at-sex-skal-forandre-livet-deres/page/3/#findComment-28574987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå