Embla82 Skrevet 4. november 2021 #341 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 12.58): Jeg tar ikke på beltet på bussen. Så hvor er alle damene som liker kriminelle? Anonymkode: c6222...959 Damer er forskjellige. Jeg foretrekker en som bruker belte alle steder det er tilgjengelig, og som aldri ville funnet på å kjøpe motorsykkel. Mens andre synes det er spennende med litt fare i hverdagen. Det kommer an på personlighet og erfaringer. Men har null troen på at noen ser en mann uten belte i bussen og dermed ser ham som tiltrekkende. Det er nok heller det at å ha på seg belte kan avskrekke noen få damer, som jeg tipper er av typen mannen med belte gjerne unngår også. Sånn er det andre veien også. Noen menn tiltrekkes av silikonpupper, andre operasjoner, falske vipper osv, mens andre menn styrer fullstendig unna den looken. For min del hadde det ikke vært noen fordel i å se "plastic fantastic" ut fordi den typen menn jeg går for ikke hadde ønsket å bli sett med en dame med et veldig overfladisk utseende. Endret 4. november 2021 av Embla82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 4. november 2021 #342 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 10.58): Kvinner kan være flinke på empati de, derfor de trives å jobbe med mennesker som i helsevesenet. De må også ha denne evnen for å kunne oppfostre barn, blant annet. MEN kvinner sliter veldig med å vise empati for så kalte "svake" menn, menn som sliter osv. Feks ofte at manne blir forlat av sin kone når hun oppdager at han er "svak"(sliter psykisk osv). Dette ligger så dypt inne i kvinnes natur og kommer spesielt frem på forum som dette, hvor kvinner kan være anonyme. Da trenger de jo ikke å bruke noe filter. I steinalderen trengte kvinner en sterk og suksessfull mann for trygghet og beskyttelse, så dette liggers i kvinners biologi. Vi er samme art nå som for mange tusen år siden. Derfor vill jeg også anbefale alle menn som oppsøker psykolog om å få en mannlige psykolog, som vill ha mye lettere å sette seg inn i problemstillingene som mange mindre "suksessfulle" menn sliter med i dag Anonymkode: 3e766...1bf Jeg tror ikke det sitter så innmari dypt i kvinnens natur, det er mer at vi er opplært til kjønnsroller. På samme måte som at menn er opplært til at feminint er bra på en dame og at å være hårløs der damer naturlig er hår er feminint, så vil noen damer være opplært til at å være "svak" ikke er bra. Andre ser styrken i å være åpen, og styrken i å forstå hverandre (ingen/få har perfekt psykisk helse til enhver tid). Og det å kunne være der for hverandre. Jeg vil tro at min foreldres og besteforeldres generasjon har mye større problem med dette enn min generasjon. Jeg vet om menn i min generasjon som sliter psykisk og som er i stabile forhold med damer som setter pris på dem som de er. Mannen min gikk gjennom en depresjon for noen år siden, og jeg satte bare veldig pris på at han til slutt slapp ham inn og lot meg være der for ham. Det har gjort både forholdet vårt og ham sterkere. Men det er jo et problem at menn som sliter ofte er så programmert til å ikke innrømme det at det ender med at de bare trekker seg unna og overlater alt av jobb med hjem og barn til kona i årevis. Da går man ikke nødvendigvis fordi mannen sliter, men fordi han nekter å gjøre noe med det. Jeg har hatt depresjon en gang selv, og jobbet hardt for å komme meg ut av det. Om jeg hadde satt meg i kjelleren og gamet hele nettene og sovet hele dagen og nektet å kommunisere mens mannen måtte ta alt med barna og alt hjemme så mener jeg seriøst at han burde forlate meg. Det kunne i så fall vært et spark i ræva for å faktisk ta tak. Og mitt inntrykk er at det er flere kvinner enn menn som aksepterer at den andre lar psykisk helse stå i veien for å gjøre sin del på hjemmebane samtidig som de bare lar det skure og gå. Endret 4. november 2021 av Embla82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #343 Del Skrevet 19. november 2021 Kjære kvinner, hvordan tror dere at det å få barn forandrer livet? Anonymkode: 15d17...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #344 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjære kvinner, hvordan tror dere at det å få barn forandrer livet? Anonymkode: 15d17...8f5 Jeg tror det tilfører livet mye mer stress, og skal derfor ikke ha barn 😉 Anonymkode: 65007...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #345 Del Skrevet 21. november 2021 Mener de egentlig det da, eller er dette bare din fantasi? Jeg har vært innom en del incel samfunn, og sex i seg selv ser ut til å være ganske interessant. De er stort sett ute etter meningsfulle forhold. Anonymkode: 73889...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #346 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mener de egentlig det da, eller er dette bare din fantasi? Jeg har vært innom en del incel samfunn, og sex i seg selv ser ut til å være ganske interessant. De er stort sett ute etter meningsfulle forhold. Anonymkode: 73889...4d9 Vel ikke ifølge incelsene på kg, her går det i ingen gir meg sex osv, dårlig kvinnesyn, og det virker til at det er meget uinteressert i meningfulle forhold. Anonymkode: 65007...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå