Gå til innhold

Kjære incels, akkurat hvordan mener dere at sex skal forandre livet deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Livsstilen de velger som incels pleier ikke å være attraktiv hos det motsatte kjønn. Ei heller feminister som er bitre og lar kroppshåret gro og yttre hat mot menn, som ikke finner de videre attraktive og noe de vil innlede et forhold med (ond sirkel). 

Uansett så ligger det behov hos mennesker for å ha sex og et sexliv. Når det ikke inngår i livet til mennesker, utvikles seksuell frustrasjon om man vil vedgå det eller ikke. 

Da må man ta et valg. Man kan ikke få begge deler dessverre. En partner og et sexliv er som alt annet noe man må jobbe for å få. Det kommer ikke og finner deg tilfeldigvis forran pc-skjermen eller i sofaen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/26/2021 at 11:28 AM, AnonymBruker said:

Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre?

Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre?

Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres?

Og ikke minst hvorfor er dere så sinte?

Anonymkode: 65007...448

Vet ikke om det er allerede nevnt, men det handler faktisk ikke om bare sex for incels. 

Her er forklaringen:

Sex kan kjøpes.

Seksuell nytelse er tilgjengelig med et par museklikk. 

Jeg vil anta hver eneste incel har surfet på slike nettsider før. Så problemet ligger ikke at incels er jomfru eller mangler sex, men mangler intimitet og nærhet til en partner.

Et relativt nytt fenomen kalt onlyfans genererer $1.2 milliarder USD i året av menn og incels uten at sex er involvert. Det man kjøper er nøyaktig det som mangler hos incels: intimitet og nærhet til en partner.

De savner en jente å kommunisere med, som responderer og ikke avviser (en typisk tinder),  en å snakke med, en som de kan kalle for sin romantiske interesserte. For en $5 ekstra får man se litt intime bilder også.

Man skal ikke legge skjul på at slike brukere av Onlyfans ønsker å ha sex med dem, men hvis seksuell nytelse er alt de vil ha; er dette tilgjengelig gratis på nettet.

For hvem hadde trodd at menn har kapasitet til å savne og føle ting de også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, umAxa said:

Man skal ikke legge skjul på at slike brukere av Onlyfans ønsker å ha sex med dem, men hvis seksuell nytelse er alt de vil ha; er dette tilgjengelig gratis på nettet.

nå er jo intimitet og nærhet for mange, de fleste?, en del av det å ha sex. Så jeg skjønner ikke hvordan du kan si at sex IKKE  er den del av bildet. Sex er jo nettop det incels gnåler om, dessuten er mange svært opphengt i at dama skal være jomfru.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tanuki said:

nå er jo intimitet og nærhet for mange, de fleste?, en del av det å ha sex. Så jeg skjønner ikke hvordan du kan si at sex IKKE  er den del av bildet. Sex er jo nettop det incels gnåler om, dessuten er mange svært opphengt i at dama skal være jomfru.

Nei, de gnåler ikke etter sex. De gnåler at de ikke har en kvinne i sitt liv. Tenk hva intensjonen bak ordene er, fremfor hva ordene er.

Sex er absolutt intimt fysisk, men det er samme er også emosjonelt intimitet:

Hva foretrekker du? Sex med en du har sterke følelser for og som du kan kalle for din, eller en tilfeldig ons på byn? 

-

Jomfru greia er et annet tema.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 9.59):

Det er helt utrolig å ikke evne å forstå at om ingen av det motsatte kjønn er interessert i det på noen som helst måte så er det fryktelig vondt. Er det virkelig mulig å ikke forstå dette?

Anonymkode: 440cc...23f

Kvinner kan være flinke på empati de, derfor de trives å jobbe med mennesker som i helsevesenet. De må også ha denne evnen for å kunne oppfostre barn, blant annet.

MEN kvinner sliter veldig med å vise empati for så kalte "svake" menn, menn som sliter osv. Feks ofte at manne blir forlat av sin kone når hun oppdager at han er "svak"(sliter psykisk osv). Dette ligger så dypt inne i kvinnes natur og kommer spesielt frem på forum som dette, hvor kvinner kan være anonyme. Da trenger de jo ikke å bruke noe filter. I steinalderen trengte kvinner en sterk og suksessfull mann for trygghet og beskyttelse, så dette liggers i kvinners biologi. Vi er samme art nå som for mange tusen år siden.

Derfor vill jeg også anbefale alle menn som oppsøker psykolog om å få en mannlige psykolog, som vill  ha mye lettere å sette seg inn i problemstillingene som mange mindre "suksessfulle" menn sliter  med i dag :)

Anonymkode: 3e766...1bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morpheus skrev (4 timer siden):

Livsstilen de velger som incels pleier ikke å være attraktiv hos det motsatte kjønn. Ei heller feminister som er bitre og lar kroppshåret gro og yttre hat mot menn, som ikke finner de videre attraktive og noe de vil innlede et forhold med (ond sirkel). 

Uansett så ligger det behov hos mennesker for å ha sex og et sexliv. Når det ikke inngår i livet til mennesker, utvikles seksuell frustrasjon om man vil vedgå det eller ikke. 

Da må man ta et valg. Man kan ikke få begge deler dessverre. En partner og et sexliv er som alt annet noe man må jobbe for å få. Det kommer ikke og finner deg tilfeldigvis forran pc-skjermen eller i sofaen. 

Hvorfor er kriminell livsstil mer attraktiv for kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

MEN kvinner sliter veldig med å vise empati for så kalte "svake" menn, menn som sliter osv.

Derfor ble kvinner kontrollert. Ellers så hadde hele samfunnet vaklet sammen slik det er på vei til å gjøre i dag. 

Anonymkode: c6222...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blitz21 said:

Fordi en person som tar på bilbeltet på bussen er ikke attraktivt. De tar null sjanser i livet og viser ingen ambisjoner utenfor sin egen komfortsone. Å ta risiko (kriminalitet) er en indikator på høyere testosteron som gir de mannlige kvalitetene på godt og vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (6 minutter siden):

Fordi en person som tar på bilbeltet på bussen er ikke attraktivt. De tar null sjanser i livet og viser ingen ambisjoner utenfor sin egen komfortsone. Å ta risiko (kriminalitet) er en indikator på høyere testosteron som gir de mannlige kvalitetene på godt og vondt. 

Jeg tar ikke på beltet på bussen. Så hvor er alle damene som liker kriminelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tar ikke på beltet på bussen. Så hvor er alle damene som liker kriminelle?

Jeg kjenner ikke deg og du har sikkert mangler på andre områder som kan forklare at du ikke har en dame 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (1 time siden):

Det er nå en mellomting mellom å vegre seg for all risiko og ta fornuftige forholdsregler. Å være hardbarka kriminell viser bare at du har gått for langt i den ene retningen. Det å ta på seg bilbelte i buss er en fornuftig forholdsregel, men betyr ikke ndøvendigvis at man ikke tar risiko i andre deler av livet. 

Anonymkode: 94159...da1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 14.25):

Off topic, hvordan forhindre at gutter utvikler seg til å bli incell? Nekte de gaming, tvinge de ut i sosiale arenaer, gi de ukelønn for å dusje og ha rene klær? Helt ærlig, hvordan unngå å få en sønn som sitter på gutterommet å sutrer over kvinners manglende interesse? Generelt unngå å få en sutrende tafatt unge. 

Anonymkode: 31286...76c

Når de er barn: Legg til rette for at gutten får brukt/vist alle sine sider, både maskuline og feminine. Ikke putt ham i en boks. Legg til rette for vennskap/relasjoner med både gutter og jenter, slik at det motsatte kjønn ikke blir en konstruksjon av noe veldig annerledes. Legg til rette for at han får øve seg på å være utadvendt og inkluderende i den grad det er naturlig for ham ( vi er alle ulike, men det hjelper også å utfordre seg selv på det man synes er litt skummelt). Når han leker "røft" med andre barn eller søsken, hjelp ham å lese ansiktsuttrykk/lyder og andre hint på når det er gøy og når det blir for mye for den andre. Gjør det naturlig å snakke om følelser, slik at han er åpen om hvordan han har det også når han blir eldre. Er man i kontakt med egne følelser blir man også bedre på å lese andres.

Når det er på tide å snakke om sex så snakk om hvor positivt det er når det er en god opplevelse med respekt. Men også om at sex kan være vanskelig, og ikke trenger å være en god opplevelse. Få frem at det å ha gitt noen en god opplevelse er et mye større mål enn å få seg noe. Og den som opplever noe godt vil gjerne ha mer ;) 

Og generelt, ikke sy puter under armene. Lær ungene at ting ikke er så farlig. Av og til taper vi i spill, det går helt fint. Av og til tar vi initiativ til lek, eller sosiale ting og blir avvist. Noen andre har lyst, og så bra at han turte å spørre ellers hadde det jo i alle fall ikke blitt noe av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitz21 skrev (5 timer siden):

Jeg snakker ikke om kriminelle. Men det er mer attraktivt med menn og kvinner som har tatt tak i livet sitt og kan tilby en partner en fremtid. 

Ikke bo hos mamma når du er 25år, gå på nav, tilbringe hele dagen og natta med dataspill. 

Kriminelle tilbyr hvertfall ikke noen fremtid, hvor hun og barna dine ser deg bare når du sitter i fengsel. Ellers driver du bare med drit og gambler både din og hennes fremtid på drit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umAxa skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner ikke deg og du har sikkert mangler på andre områder som kan forklare at du ikke har en dame 🤷‍♂️

Åja er det liksom en sjekkliste man må oppfylle for å fortjene en kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morpheus skrev (3 minutter siden):

Jeg snakker ikke om kriminelle. Men det er mer attraktivt med menn og kvinner som har tatt tak i livet sitt og kan tilby en partner en fremtid. 

Ikke bo hos mamma når du er 25år, gå på nav, tilbringe hele dagen og natta med dataspill. 

Kriminelle tilbyr hvertfall ikke noen fremtid, hvor hun og barna dine ser deg bare når du sitter i fengsel. Ellers driver du bare med drit og gambler både din og hennes fremtid på drit. 

Å flytte ut og være aktiv med studier, sosial med andre studenter har ikke endret situasjonen min bittelitt engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.28):

Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre?

Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre?

Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres?

Og ikke minst hvorfor er dere så sinte?

Anonymkode: 65007...448

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.31):

De har jo aldri hatt sex, så de tror sex er noe magisk livsendrende.

Anonymkode: 0c93a...311

Dere kvinner forstår dere rett og slett ikke på menns seksualitet.

Det handler neppe om selve sexen, men et dypt savn om å være begjært, elsket og ønsket av det annet kjønn. De blir overøst med sex i SoMe døgnet rundt, kompisene snakker om hvor draget de har på damene mens de selv aldri får så mye som et smil fra jentene. Det er følsen av å ikke strekke til som mann, som gjør dem til incels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 1.25):

Jeg har ikke vært i forhold helt siden tenårene. Men fikk forhold først i 20-årene. Jeg reagerte ikke på mangelen på forhold slik disse som kaller seg incels reagerer på å ikke være populær. Jeg satsa rett og slett på andre kort. Jobb, utdanning, venner, personlighet. Så da jeg etterhvert begynte å få draget, var det mer toppen av kransekaka, ikke det hele livet sto og falt på. 

Noen kaller seg jo incels på 18 år, det sier litt om hvilke store forventinger og liten tålmodighet de har. 

Anonymkode: 6a89d...cb5

Jeg synes også det er tullete å definere seg som incel som 18-åring, eller bli med i en slags incel-bevegelse. Jeg tenker mer generelt på de på 30+ som er ufrivillig single.

Uansett så tror jeg på deg. Du var ukysset til du var i 20 årene, og du var fornøyd med det.

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke ville vært like fornøyd. Jeg var jo tross alt forelsket i jenter og gal etter dem. Jeg tror kanskje menn er mer opptatt av damer enn omvendt. Det er derfor dere ikke helt greier å forstå hvorfor det er en big deal for oss. 

Forslaget om å bare ta en av samme kjønn høres veldig pussig ut for meg. Det er som å fylle diesel på bensinbilen fordi det er omtrent det samme 🙃. Nok om det.

Hvordan ser du på menn på 30 som aldri hat hatt sjangs på noen dame? Hvilke ord bruker dere kvinner i denne tråden om slike menn?

En single kvinne er selvstendig og sterk. En mann får ikke akkurat kred for å være jomfru.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (10 minutter siden):

Hvordan ser du på menn på 30 som aldri hat hatt sjangs på noen dame? Hvilke ord bruker dere kvinner i denne tråden om slike menn?

Det samme hitler mente om jøder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er vanskelig å forstå at noen som aldri har hatt sex - har et stort behov for å ha sex? 

Det er litt som første gang man får gode karakterer på skolen - det endrer tankesettet. Plutselig får man en bekreftelse på at man mestrer og duger. Når man først har fått gode karakterer èn gang - er det stor sannsynlighet for at man får gode karakterer neste gang også. Fordi man blir mer selvsikker, og bevisst på at man har alle muligheter til å gjøre det bra. 

Det samme gjelder vel med sex og forhold. Det er en stor del av livet..det er fortsatt en forventning i samfunnet at livet til slutt består av partner og barn. At noen velger dette bort - kan ikke sammenlignes med å aldri få valget. 

Jeg tror helt ærlig ikke at sex er det store problemet hos en Incel - heller følelsen av å ikke få delta i samfunnet..å føle utenforskap. 

Problemet er vel ikke å forstå at de gjerne ønsker sex og forhold, og å høre til. Vi har jo heller ikke imot at de finner seg kjærester. Problemet er ordbok som indikerer at de vil ha dame på blå resept

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

..kvinner sliter veldig med å vise empati for så kalte "svake" menn, menn som sliter osv. Feks ofte at manne blir forlat av sin kone når hun oppdager at han er "svak"(sliter psykisk osv). 

Anonymkode: 3e766...1bf

De som sliter mest med empati overfor menn som sliter, er nok menn. Menn stiller ikke opp overfor ensomme eller marginaliserte menn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...