Gå til innhold

Kjære incels, akkurat hvordan mener dere at sex skal forandre livet deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For incels dreier det seg egentlig ikke om sex, det dreier seg om at de aldri noen sinne har opplevd noen som helst interesse fra en kvinne. De har innsett at de aldri vil få oppleve et kjærlighetsforhold til en kvinne. De ønsker en kjæreste men vet at de kommer til å være alene til de dør. Det kan fort gå utover selvfølelsen å vite at ingen, absolutt ingen, vil ha deg. De er fullstendig verdiløse i kvinners øyne.

Anonymkode: 416ad...85c

Jo, det handler om sex. Det er ikke INvoluntary SINgle, det er INvoluntary CELibate. 

Og det framgår også hos mange som skriver i trådene her inne at det handler om sex. «Kvinner er så heldige for de får tilbud om sex hele tiden.»  Det at veldig mange kvinner lengter etter forhold, men aldri finner noen som vil være med på det, blir avfeid av incels, «for de får jo sex!»

Så jo, det handler om sex.

At veldig mange kvinner ikke får tilbud om sex heller, tror de er løgn. 

Anonymkode: bd72e...aa0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det at veldig mange kvinner lengter etter forhold, men aldri finner noen som vil være med på det, blir avfeid av incels, «for de får jo sex!»

Hadde incelsene hatt tilgang til sex og fått dekket det grunnleggende behovet som sex er, så hadde de nok hatt mer forståelse for dette.

Det er vanskelig å ha sympati for noen som klager på maten mens man selv sulter, for å bruke den sammenligningen. 

Anonymkode: b9dc2...27a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (9 timer siden):

Jeg har vært i forhold siden tenårene men har såpass innlevelse at jeg skjønner at det er veldig tungt å aldri ha hatt sjangs på noen i det hele tatt. Å aldri ha være nær en jente. Det har noe med selvfølelse å gjøre.

Det er rett og slett ikke det samme som å ikke like de man har sjangs på.

Du ser ikke forskjellen, men det gjør jeg.

Jeg kan ikke forklare det bedre.

Det skjønner jeg også at er sårt. De fleste ønsker seg nærhet og intimitet med et annet menneske, det er naturlig. Men forutsetningen er vel at det er et menneske man liker og synes er attraktiv, og som synes det samme tilbake? Hvis sex er sex og det ikke spiller noen rolle med tiltrekning og kjemi de to imellom, så spiller det vel heller ingen rolle hvilket kjønn.

Det er meningsløst å si at kvinner har fri tilgang på sex når det er sex med noen de ikke vil ha. Da kan man like godt si at om incels bestemmer seg for det kan de ha sex med hverandre, da har de også fri tilgang på sex med noen de egentlig ikke vil ha. Det er ikke sex med de som de helst vil ha, men det er sex med noen de da har sjans på. Det er ikke nærhet med noen de er tiltrukket av, men det er jo sex. 

Anonymkode: c3479...29b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gamle kvinnene som svarer i denne tråden er jeg. Hvis dere er i 40-50 årsalderen så kan jeg kanskje forstå at dere ikke henger helt med. 

Menn som kaller seg incels er som regel i alderen 18-30 og sammenligner seg med kvinner i samme alder. 

En normal kvinne i denne alderen vil uten problemer kunne få hundrevis, for ikke å si tusenvis av matcher på f.eks. Tinder. Valgfriheten er endeløs.

Sammenlign dette med incels som ikke får en eneste match, eller kanskje en liten håndfull. 

Hvem er i den priviligerte posisjonen her? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig å ikke evne å forstå at om ingen av det motsatte kjønn er interessert i det på noen som helst måte så er det fryktelig vondt. Er det virkelig mulig å ikke forstå dette?

Anonymkode: 440cc...23f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, dette handler ikke om å ha høye krav. Det handler om at sex med noen som forakter deg, ser ned på deg, behandler deg dårlig, IKKE føles godt og gjør godt. Verken kroppslig eller mentalt.

Kan du i det minste PRØVE å forstå?

Ville du f eks gjerne hatt sex med Harvey Weinstein? Altså, helst ønsker du en helt gjennomsnittlig norsk kvinne, men her får du ikke napp. Imidlertid står en kø av Harveyer og vil ha sex med deg, så hva klager du over?

Men det ikke bare Harveyer som gir tilbud til kvinner. Alle kvinner får tilbud av vanlige menn. Igjen det er i hodet ditt. Veldig få menn er Harvey. Vanlige menn vil også ha sex og disse gir også tilbud til kvinner. 

Anonymkode: c6222...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt utrolig å ikke evne å forstå at om ingen av det motsatte kjønn er interessert i det på noen som helst måte så er det fryktelig vondt. Er det virkelig mulig å ikke forstå dette?

Nettopp derfor kvinner ble kontrollert i tusenvis av år. De er ikke mentalt utviklet nok til å ha empati. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mange menn har rett og slett bare fått nok, de orker ikke jobben med å holde en kvinne fornøyd, for ja, det er nesten en fulltidsjobb.

Mange menn er også møkka lei av alle "testene" kvinner driver med å for å sjekke om man er mann nok osv. 

Anonymkode: 3e766...1bf

Skjønner godt at man ikke orker damer, hvis man bare har sjans på barnslige, usikre damer. Det er jo de samme damene som damer styrer unna som venninner....

Anonymkode: 6a89d...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nettopp derfor kvinner ble kontrollert i tusenvis av år. De er ikke mentalt utviklet nok til å ha empati. 

Har menn masse empati for andre menn og oppsøker ensomme menn for å være vennen deres ? Det hadde ihvertfall hjulpet på ensomheten mange incels opplever, de mangler ofte nære mannlige vennskap mer enn de mangler kjæreste. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er såklart vondt å ikke få det man lengter sterkt etter. Her bør særlig menn være sitt ansvar bevisst og støtte sine medmenn til å takle livet og fylle det med mening.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sikkert derfor det er overvekt av menn i omsorgsyrker...

Anonymkode: 74352...ab2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 23.15):

Chads ja. Ingen sjekker opp en jomfru. 

Jo. Jeg har sjekket opp 3 jomfruer i midt liv. 
Den første var jeg i et forhold meg noen måneder. Den andre var jeg sammen med i 7 år. Og den tredje ville ikke ha meg. 

Jeg sjekket også opp han jeg er gift med, men han hadde hatt ett forhold fra før, så ingen jomfru. Regnet med han komme til å være singel resten av livet, men så ødela jeg planene hans  

Jeg velger ikke hvem jeg vil være i forhold med etter hvem jeg vil ha sex med. Jeg har sex med dem jeg har valgt å være i et forhold med. 

Anonymkode: 4d140...dac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For incels dreier det seg egentlig ikke om sex, det dreier seg om at de aldri noen sinne har opplevd noen som helst interesse fra en kvinne. De har innsett at de aldri vil få oppleve et kjærlighetsforhold til en kvinne. De ønsker en kjæreste men vet at de kommer til å være alene til de dør. Det kan fort gå utover selvfølelsen å vite at ingen, absolutt ingen, vil ha deg. De er fullstendig verdiløse i kvinners øyne.

Anonymkode: 416ad...85c

«Innsett at de aldri noensinne vil få et kjærlighetsforhold til en kvinne». 
Hvordan vet de det?

Må si jeg sliter med å finne eksempler rundt meg på den typen. Selv den dårlig kledte, mindre pene og sosialt kleine nerden i kretsen rundt meg fikk seg dame(r) riktignok i ganske høy alder. 
Er vel EN jeg kjenner som aldri har hatt en kvinne og heller trolig aldri vil få, men han har psykiske problemer type ALVORLIG. 

Kan liksom ikke helt tenke meg noen som er så håpløse på det nivået at de aldri noensinne vil få oppmerksomhet fra en kvinne. Husk det fins mange håpløse kvinner også! 
Min erfaring er at folk gjerne finner seg en på omtrent samme nivå, på flere områder. 

Hvordan er disse kara da, er alt feil med dem og de har ingen sjanse til å bedre på noen av variablene?

Kan du komme på et eksempel på et slikt tilfelle? 
Bare sånn at vi får en ide om hva greia er?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hvor gamle kvinnene som svarer i denne tråden er jeg. Hvis dere er i 40-50 årsalderen så kan jeg kanskje forstå at dere ikke henger helt med. 

Menn som kaller seg incels er som regel i alderen 18-30 og sammenligner seg med kvinner i samme alder. 

En normal kvinne i denne alderen vil uten problemer kunne få hundrevis, for ikke å si tusenvis av matcher på f.eks. Tinder. Valgfriheten er endeløs.

Sammenlign dette med incels som ikke får en eneste match, eller kanskje en liten håndfull. 

Hvem er i den priviligerte posisjonen her? 

Men så er det jo en mulighet å kutte ut disse appene, og heller bli kjent med noen IRL. 
Via jobb, skole bekjentskapskrets ev ute på byen. 

Heller det, enn å få ødelagt selvtillit pga en app…
Hilsen mamma, 53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men det ikke bare Harveyer som gir tilbud til kvinner. Alle kvinner får tilbud av vanlige menn. Igjen det er i hodet ditt. Veldig få menn er Harvey. Vanlige menn vil også ha sex og disse gir også tilbud til kvinner. 

Jeg er kvinne! Hvorfor tror du jeg lyver? Hvorfor tror du alle kvinner får så mange tilbud om sex fra vanlige menn? Vi gjør altså ikke det. De pene, slanke, attraktive kvinnene, joda. Men ikke vi som ikke er så attraktive i menns øyne, det skal jeg love deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei, tror du misforstår litt her. De fleste kvinner forstår at det er vondt, mange fordi de selv opplever mye av det samme. Debatten her går i stor grad fordi menn insisterer på at de er alene om å oppleve dette. De forstår ikke at

a) mange kvinner kan få sex, men kun vond sex, sex med «Harvey Weinstein», sex som skader og gjør dem vondt, negativ sex uten noe som helst godt i seg psykisk eller fysisk

b) veldig mange kvinner kan ikke få noe forhold, på nøyaktig samme måte som manfe menn

Jeg føler med alle som ikke finner kjærlighet og varme. Kjenner følelsen selv, man går og har så mye kjærlighet og varme og gi, men ingen vil ha det. Vondt, ja. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.38):

Har du så store problemer med incels?

Anonymkode: e2242...298

Ja, noen av dem de jo å drepe oss. Har et stort problem med det.

Anonymkode: 62eeb...f29

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.56):

Jeg får også inntrykk av at en liten andel menn ser på det å ha hatt sex - om så bare én gang - som en slags magisk, livsendrende ting. Det er nesten så jeg føler de har lest for mange dameromaner, der heltinnen etter en omgang i høyet går fra å være en grå andunge til prinsesse/hertuginne/kjendis over natta. 

Å ha sex én gang kan gi deg:

- et lite selvtillitsboost - som antagelig forsvinner ganske fort når du begynner å tenke "hvorfor ville hun ikke noe mer?" eller "hvorfor får jeg ikke napp hos flere?"

- fjerne følelsen av at sex er noe magisk 

- antagelig en litt dårlig opplevelse, siden den første gangen er ganske klein for de fleste

- en liten mulighet for å få en kjønnssykdom eller et barn du ser annenhver helg i beste fall

Å ha sex en gang gir deg ikke:

- bedre utdanning, jobb, bosted, masse penger, vennekrets, kjæreste, et godt forhold til familien din, høyere IQ, finere kropp, etc etc etc

Å ha sex bare for å ha sex gir enormt lite i et livsforbedringsperspektiv. Dersom disse mennene i det minste hadde vært ute etter en langvarig partner, så skulle jeg  skjønt dem, men det er jo ikke engang det de klager over... 

Anonymkode: 2eb71...891

Mange av dem ser etter en slave som skal være deres tjener slik mamma var, mens de selv bare skal spille data og pusle med hobbyer. Bare at hun også iherdig skal suge kuk når det passer ham. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 12.22):

Vanskelig for damer som har stort sett fri tilgang til sex å sette seg inn i denne problemstillingen. 

Det handler vel mest om at man føler seg utesperret på et vis. At man er valgt bort. Det er ikke nødvendigvis sexen i seg selv, som det blir skrevet over. 

Se for deg at alle andre kunne drikke så mye brus de ville, unntatt deg. Du får ikke lov til å så mye som smake på en brus, hele livet ditt. Mens du ser alle andre koser seg med brus i alle varianter, og ser reklame for det overalt. Det er gode sjanser for at du etterhvert ville sett på brus som noe helt fantastisk som ville forandret livet ditt dersom du bare fikk lov til å drikke det. Mens det i virkeligheten ikke ville betydd noe særlig fra eller til. 

Anonymkode: db262...381

Kvinnelig seksualitet fungerer ikke sånn. Jeg gikk 5 år uten sex en gamg fordi jeg ikke fant noen jeg elsket og som elsket meg. Det går ikke an å sammenlikne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er vanskelig å forstå at noen som aldri har hatt sex - har et stort behov for å ha sex? 

Det er litt som første gang man får gode karakterer på skolen - det endrer tankesettet. Plutselig får man en bekreftelse på at man mestrer og duger. Når man først har fått gode karakterer èn gang - er det stor sannsynlighet for at man får gode karakterer neste gang også. Fordi man blir mer selvsikker, og bevisst på at man har alle muligheter til å gjøre det bra. 

Det samme gjelder vel med sex og forhold. Det er en stor del av livet..det er fortsatt en forventning i samfunnet at livet til slutt består av partner og barn. At noen velger dette bort - kan ikke sammenlignes med å aldri få valget. 
Jeg tror helt ærlig ikke at sex er det store problemet hos en Incel - heller følelsen av å ikke få delta i samfunnet..å føle utenforskap. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...