Gå til innhold

Kjære incels, akkurat hvordan mener dere at sex skal forandre livet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror fattige at penger skal forandre livene deres?

Hvorfor tror sultne at mat skal forandre livene deres?

Hvorfor tror ensomme at venner og familie skal forandre livene deres?

Anonymkode: 440cc...23f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tror fattige at penger skal forandre livene deres?

Hvorfor tror sultne at mat skal forandre livene deres?

Hvorfor tror ensomme at venner og familie skal forandre livene deres?

Anonymkode: 440cc...23f

En hundrelapp, en burger eller et vennlig nikk på bussen endrer ikke livet til fattige, sultne og ensomme, men incels tror at et dårlig ons vil endre livet deres. 

Anonymkode: 6a89d...cb5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En hundrelapp, en burger eller et vennlig nikk på bussen endrer ikke livet til fattige, sultne og ensomme, men incels tror at et dårlig ons vil endre livet deres. 

Det finnes utallige eksempler på at noe som fremstår som en bagatell har endret livene til folk fullstendig. Et vennlig nikk, at noen sa hei og smilte. 

For noen som aldri har hatt sex og ikke har tilgang til det heller så fremstår sex som noe helt utrolig og fantastisk.

Det forstår selvsagt ikke jenter som har hatt fri tilgang til så mye sex de ønsker siden de fylte 16.

Anonymkode: b9dc2...27a

• Liker 3
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (42 minutter siden):

Incels er da ikke forhindra i å runke. 

Her føler jeg diskusjonen kommer litt bort og jeg gir meg. Det har ingen hensikt å fortsette. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For noen som aldri har hatt sex og ikke har tilgang til det heller så fremstår sex som noe helt utrolig og fantastisk.

Det forstår selvsagt ikke jenter som har hatt fri tilgang til så mye sex de ønsker siden de fylte 16.

Jeg ble utsatt for seksuelt overgrep første gang da jeg var 15/16. Vi er kjempeheldige, altså. Menn skjønner virkelig alt om hvordan det er å være dame. 

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden):

Her føler jeg diskusjonen kommer litt bort og jeg gir meg. Det har ingen hensikt å fortsette. 

Det var du selv som trakk akkurat det fram. Utløsning bra, med ei dame er det bedre etc. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du tror alle single damer med barn fikk det etter en natt på byen, og ikke fordi de var gift eller samboende med barnefar?

Ser ut til at mange menn glemmer at det må ha vært en medvirkende part til at barnet ble til. De er tydeligvis ikke like villig til å ta konsekvensene og ansvaret for resultatet av den genespredningen sin. Hadde vært interessant å vite om det finnes en korrelasjon mellom menn som shamer alenemødre, menn som ikke tar ansvar for prevensjon ved tilfeldig sex og menn som løper fra ansvaret..  

Anonymkode: 3c93c...cec

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg ble utsatt for seksuelt overgrep første gang da jeg var 15/16. Vi er kjempeheldige, altså. Menn skjønner virkelig alt om hvordan det er å være dame. 

Og dette er noe alle damer opplever? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva som er poenget ditt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og dette er noe alle damer opplever?

Ja, det er temmelig utbredt å havne i situasjoner hvor noen begår overgrep. Og det gjør såklart mye med hvor gøy vi synes tanken på tilfeldig sex er. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja, det er temmelig utbredt å havne i situasjoner hvor noen begår overgrep. Og det gjør såklart mye med hvor gøy vi synes tanken på tilfeldig sex er. 

Men dere har fremdeles tilgang til både tilfeldig og planlagt sex når dere ønsker. Er det så vanskelig å forstå at dette er et privilegium? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er resultatet av den overveldende store gruppen med alenemødre på tinder. Kvinner åpner gladelig bena for den kjekke, "badboyen" uten nødvendigvis å tenke på omkostningene og de biologiske grunnene der og da. 

Anonymkode: 02a67...6b7

Ja, for dette er grunnen til at mange blir alenemødre :roll: 
Det må være greit å ha så snevert syn på tilværelsen. Slipper å ha så mange kompliserte tanker i hodet på en gang. 

Anonymkode: 74352...ab2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 13.07):

De liker å fremstille det som om ingen vil ha dem. Men faktum er jo at det er mange kvinner de heller ikke vil ha! De vil ikke ha stygge og tjukke kvinner (som meg), de vil ha de kvinnene de vil ha: pene kvinner. Ergo er det deres egen feil, de burde senke kravene (lyder det kjent?)

Anonymkode: c3479...29b

Feil. Mange vil faktisk ha tjukke/stygge jenter, men de får ikke dem til og med

Anonymkode: 4357e...253

Skrevet

Men dere har fremdeles tilgang til både tilfeldig og planlagt sex når dere ønsker. Er det så vanskelig å forstå at dette er et privilegium? 

De fleste av oss er ikke interessert i tilfeldig sex, så nei, det er ikke et privilegium å ha "tilgang". Jeg vet ikke hva du mener med planlagt sex, er det forhold du tenker på? 

• Liker 3
Skrevet

Feil. Mange vil faktisk ha tjukke/stygge jenter, men de får ikke dem til og med

Anonymkode: 4357e...253

Hvorfor vil man ha noen man ikke liker eller finner tiltrekkende? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor vil man ha noen man ikke liker eller finner tiltrekkende? 

Jeg har likt jenter som andre så på som stygge. Men JEG synes de var pene. Men alle jenter har som sagt høye krav så jeg ble avvist av dem også. 

Anonymkode: c6222...959

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

La oss si at det du hevder her, stemmer. Det forandrer nå uansett ikke særlig mye. Kvinner har ikke noe "samfunnsansvar" for å "gi" sex til enslige menn. Og hva så om kvinner velger det "beste" av de de har muligheter til å oppnå? Det ville du også ha gjort. Mennesker flest gjør det. Alle har selvsagt ikke de samme mulighetene, men hvem sa at livet er rettferdig.

Og så kan man snu litt på flisa og tenke at grunnen til at det er lettere for kvinner å "få" tilfeldig sex, er at menn gjør seg så jævla tilgjengelige! De gjør hva som helst for å ha sex, og er egentlig skikkelig løse. Det er fakta at menn er mye mer ukritiske til hvem de har sex med, enn kvinner, spesielt når det er alkohol med i bildet. Kanskje menn burde gjøre seg litt mer kostbare?

Anonymkode: 3c93c...cec

Den store majoriteten av menn kan ikke gjøre seg kostbare, da ville de aldri ha mulighet til å hverken oppleve intimitet/sex eller utvikle et forhold med noen kvinne. En gjennomsnittlig mann opplever svært sjelden noen form for interesse fra kvinner og må ta de få mulighetene de har.

Anonymkode: 416ad...85c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 6.27):

Sant nok, og har man ikke lyst så lar man være. Men, det er jo veldig mange kvinner som nyter ONS både gjennom Tinder og gjennom å treffe menn på byen, det kommer jo an på mannen. Er mannen digg nok så har kvinner ONS uten å blunke. En incel har aldri noensinne hatt den muligheten en gang, hverken på Tinder eller byen. Husk: en incel har aldri opplevd at noen har vært interessert i ham, hverken til forhold eller sex. Tenk deg selv, om du aldri noensinne hadde opplevd at en mann var interessert i deg… Ville ikke det gjort noe med selvfølelsen din? Selv om du ikke bruker muligheten til sex hver gang, så gir det en liten boost av selvtillit å vite at noen har lyst på deg, gjør det ikke? Det har en incel aldri opplevd noen gang i livet.

Anonymkode: 416ad...85c

Nei, det gir faktisk ikke noen boost av selvtillit! Nettopp fordi menn gjerne kan ligge med kvinner de forakter og ser ned på. Tror du prostituerte lever på en sky av selvtillit? Tror du man blir stolt og glad når kollegaen som kunne vært faren din kommer med slibrige hint? Nei, man føler seg bare nedverdiget og skitten. 

Anonymkode: bd72e...aa0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, for dette er grunnen til at mange blir alenemødre :roll: 
Det må være greit å ha så snevert syn på tilværelsen. Slipper å ha så mange kompliserte tanker i hodet på en gang. 

Grunnen til at det er mange unge alenemødre med små barn er jo nettopp fordi disse "langtidsprospektene" ikke fungerte🤷‍♂️ 

Men opplys meg med gjerne snever tankegang hvorfor det er så mange alenemødre. Jeg regner med at alle var en veloverveid avgjørelse i et trygt og stabilt forhold/ekteskap. 

Jeg er spent. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jamen i helvete da! Er det så vanskelig å forstå? Du tenker sex = bra uansett. Sex smaker alltid deilig søt brus for deg. 

For kvinner er sex noen ganger søt brus, noen ganger til og med sjampanje, men oftest er det eddik og av og til er det batterisyre.

Så det du sier er: «Dere har tilgang til eddik ig batterisyre når dere ønsker. Er det så vanskelig å forstå at dette er et privilegium?»

Jeg har trua på deg, ab 27a! Du kan klare å forstå dette hvis du vil og prøver! 
Kanskje du kan forestille deg at det blir som om du får stadige tilbud om sex med menn? Forresten, jeg er helt sikker på at du kan få sex med noen menn om du vil. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen til at det er mange unge alenemødre med små barn er jo nettopp fordi disse "langtidsprospektene" ikke fungerte🤷‍♂️ 

Men opplys meg med gjerne snever tankegang hvorfor det er så mange alenemødre. Jeg regner med at alle var en veloverveid avgjørelse i et trygt og stabilt forhold/ekteskap. 

Jeg er spent. 

Det er fordi kvinner forsørger seg selv og ikke lenger er avhengige av mannens inntekt. Forhold ryker. Noen ganger pga utroskap, krangel, økonomi eller kriminalitet. Noen ganger vokser folk fra hverandre. Livet skjer. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...