Gå til innhold

Kjære incels, akkurat hvordan mener dere at sex skal forandre livet deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 13.02):

Ut ifra selvmordsstatestikken er det vel liten tvil om at flere menn enn kvinner sliter med alvorlig psykiske diagnoser. Det nytter lite og trykke de enda mere ned og si at det bare er å ta tak i livet sitt. Mange har nok prøvd men får det ikke til. Kvinner har et langt større nettverk enn menn til å snakke om følelser og ting som er vanskelig. Er nok derfor flere menn enn kvinner faller utenom. De hadde hatt godt av å snakke med fagfolk og en coach for å se ting fra andre vinkler og få innspill på hva de burde gjøre osv. 

Tror også at menn i langt større grad ikke tør å gå til lege/psykolog fordi det som mann viser tegn til svakhet i machokulturen.

Anonymkode: a83ba...724

men hvorfor tror de at sex sksl løse dette da?

• Liker 2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

sniiip - Litt rart at du antar at dette ikke er noe som eksisterer bare fordi man ikke møter på sånne overalt og fordi det ikke virker sannsynlig for deg - ziparoo

Pfff...  Jeg kan jo ikke "vite" om det finnes når det er så løst definert, og alle tydeligvis har en egen formening og definisjon  på hva det  "betyr"... Det sier jo seg selv.  :sprettoy: 

Om vi ser på wæki, da? - Er det noen sånne her på KG, feks.?   Hvor er dette "kvinne-hatet", eller hatet for "alpha-menn" f.eks (oppriktig)? 😄   Det refereres t.o.m til firrerchan, lizm...  Det er vel opphavet til "trolling" i seg selv, mer eller mindre... 🤪

Tullball hele greia.  Folk har gått rett i fella og spist av "dobbeltmoral"-agnet. Sånn virker det for meg, jaffal...

Det finnes svarte svaner, men jeg prøver ikke å henvende meg til dem på KG heller, lizm... 

Beeblebrox skrev (Akkurat nå):

Pfff...  Jeg kan jo ikke "vite" om det finnes når det er så løst definert, og alle tydeligvis har en egen formening og definisjon  på hva det  "betyr"... Det sier jo seg selv.  :sprettoy: 

Om vi ser på wæki, da? - Er det noen sånne her på KG, feks.?   Hvor er dette "kvinne-hatet", eller hatet for "alpha-menn" f.eks (oppriktig)? 😄   Det refereres t.o.m til firrerchan, lizm...  Det er vel opphavet til "trolling" i seg selv, mer eller mindre... 🤪

Tullball hele greia.  Folk har gått rett i fella og spist av "dobbeltmoral"-agnet. Sånn virker det for meg, jaffal...

Det finnes svarte svaner, men jeg prøver ikke å henvende meg til dem på KG heller, lizm... 

Nei, det er ikke tull, men du skal få lov til å tro at det er det. Orker egentlig ikke å diskutere hvorvidt dette er noe som finnes eller ei. Det er ikke trådens tema.

Anonymkode: a9a46...1cd

• Liker 2
AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 22.05):

Det handler vel også om hjelpeløsheten de føler på når de ikke er aktuelle for det motsatte kjønn. 

Anonymkode: d5ee0...9ec

Det er den verste følelsen. Til og med for meg som har vært igjennom alt mulig dritt. Sviktende helse, fattigdom, ingen sikkerhet hjemme, tap av vennskap, ingen tilhørighet. Men den verste følelsen for meg var at ingen kvinne ville ha meg. 

Anonymkode: c6222...959

• Liker 1
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 16.45):

Dette er skremmende…

Jeg har aldri i mitt liv hørt om «Incel».. Men virker jo som alle her vet hva d er… Jeg måtte Google!! 
Er dette et vanlig begrep? 

Anonymkode: edac5...31b

Ny her, eller?

🤪

Anonymkode: 5f28f...073

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 23.00):

Allikevel tar dere råd til å avvise hele tiden. 

Anonymkode: c6222...959

Du tror ikke det er en åpenbar biologisk grunn til det? 
Hint: omkostningene ved sex kan være mye større for oss enn for menn…

• Liker 5
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du tror ikke det er en åpenbar biologisk grunn til det? 
Hint: omkostningene ved sex kan være mye større for oss enn for menn…

Næh, de fleste kvinner har gladelig sex på et blunk om den kjekkeste mannen i byen vil ha dem for en natt. Om det blir snakk om hvorfor de ikke vil ha normalt utseende menn unnskylder kvinnene seg med «biologiske grunner». 

Anonymkode: 416ad...85c

• Liker 1
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Næh, de fleste kvinner har gladelig sex på et blunk om den kjekkeste mannen i byen vil ha dem for en natt. Om det blir snakk om hvorfor de ikke vil ha normalt utseende menn unnskylder kvinnene seg med «biologiske grunner». 

La oss si at det du hevder her, stemmer. Det forandrer nå uansett ikke særlig mye. Kvinner har ikke noe "samfunnsansvar" for å "gi" sex til enslige menn. Og hva så om kvinner velger det "beste" av de de har muligheter til å oppnå? Det ville du også ha gjort. Mennesker flest gjør det. Alle har selvsagt ikke de samme mulighetene, men hvem sa at livet er rettferdig.

Og så kan man snu litt på flisa og tenke at grunnen til at det er lettere for kvinner å "få" tilfeldig sex, er at menn gjør seg så jævla tilgjengelige! De gjør hva som helst for å ha sex, og er egentlig skikkelig løse. Det er fakta at menn er mye mer ukritiske til hvem de har sex med, enn kvinner, spesielt når det er alkohol med i bildet. Kanskje menn burde gjøre seg litt mer kostbare?

Anonymkode: 3c93c...cec

• Liker 6
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Biologiske grunner" er vel argumentet menn bruker når de skal bortforklare sine egne, uortodokse holdninger til hvilke kvinner de mener er bra nok eller ikke. Her på KG er i hvert fall menn de første til å slå i bordet med biologi, når det blir snakk om hvilke kvinner som er attraktive og ikke. 

Anonymkode: 74352...ab2

• Liker 6

Statistisk sett, nei. Den tilfeldige sexen kvinner har, er bare en brøkdel av det inceks og mgtow tror kvinner har (og bare litt over det menn i snitt har). De fleste kvinner (og menn) er årevis i lange forhold. Og har ganske lite tilfeldig sex som single. 

Anonymkode: 6a89d...cb5

• Liker 2
AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.28):

Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre?

Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre?

Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres?

Og ikke minst hvorfor er dere så sinte?

Anonymkode: 65007...448

Fordi menn er laget for å jakte og spre sine gener. Dette har med genene å gjøre og er en arv fra tidenes morgen. Du ser det også i dyreverden. 

Alle har ett behov også de som du her ser ned på. De har akkurat det samme behovet som det vi andre har. 

Jeg kjenner jeg blir mye roligere etter en utløsning og da spesielt sammen med ei dame. Da har jeg fått dekket mitt behov og masse agresjon har forsvunnet med det. Disse som ikke opplever det samme får ikke den samme stimulien og med det ikke bare mister denne utløsningen, men også denne bekreftelsen på de funker og er verdsatt. Da vil det hope seg opp med agresjon etter hvert som må få utløp et sted. Hva er da bedre enn å la det gå utover andre folk? Jo for det er jo det de gjør. Går du lenge nok i den bobbla så viskes grensene litt ut og man klarer ikke lenger skille rett og galt. 

Dette er jo en kjent tilstand der man ser et tydelig lignende ting i nesten alle forhold også. Der små bagateller bygger seg opp over tid og velter et helt lass bare fordi man ikke blir kvitt problemet. 

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.28):

Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre?

Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre?

Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres?

Og ikke minst hvorfor er dere så sinte?

Anonymkode: 65007...448

hva kaller du kristne som venter med sex til ekteskap? 

Anonymkode: e4388...1cc

Annonse

Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir mye roligere etter en utløsning og da spesielt sammen med ei dame. Da har jeg fått dekket mitt behov...

Incels er da ikke forhindra i å runke. 

• Liker 4

Det er resultatet av den overveldende store gruppen med alenemødre på tinder. Kvinner åpner gladelig bena for den kjekke, "badboyen" uten nødvendigvis å tenke på omkostningene og de biologiske grunnene der og da. 

Anonymkode: 02a67...6b7

• Liker 1
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hva kaller du kristne som venter med sex til ekteskap? 

Anonymkode: e4388...1cc

Det må bli frivillig sølibat. 

Annonse

Jeg er ingen incel, men som med andre marginaliserte grupper må det nok handle om en følelse av rettferdighet. De lengter nok etter den følelsen og sex kan hjelpe dem å få det på samme måte som penger hjelper fattige.

• Liker 1
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er resultatet av den overveldende store gruppen med alenemødre på tinder. Kvinner åpner gladelig bena for den kjekke, "badboyen" uten nødvendigvis å tenke på omkostningene og de biologiske grunnene der og da. 

Anonymkode: 02a67...6b7

Du tror alle single damer med barn fikk det etter en natt på byen, og ikke fordi de var gift eller samboende med barnefar?

• Liker 3
Majer skrev (Akkurat nå):

Jeg er ingen incel, men som med andre marginaliserte grupper må det nok handle om en følelse av rettferdighet. De lengter nok etter den følelsen og sex kan hjelpe dem å få det på samme måte som penger hjelper fattige.

Hvis sex med hvem som helst hjalp, skulle man tro at disse gjerne kjøpte sex. 

• Liker 3
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis sex med hvem som helst hjalp, skulle man tro at disse gjerne kjøpte sex. 

Godt poeng, men sexkjøp er ikke lovlig og det innebærer moralske aspekter for en del. Sex er heller ikke bare sex på samme måte som penger ikke bare er penger. 1 million var nok til en bolig i 1992, men nå må man ut med 10 mill for den samme. Selv om man hadde lagt til styrket kronekurs ville boligene fremdeles vært dyrere. Man vil ha det samme som de rundt seg og de fleste kjøper heldigvis ikke sex😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...