AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #261 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fordi kvinner forsørger seg selv og ikke lenger er avhengige av mannens inntekt. Forhold ryker. Noen ganger pga utroskap, krangel, økonomi eller kriminalitet. Noen ganger vokser folk fra hverandre. Livet skjer. Anonymkode: bd72e...aa0 Skjønner, så mange bevisst bare velger en mann å få barn med fordi de har lyst på barn og kan forsørge seg selv🙈 Det høres klokt ut. Flott med barn som vokser opp uten en stabil farsfigur. Om grunnen er utroskap og/eller kriminalitet føler jeg fortsatt disse mennene kanskje ikke var et så godt valg. Rart om det plutselig skulle skje etter at barn skulle komme til verden da. De røde flaggene pleier som regel å være der fra tidligere av. Det med krangling, økonomi, at en kan vokse fra hverandre og at forhold ryker av den grunn har jeg mer forståelse for. Livet skjer. Anonymkode: 02a67...6b7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #262 Skrevet 30. oktober 2021 Tror ordet incel blir veldig misbrukt av kvinner her inne. De fleste menn som poster klagetråder her er egentlig "normale" menn som er litt bitre pgr av dårlig suksess med kvinner og derfor slipper ut sin frustrasjon her som anonyme. De er nok ikke incels. Incels er mer ekstreme og har absolutt null suksess med kvinner og har null mulighet for tilgang til sex/nærhet(ofte jomfruer) Når det er sagt, så kan jeg forstå en del menns frustrasjon, for kvinner er veldig kresne(har sin biologisk forklaring) og tinder er jo ett veldig godt bevis på det. Sex er jo ett viktig behov vi menneske har, behovet for nærhet og føle seg likt/elsket. Hvis man har totalt manko på det, så vill det påvirke din mentale helse og kan øke sjansen for depresjon og psykiske plager. Som vi alle vet, så har kvinner mye lettere tilgang til sex og nærhet, så er nok derfor vanskelig for mange kvinner å sette seg inn i denne problemstillingen. Og kvinner og menn er skrudd sammen litt forskjellig også. Menn får feks mer ut av tilfeldig sex en kvinner, sånn generelt. Syntes det er rart at voksene mennesker her inne ikke forstår dette. Er jo ganske normal kunnskap egentlig! Anonymkode: 3e766...1bf 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #263 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner, så mange bevisst bare velger en mann å få barn med fordi de har lyst på barn og kan forsørge seg selv🙈 Det høres klokt ut. Flott med barn som vokser opp uten en stabil farsfigur. Om grunnen er utroskap og/eller kriminalitet føler jeg fortsatt disse mennene kanskje ikke var et så godt valg. Rart om det plutselig skulle skje etter at barn skulle komme til verden da. De røde flaggene pleier som regel å være der fra tidligere av. Det med krangling, økonomi, at en kan vokse fra hverandre og at forhold ryker av den grunn har jeg mer forståelse for. Livet skjer. Anonymkode: 02a67...6b7 Men altså, hvor fjern går det an å bli? Nei, det er ikke sånn det foregår. Poenget med at kvinner kan forsørge seg selv, er at de ikke lenger trenger å bli værende i forholdet kun av økonomiske grunner. Mange av de som er i 70-80-årene i dag har bak seg lange, vonde ekteskap der begge parter var luta lei hverandre, der mannen slo, eller kona drakk, eller en av dem var et hespetre å leve med. Men de forble ofte gift. Nå kan de gå fra hverandre og begge har råd til eget bosted, og det er ikke lenger skam og skandale å være skilt. Anonymkode: bd72e...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #264 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jamen i helvete da! Er det så vanskelig å forstå? Du tenker sex = bra uansett. Sex smaker alltid deilig søt brus for deg. For kvinner er sex noen ganger søt brus, noen ganger til og med sjampanje, men oftest er det eddik og av og til er det batterisyre. Så det du sier er: «Dere har tilgang til eddik ig batterisyre når dere ønsker. Er det så vanskelig å forstå at dette er et privilegium?» Jeg har trua på deg, ab 27a! Du kan klare å forstå dette hvis du vil og prøver! Kanskje du kan forestille deg at det blir som om du får stadige tilbud om sex med menn? Forresten, jeg er helt sikker på at du kan få sex med noen menn om du vil. Anonymkode: bd72e...aa0 Det er bedre å ha tilgang til sex når man vil enn å aldri noensinne å ha hatt sex. Selv om sexen av og til ikke er helt på topp. Hvor vanskelig er det å fatte? Bare vær takknemlig for at kvinner på dette punktet har det utrolig mye lettere enn menn. Enkelte kvinner er besatt på å sette seg selv i offerposisjon uansett hvor priviligerte de er. Anonymkode: b9dc2...27a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #265 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men altså, hvor fjern går det an å bli? Nei, det er ikke sånn det foregår. Poenget med at kvinner kan forsørge seg selv, er at de ikke lenger trenger å bli værende i forholdet kun av økonomiske grunner. Mange av de som er i 70-80-årene i dag har bak seg lange, vonde ekteskap der begge parter var luta lei hverandre, der mannen slo, eller kona drakk, eller en av dem var et hespetre å leve med. Men de forble ofte gift. Nå kan de gå fra hverandre og begge har råd til eget bosted, og det er ikke lenger skam og skandale å være skilt. Anonymkode: bd72e...aa0 Jeg er ikke fjern. Nå snakket vi om alenemødre og grunnen til at de endte opp i situasjonen. Jeg pekte på at valg av menn var en av årsakene. Jeg synes ikke det er så fjernt. Jeg er fullstendig klar over at kvinner er klar til å forsørge seg selv i 2021. Men det kan ikke bli brukt som et argument for at det ikke er så farlig for en dame å ha ubeskyttet sex med fremmede fordi hun kan ta alle følgene økonomisk. Der følger det konsekvenser. Jeg tror vi snakker forbi hverandre, eller om to ulike ting. Anonymkode: 02a67...6b7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #266 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er bedre å ha tilgang til sex når man vil enn å aldri noensinne å ha hatt sex. Selv om sexen av og til ikke er helt på topp. Hvor vanskelig er det å fatte? Bare vær takknemlig for at kvinner på dette punktet har det utrolig mye lettere enn menn. Anonymkode: b9dc2...27a Det handler ikke om at sexen ikke alltid er på topp. Jeg hadde et ons mange venninner misunner meg. Ikke var han sykt kjekk, ikke fikk jeg orgasme, men jeg følte meg trygg, fikk noe seksuelt ut av det og ingen av oss var fulle. Han gikk tom med på å bruke kondom! Så det var kryss i taket. Motsatt er det jo humor at Jokke i Pondus blir "kidnappet" av drøye, fulle damer som utsetter ham for det utroligste seksuelt og tom gjør at han blir fysisk skadet og har "klippekort på legevakta". Det er humor fordi ingen egentlig kan forestille seg at sex kan være farlig for menn. Anonymkode: 6a89d...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #267 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke fjern. Nå snakket vi om alenemødre og grunnen til at de endte opp i situasjonen. Jeg pekte på at valg av menn var en av årsakene. Jeg synes ikke det er så fjernt. Jeg er fullstendig klar over at kvinner er klar til å forsørge seg selv i 2021. Men det kan ikke bli brukt som et argument for at det ikke er så farlig for en dame å ha ubeskyttet sex med fremmede fordi hun kan ta alle følgene økonomisk. Der følger det konsekvenser. Jeg tror vi snakker forbi hverandre, eller om to ulike ting. Anonymkode: 02a67...6b7 Igjen denne idéen om at mange barn blir unnfanget mellom fremmede på ons. Og at å beskytte seg mot graviditet (og sos) kun er kvinners ansvar. Men er jo ofre, nærmest, for kvinners graviditet. Om det bare hadde fantes midler for prevensjon som menn kan styre.... Anonymkode: 6a89d...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #268 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Igjen denne idéen om at mange barn blir unnfanget mellom fremmede på ons. Og at å beskytte seg mot graviditet (og sos) kun er kvinners ansvar. Men er jo ofre, nærmest, for kvinners graviditet. Om det bare hadde fantes midler for prevensjon som menn kan styre.... Anonymkode: 6a89d...cb5 Det gjør det, men da gråter de så sårt om at " det er jo som å spise sjokoladen med papiret på " Anonymkode: 62e39...130 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #269 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Igjen denne idéen om at mange barn blir unnfanget mellom fremmede på ons. Og at å beskytte seg mot graviditet (og sos) kun er kvinners ansvar. Men er jo ofre, nærmest, for kvinners graviditet. Om det bare hadde fantes midler for prevensjon som menn kan styre.... Anonymkode: 6a89d...cb5 Jeg forstår også at det er mye større konsekvenser for en kvinne under sex og at en mann også burde ta ansvar. Når det er sagt. Jeg tror ikke mange barn blir unnfanget av fremmede på ons. Men jeg tror mange gjør dårlige valg av menn, og sannsynligvis får barn for tidlig i disse relasjonene. Jeg har ingen tall og statistikk. Dette er som sagt mine antagelser. Anonymkode: 02a67...6b7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #270 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 8.35): Blir som å be en som sulter om å spise jord. Det er ikke mat men han får jo spist! Anonymkode: b9dc2...27a Ja men da er vi jo enige da: sex man ikke vil ha er som å spise jord når man egentlig vil ha mat. Så å si at kvinner kan få sex (mat) når som helst blir feil når det er snakk om sex de ikke vil ha (jord). Hva er egentlig forskjellen mellom at en incel får ligge med en mann han ikke vil ha og en kvinne får ligge med en mann hun ikke vil ha?🤷♀️ Anonymkode: c3479...29b 4
Isambard Skrevet 30. oktober 2021 #271 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja men da er vi jo enige da: sex man ikke vil ha er som å spise jord når man egentlig vil ha mat. Så å si at kvinner kan få sex (mat) når som helst blir feil når det er snakk om sex de ikke vil ha (jord). Hva er egentlig forskjellen mellom at en incel får ligge med en mann han ikke vil ha og en kvinne får ligge med en mann hun ikke vil ha?🤷♀️ Anonymkode: c3479...29b Jeg har vært i forhold siden tenårene men har såpass innlevelse at jeg skjønner at det er veldig tungt å aldri ha hatt sjangs på noen i det hele tatt. Å aldri ha være nær en jente. Det har noe med selvfølelse å gjøre. Det er rett og slett ikke det samme som å ikke like de man har sjangs på. Du ser ikke forskjellen, men det gjør jeg. Jeg kan ikke forklare det bedre. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #272 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke fjern. Nå snakket vi om alenemødre og grunnen til at de endte opp i situasjonen. Jeg pekte på at valg av menn var en av årsakene. Jeg synes ikke det er så fjernt. Jeg er fullstendig klar over at kvinner er klar til å forsørge seg selv i 2021. Men det kan ikke bli brukt som et argument for at det ikke er så farlig for en dame å ha ubeskyttet sex med fremmede fordi hun kan ta alle følgene økonomisk. Der følger det konsekvenser. Jeg tror vi snakker forbi hverandre, eller om to ulike ting. Anonymkode: 02a67...6b7 Men folk er jo ikke alenemødre fordi de har fått barn med fremmede. De fleste alenemødre eller single foreldre i det hele tatt har fått barn med kjæreste/samboer/ektefelle, i forhold av en viss varighet. Veldig mange single kvinner med barn har jo hatt et fast og seriøst forhold til barnets far. Anonymkode: bd72e...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #273 Skrevet 30. oktober 2021 Isambard skrev (6 minutter siden): Jeg har vært i forhold siden tenårene men har såpass innlevelse at jeg skjønner at det er veldig tungt å aldri ha hatt sjangs på noen i det hele tatt. Å aldri ha være nær en jente. Det har noe med selvfølelse å gjøre. Det er rett og slett ikke det samme som å ikke like de man har sjangs på. Jeg har ikke vært i forhold helt siden tenårene. Men fikk forhold først i 20-årene. Jeg reagerte ikke på mangelen på forhold slik disse som kaller seg incels reagerer på å ikke være populær. Jeg satsa rett og slett på andre kort. Jobb, utdanning, venner, personlighet. Så da jeg etterhvert begynte å få draget, var det mer toppen av kransekaka, ikke det hele livet sto og falt på. Noen kaller seg jo incels på 18 år, det sier litt om hvilke store forventinger og liten tålmodighet de har. Anonymkode: 6a89d...cb5 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #274 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bedre å ha tilgang til sex når man vil enn å aldri noensinne å ha hatt sex. Selv om sexen av og til ikke er helt på topp. Hvor vanskelig er det å fatte? Bare vær takknemlig for at kvinner på dette punktet har det utrolig mye lettere enn menn. Enkelte kvinner er besatt på å sette seg selv i offerposisjon uansett hvor priviligerte de er. Anonymkode: b9dc2...27a «Det er bedre å ha tilgang til batterisyre når man vil enn å aldri noensinne drikke batterisyre.» Nei. Nå må du prøve å forstå hva jeg sier. Hva skal jeg sammenligne det med slik at du forstår? Vanskelig siden jeg ikke kjenner deg. Men tenk deg at sexen du fikk tilbud om, var med Harvey Weinstein. Og alle sa at du har jo stående tilbud om sex, du er jo helt frivillig i sølibat, når du ikke vil ha Harvey! Anonymkode: bd72e...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #275 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Syntes det er rart at voksene mennesker her inne ikke forstår dette. Er jo ganske normal kunnskap egentlig! Alle kvinner her inne er femcels og hater menn. Anonymkode: c6222...959
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #276 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): «Det er bedre å ha tilgang til batterisyre når man vil enn å aldri noensinne drikke batterisyre.» Nei. Nå må du prøve å forstå hva jeg sier. Hva skal jeg sammenligne det med slik at du forstår? Vanskelig siden jeg ikke kjenner deg. Men tenk deg at sexen du fikk tilbud om, var med Harvey Weinstein. Og alle sa at du har jo stående tilbud om sex, du er jo helt frivillig i sølibat, når du ikke vil ha Harvey! Anonymkode: bd72e...aa0 Om noe er batterisyre er det fordi du har høye krav. Rent fysisk er brus og eddik det samme stoffet. Det ene er eddik fordi du har det synet på menn i hodet ditt. Anonymkode: c6222...959 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #277 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rent fysisk er brus og eddik det samme stoffet. Anonymkode: c6222...959 Reint fysisk er sex med menn og kvinner nesten det samme, så incels kan ha sex med menn, det er langt likere enn brus og eddik. Anonymkode: 6a89d...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #278 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): «Det er bedre å ha tilgang til batterisyre når man vil enn å aldri noensinne drikke batterisyre.» Nei. Nå må du prøve å forstå hva jeg sier. Hva skal jeg sammenligne det med slik at du forstår? Vanskelig siden jeg ikke kjenner deg. Men tenk deg at sexen du fikk tilbud om, var med Harvey Weinstein. Og alle sa at du har jo stående tilbud om sex, du er jo helt frivillig i sølibat, når du ikke vil ha Harvey! Anonymkode: bd72e...aa0 For incels dreier det seg egentlig ikke om sex, det dreier seg om at de aldri noen sinne har opplevd noen som helst interesse fra en kvinne. De har innsett at de aldri vil få oppleve et kjærlighetsforhold til en kvinne. De ønsker en kjæreste men vet at de kommer til å være alene til de dør. Det kan fort gå utover selvfølelsen å vite at ingen, absolutt ingen, vil ha deg. De er fullstendig verdiløse i kvinners øyne. Anonymkode: 416ad...85c 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #279 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om noe er batterisyre er det fordi du har høye krav. Rent fysisk er brus og eddik det samme stoffet. Det ene er eddik fordi du har det synet på menn i hodet ditt. Anonymkode: c6222...959 Nei, dette handler ikke om å ha høye krav. Det handler om at sex med noen som forakter deg, ser ned på deg, behandler deg dårlig, IKKE føles godt og gjør godt. Verken kroppslig eller mentalt. Kan du i det minste PRØVE å forstå? Ville du f eks gjerne hatt sex med Harvey Weinstein? Altså, helst ønsker du en helt gjennomsnittlig norsk kvinne, men her får du ikke napp. Imidlertid står en kø av Harveyer og vil ha sex med deg, så hva klager du over? Anonymkode: bd72e...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #280 Skrevet 31. oktober 2021 Må også skille mellom incels og "red pill" menn. Mange så kalte "red pill" menn velger å gå sin egen vei og orker ikke mer risikoen med å involvere seg for dypt med kvinner. Statistikken snakker jo for seg selv, omtrent 70 prosent av skilsmisser innledes av kvinner og kvinner er også mer utro. Mange menn har rett og slett bare fått nok, de orker ikke jobben med å holde en kvinne fornøyd, for ja, det er nesten en fulltidsjobb. Mange menn er også møkka lei av alle "testene" kvinner driver med å for å sjekke om man er mann nok osv. Mange kvinner gjør dette litt ubevist, da kvinner ofte setter mer pris på hva en mann kan tilby en hvem han er(derfor status osv er så tiltrekkende for kvinner) Alt dette har sine biologiske forklaringer så klart(kvinner søker alltid etter en ressurssterk mann osv) Anonymkode: 3e766...1bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå