Gå til innhold

Kjære incels, akkurat hvordan mener dere at sex skal forandre livet deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men det er usex. Det er «eddik». Les innlegget mitt et par sider bakover. Du tror at kvinner kan få sex hele tiden, men for de fleste kvinner er sex med noen vi ikke liker eller som ikke liker oss, en NEGATIV ting. En del menn kan tydeligvis ha sex med hvem slm helst, (til og med prostituerte og andre som ikke vil og stritter i mot) og til tross for dette nyte den fysiske følelsen og kjenne at det er godt. De kan i alle fall godt ha sex med dumme, ekle Anne, og nyte sex og få orgasme. 

For de fleste kvinner funker det ikke sånn. Det er ikke «sex», det er «usex». Noe vondt og negativt.

Anonymkode: bd72e...aa0

Ja, og så er vi tilbake til at kvinner ikke klarer å forstå hvilket privilegium det faktisk er å ha tilgang til sex når som helst. Og å være den som velger. Dere ser ikke på dette som noe å snakke om, ja faktisk nærmest en ulempe. 

Det er så selvsagt for dere at dere ikke klarer å sette dere i motsatt situasjon. 

For hvem er disse desperate mennene som dere avviser og som stadig faller til kort når det kommer til sex? Hvem er det som i beste fall må ty til å kjøpe sex (noe de sjelden tør)? Jo, det er incels det.  

Sexdriften er generelt sterkere hos menn enn kvinner (noe som er grunnen til at det omtrent alltid er menn som kjøper sex). Og derfor er det desto verre å oppleve at man ikke har tilgang til å ha sex. Noensinne.

Anonymkode: db262...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men det er usex. Det er «eddik». Les innlegget mitt et par sider bakover. Du tror at kvinner kan få sex hele tiden, men for de fleste kvinner er sex med noen vi ikke liker eller som ikke liker oss, en NEGATIV ting. En del menn kan tydeligvis ha sex med hvem slm helst, (til og med prostituerte og andre som ikke vil og stritter i mot) og til tross for dette nyte den fysiske følelsen og kjenne at det er godt. De kan i alle fall godt ha sex med dumme, ekle Anne, og nyte sex og få orgasme. 

For de fleste kvinner funker det ikke sånn. Det er ikke «sex», det er «usex». Noe vondt og negativt.

Anonymkode: bd72e...aa0

Kvinner kan velge og vrake og er ikke dømt til å sove alene hver bidige dag. 

Anonymkode: c6222...959

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva gjør disse mennene for å forbedre sin situasjon da?

Anonymkode: 96cd5...ad9

Svært lite. De har ofte gitt opp og har meldt seg selv ut. De opplever at det er håpløst og at de ikke har noen sjanse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 26.10.2021 den 20.21):

Kvinner vil aldri forstå menns egentlige behov. Det kommer tydelig frem når menn blir kalt gris bare de sender noen blikk. De forstår ikke menns natur. Menn tenker på sex mange ganger i løpet av en time, og kan se det for seg med drøssevis av tilfeldige jenter/damer på gata. De færreste kvinner gjør det om menn.

Man kan ikke skylde på "natur" og "biologi" fordi man ikke gidder å oppføre seg ordentlig. Man må ikke glane, man må ikke plystre eller slenge kommentarer om kroppen, puppene eller rumpa. Man kan være diskret og høflig, så kan man tenke så mye på sex med forbipasserende kvinner som man bare vil, uten at noen bryr seg. Men hold det for dere selv, vi kvinner er ikke så interessert å vite akkurat dette om dere. 

Anonymkode: 3c93c...cec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Man kan ikke skylde på "natur" og "biologi" fordi man ikke gidder å oppføre seg ordentlig. Man må ikke glane, man må ikke plystre eller slenge kommentarer om kroppen, puppene eller rumpa. Man kan være diskret og høflig, så kan man tenke så mye på sex med forbipasserende kvinner som man bare vil, uten at noen bryr seg. Men hold det for dere selv, vi kvinner er ikke så interessert å vite akkurat dette om dere. 

Anonymkode: 3c93c...cec

Skjønner godt hva du mener, men jeg tror ikke disse incelgutta er de som oppfører seg slik. De har innsett at av alle kvinnene i hele verden er det kun deres egen mor som noensinne vil bli glad i dem. De har aldri opplevd et snev av positiv respons eller oppmerksomhet fra en kvinne. Det gjør dem motløse og leie. Alle kvinner får positiv respons fra menn i blant, de vet de er ettertraktet, det skjer aldri med en incel.

Anonymkode: 416ad...85c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, og så er vi tilbake til at kvinner ikke klarer å forstå hvilket privilegium det faktisk er å ha tilgang til sex når som helst. Og å være den som velger. Dere ser ikke på dette som noe å snakke om, ja faktisk nærmest en ulempe. 

Det er så selvsagt for dere at dere ikke klarer å sette dere i motsatt situasjon. 

For hvem er disse desperate mennene som dere avviser og som stadig faller til kort når det kommer til sex? Hvem er det som i beste fall må ty til å kjøpe sex (noe de sjelden tør)? Jo, det er incels det.  

Sexdriften er generelt sterkere hos menn enn kvinner (noe som er grunnen til at det omtrent alltid er menn som kjøper sex). Og derfor er det desto verre å oppleve at man ikke har tilgang til å ha sex. Noensinne.

Mangelen på forståelse går jo i like stor grad motsatt vei. Menn klarer ikke å forstå at noe man ikke ønsker, ikke oppfattes som et privilegium. Kvinner flest ønsker ikke tilfeldig sex (med flest mulig menn), og realiteten er heller ikke slik at alle kvinner har "tilgang til sex når som helst". Det er en (incel) myte. Kvinner er dessuten i større grad enn menn ute etter varige relasjoner/faste forhold, og da velger man ut fra andre kriterier enn om det kun er tilfeldig sex det dreier seg om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hespe3 skrev (4 minutter siden):

Mangelen på forståelse går jo i like stor grad motsatt vei. Menn klarer ikke å forstå at noe man ikke ønsker, ikke oppfattes som et privilegium. Kvinner flest ønsker ikke tilfeldig sex (med flest mulig menn), og realiteten er heller ikke slik at alle kvinner har "tilgang til sex når som helst". Det er en (incel) myte. Kvinner er dessuten i større grad enn menn ute etter varige relasjoner/faste forhold, og da velger man ut fra andre kriterier enn om det kun er tilfeldig sex det dreier seg om. 

Stemmer det du sier? Kvinner flest har gjerne tilfeldig sex med den rette mannen, bare han er heit nok (10/10 på skalaen). Problemet kommer om de også ønsker forhold til den samme heite mannen, for det vil 99% av andre kvinner også. Det at 20% av menn har 80% av all tilfeldig sex er ikke dratt ut av løse lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stemmer det du sier? Kvinner flest har gjerne tilfeldig sex med den rette mannen, bare han er heit nok (10/10 på skalaen). Problemet kommer om de også ønsker forhold til den samme heite mannen, for det vil 99% av andre kvinner også. Det at 20% av menn har 80% av all tilfeldig sex er ikke dratt ut av løse lufta.

Jo, det stemmer at kvinner som ønsker tilfeldig sex, velger den mest attraktive mannen, så fremst hun faktisk kan velge fra "øverste hylle". Og det kan jo slett ikke alle kvinner. Forskning viser i tillegg at:

• menn i større grad enn kvinner er interessert i uforpliktende sex
  • menn i større grad er villig til å "senke standarden" for å "få" sex
  • kvinner i mindre grad oppnår orgasme ved sex med en tilfeldig partner 
  • mange menn ikke bryr seg om hvorvidt kvinnen oppnår orgasme (ved tilfeldig sex)
  •  

Så det er flere grunner til at tilfeldig sex ofte er mindre aktuelt for kvinner. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er vel også en incelmyte. Noe man til stadighet leser på kg, men som stemmer dårlig overens for mange av oss.

Enkelte kvinner gjør dette og ønsker dette, men veldig mange kvinner går jo for helt andre menn enn han "heite" og det er ikke fordi de ikke kan få han "heite". Det er fordi man faller for helt andre ting og nei, det er ikke lommeboka eller sånt. Hvis man går ut og ser seg rundt så er de fleste som er i forhold vanlige mennesker og de har vanlige jobber.

At et fåtall av kvinner har vrangforestillinger rundt hvem de kan få betyr jo ikke at alle kvinner er slik. Hvem man ligger med og hvem man går inn i et forhold med er det også forskjell på.

Anonymkode: a9a46...1cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men svarer hovedsakelig på hovedinnlegget. Jeg er kvinne, men tror jeg kan forstå noe av inceltingene (ikke kvinnehatet og overanalyseringen, men sorgen og frustrasjonen over å aldri få sex eller romantisk nærhet).

Jeg ventet lenge med å få meg kjæreste og sex. Selv om dette var selvvalgt, så tenkte jeg mye på hvor rar jeg var som ikke hadde hatt det. Hver gang venner snakka om sex så var jeg redd for at jeg måtte legge ut om mitt ikke-eksisterende-sexliv. Etter jeg fikk kjæreste og sex tenkte jeg aldri på det. Altså, det å ikke ha hatt sex og romantisk nærhet betyr MYE mer om man ikke har hatt det, enn om man har hatt det. Det kan sammenlignes med at folk som har penger ikke vet hvordan det er å være så fattig at man ikke veit hvordan man skal ha råd til neste måltid. 

Om det ikke er selvvalgt må det være ganske vondt at ingen hadde valgt å ha sex med meg. Jeg ville sett på det som en stor sorg.

Viktigheten de legger i sex i seg selv kan jeg også delvis forstå. For meg har sex omtrent vært det mest fantastiske i livet mitt. Rett under forelskelse og dyp, gjensidig kjærlighet så setter jeg sex. Det gir meg så mye nytelse, avslapping, moro og glede. Untatt familie og kjæreste er det det viktigste for meg. Viktigere enn venner, viktigere enn andre gleder som en god film, et godt måltid eller naturopplevelser (som er utrolig viktig for meg). Jeg vet at det ikke er sånn for alle, men for noen er sex virkelig en lykkepille.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det nevnes opptil flere ganger her at kvinner velger menn som er 10/10, men tror dere virkelig at alle kvinner har lik smak? At det kun finnes en universal smak?

De jeg har ansett som 10/10 har jeg vært ganske alene om å annse som det for å si det sånn.

Anonymkode: 65007...448

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er vel også en incelmyte. Noe man til stadighet leser på kg, men som stemmer dårlig overens for mange av oss.

Enkelte kvinner gjør dette og ønsker dette, men veldig mange kvinner går jo for helt andre menn enn han "heite" og det er ikke fordi de ikke kan få han "heite". Det er fordi man faller for helt andre ting og nei, det er ikke lommeboka eller sånt. Hvis man går ut og ser seg rundt så er de fleste som er i forhold vanlige mennesker og de har vanlige jobber.

At et fåtall av kvinner har vrangforestillinger rundt hvem de kan få betyr jo ikke at alle kvinner er slik. Hvem man ligger med og hvem man går inn i et forhold med er det også forskjell på.

Anonymkode: a9a46...1cd

Nei, det er ikke incelmyter, det er gjort mye forskning på dette. Både Peder Kjøs og Bente Træen har skrevet mye om dette. (80/20). Og at biologien til syvende og sist trumfer det politisk korrekte utsagnet om hva kvinner vil ha.

Nei alle kvinner kan ikke få han aller kjekkeste mannen i byen, men alle kvinner kan få både forhold og sex om de ønsker det, relativt lett. Det samme gjelder ikke for mange menn. De fleste gjennomsnittlige menn i forhold vet også at kvinnen «tar til takke» med dem, for de ikke fikk de aller heiteste de ønsket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blobette skrev (2 minutter siden):

Selv om dette var selvvalgt

Dette oppsummerer kvinners privilegium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ser det nevnes opptil flere ganger her at kvinner velger menn som er 10/10, men tror dere virkelig at alle kvinner har lik smak? At det kun finnes en universal smak?

De jeg har ansett som 10/10 har jeg vært ganske alene om å annse som det for å si det sånn.

Kvinner kaster seg over gifte menn. Så ja jeg tror kvinner liker de samme mennene. 

Aldri er det en gift kvinne som har flere elskere. Fordi menn liker forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette oppsummerer kvinners privilegium. 

Jeg tror mange incels har mulighet for sex om de også hadde prøvd seg på homofile menn. Der er det mye mindre krav rundt sexpartner. Men dette ville ikke gitt dem noe, tvert i mot, kanskje bare føltes ubehagelig. På samme måte synes de fleste kvinner det å ha sex med 90%+ av menn hovedsakelig hadde vært ubehagelig. (Her mener jeg ikke at alle kvinner synes de samme 90% av mennene er uattraktive, men at for hvert kvinnelig individ så er de fleste menn uattraktive)

Så mulighetene er der, men de er ikke attraktive muligheter.

Endret av Blobette
Oppklaring
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kvinner forstår fortvilelsen og smerten det må være å aldri bli valgt, eller aldri være god nok, men det er MÅTEN incels legger det fram på, som er fullstendig meningsløs. 

Å sitte dag ut og dag inn på nett og sutre og klage over hvor vanskelig man har det, og hvor lite andre forstår, hjelper absolutt null og niks. Legg på litt "kvinner bør dele på godene" og annet misogynt språk, så når ikke det virkelige budskapet gjennom. Nemlig at du er ensom, savner venner og fellesskap, og vil bli sett og anerkjent.

Om man hadde ordlagt seg annerledes, er jeg sikker på at folk hadde utvist mye mer forståelse. Utenforskap er en reell fare for samfunnet som helhet. Desto mer fremmedgjort og utenfor man føler seg, desto større er sjansen for å begå uønskete handlinger. Her har vi som samfunn et ansvar overfor de som faller utenfor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kvinner kaster seg over gifte menn. Så ja jeg tror kvinner liker de samme mennene. 

Aldri er det en gift kvinne som har flere elskere. Fordi menn liker forskjellige. 

Og hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 13.22):

I tillegg vil de ikke ha forhold. Med dette utelukker de et stort antall kvinner som ikke er interessert i engangsligg.

Mitt inntrykk av Incel konseptet er at det er folk som ønsker forhold, men anser at kvinner ikke kan være trofaste og ikke verdsetter konservative verdier. 

(De ser ned på "Chads" , menn som har fri tilgang til kvinner som alle kvinner vil ha sex med og være sammen med, og som de tilgir alle typer overgrep fra.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.31):

De har jo aldri hatt sex, så de tror sex er noe magisk livsendrende.

Anonymkode: 0c93a...311

Jeg har hatt sex: Det ER magisk og livsendrende.  Like magisk og livsendrende som oksygen. 

Det som er nytt, er at det kommer flere og flere mennesker som ikke har behov for okygen. Og det er ikke slik at virkeligheten har endret seg, kun at folk i større grad er ærlige med seg selv og omgivelsene.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...