AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #121 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du har lest tråden så ser du at de fleste menn søker hjelp men blir ikke tatt nok seriøst. Anonymkode: a83ba...724 Jeg kan fortelle deg at akkurat det gjelder kvinner også. Og derfor er det flere som begår selvmordsforsøk, noe som ofte bare blir kalt et rop om hjelp/oppmerksomhet. Når de da blir vurdert etterpå, så får de ikke den hjelpen de trenger. Anonymkode: 974e4...24c 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #122 Skrevet 27. oktober 2021 Anonymburker skrev (14 timer siden): Nei nei, vi vet at kvinner bryr seg null om mannlige selvmord. Kvinner bryr seg om mannlige selvmord. Det betyr ikke at vi har sex med hvem som helst, i tilfelle han velger selvmord hvis vi avviser han. Den tankegangen der er helt forskrudd. Men du kan jo prøve neste gang du prøver deg på ei dame. "Hvis du ikke vil ligge med meg, så tar jeg livet av meg". Da tar hu nok av seg buksa fortere enn svint A Anonymkode: 74352...ab2 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #123 Skrevet 27. oktober 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg vil ikke si jeg generaliserer noe mindre enn de som starter trådene. Anonymkode: 65007...448 Aha, vi er på det nivået ja. Takk for oppklaringen, og lykke til videre med debatten. Anonymkode: 9becb...e6a
ItchyBitchySpider Skrevet 27. oktober 2021 #124 Skrevet 27. oktober 2021 Michaelhe skrev (3 timer siden): De har jo aldri hatt sex. Så det er klart at dette må være fantatisk. Men etter det søte kløe kommer det sure svie. La oss si at en kvinne forbarmer seg over en incel og har sex med ham, selv om hun ikke tenner på ham i det hele tatt. Han opplever lykkerus fordi han endelig har hatt sex. Og så ser han at dama ikke er interessert i å fortsette, så da blir han igjen uten sex. Like ulykkelig som før, kanskje enda mer ulykkelig, for nå VET han hvordan sex er og hva han går glipp av. Så hva blir løsningen for ham? At tilfeldige damer forbarmer seg over ham i ny og ne? Er det dette som er bedre livskvalitet? 6
Michaelhe Skrevet 27. oktober 2021 #125 Skrevet 27. oktober 2021 ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden): Men etter det søte kløe kommer det sure svie. La oss si at en kvinne forbarmer seg over en incel og har sex med ham, selv om hun ikke tenner på ham i det hele tatt. Han opplever lykkerus fordi han endelig har hatt sex. Og så ser han at dama ikke er interessert i å fortsette, så da blir han igjen uten sex. Like ulykkelig som før, kanskje enda mer ulykkelig, for nå VET han hvordan sex er og hva han går glipp av. Så hva blir løsningen for ham? At tilfeldige damer forbarmer seg over ham i ny og ne? Er det dette som er bedre livskvalitet? Vel, i have always depended on the kindness of strangers når det gjelder mitt eget sexliv? Noe er selvsagt bedre enn ingenting. Å bli sett er bedre enn å bli ignorert. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 27. oktober 2021 #126 Skrevet 27. oktober 2021 Michaelhe skrev (Akkurat nå): Vel, i have always depended on the kindness of strangers når det gjelder mitt eget sexliv? Noe er selvsagt bedre enn ingenting. Å bli sett er bedre enn å bli ignorert. Men man blir jo ignorert når dama stikker etter denne ene gangen. I tillegg skjønner jeg ikke hva slike menn får ut av å ha sex med noen som ikke har lyst på dem. Jeg hadde ikke klart det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #127 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aha, vi er på det nivået ja. Takk for oppklaringen, og lykke til videre med debatten. Anonymkode: 9becb...e6a Og ditt bidrag til diskusjonen er? Anonymkode: 65007...448 1
Michaelhe Skrevet 27. oktober 2021 #128 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) ItchyBitchySpider skrev (4 minutter siden): Men man blir jo ignorert når dama stikker etter denne ene gangen. I tillegg skjønner jeg ikke hva slike menn får ut av å ha sex med noen som ikke har lyst på dem. Jeg hadde ikke klart det. Sier du at mennesker bare skal gi opp fordi andre har fordommer om dem? Da får jeg sitere rockeren Pat Boone, you've got another thing comin' Endret 27. oktober 2021 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #129 Skrevet 27. oktober 2021 Det handler vel først og fremst om bitterhet, om jeg skal gjette. Det er nok fryktelig sårende å oppleve avvisning gang på gang, og til slutt så gjør nok det noe med en. Og da er det nok ikke så lett å se at den bitterheten og kvinnefiendeligheten har fullstendig motsatt effekt enn det de egentlig vil oppnå. Det betyr ikke at det er greit å oppføre seg sånn, men jeg tror de fleste som er sånn har blitt sånn pga årevis med nederlag og avslag. Anonymkode: 1c092...8ed
Michaelhe Skrevet 27. oktober 2021 #130 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler vel først og fremst om bitterhet, om jeg skal gjette. Det er nok fryktelig sårende å oppleve avvisning gang på gang, og til slutt så gjør nok det noe med en. Og da er det nok ikke så lett å se at den bitterheten og kvinnefiendeligheten har fullstendig motsatt effekt enn det de egentlig vil oppnå. Det betyr ikke at det er greit å oppføre seg sånn, men jeg tror de fleste som er sånn har blitt sånn pga årevis med nederlag og avslag. Anonymkode: 1c092...8ed Dette er jo en masse antagelser om en gruppe med mennesker du aldri har snakket med? Det er altså en stor gruppe, bestående av mange ulike mennesker? Dette er ikke the Borg collective fra star trek NG? Endret 27. oktober 2021 av Michaelhe
ItchyBitchySpider Skrevet 27. oktober 2021 #131 Skrevet 27. oktober 2021 Michaelhe skrev (2 timer siden): Dette er jo en masse antagelser om en gruppe med mennesker du aldri har snakket med? Det er altså en stor gruppe, bestående av mange ulike mennesker? Dette er ikke the Borg collective fra star trek NG? Når man leser kommentarer fra dem som definerer seg som incel, så får man inntrykk av at man nettopp leser the Borg collective. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #132 Skrevet 27. oktober 2021 Michaelhe skrev (2 timer siden): Dette er jo en masse antagelser om en gruppe med mennesker du aldri har snakket med? Det er altså en stor gruppe, bestående av mange ulike mennesker? Dette er ikke the Borg collective fra star trek NG? Hvordan vet du at jeg aldri har snakket med en incel? Nå antar du bare selv. Og jo, jeg hadde en kompis som jeg i aller høyeste grad vil kalle incel, men han ble så fiendtlig til det meste og de fleste til slutt, at jeg måtte kutte kontakten. Og ved han var det i alle fall ingen tvil om at det var sårhet etter årevis med avvisning som gjorde at han til slutt ble bittet og fiendtlig. Han begynte også å blande seg inn i mitt datingliv, og mente at det at jeg ble såret etter brudd kunne jeg takke meg selv for, som var så jævlig dum at jeg valgte sånne drittsekker. Og at jeg var som alle andre kvinner, en idiot som ikke gav en snill mann som han selv, enn sjanse.... Så snill atte, pleier å falle når jeg blir kalt idiot og dum.. Har ikke snakket med alle i hele verden nei, men det har jo ingen her. Anonymkode: 1c092...8ed 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #133 Skrevet 27. oktober 2021 Det å ha sex forandrer selvsagt ikke livet på noen annen måte enn at man kan få en liten og kortvarig boost av selvtillit. Det å bli godtatt og elsket, derimot, er mye viktigere. Mange menn har aldri opplevd noe annet enn avvisning fra kvinner hele livet, helt vanlige utseende menn med utdannelse, jobber, osv. Klart at konstant avvisning gjør noe med disse mennene, de føler seg fort verdiløse til slutt, de opplever å ikke være gode nok for noen kvinne. Kvinnene her inne har nok problemer med å sette seg inn i menns virkelighet, for de opplever ikke de samme vanskelighetene. Det er kvinner som er velgerne mens menn er beilerne som kjemper om kvinnens gunst. En kvinne har masse beilere å velge mellom, hun kan få forhold om hun vil det uten å måtte gjøre noen innsats for det. En helt vanlig utseende mann må jobbe hardt og bli avvist gang etter gang etter gang for å finne seg en partner. Anonymkode: 416ad...85c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #134 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En helt vanlig utseende mann må jobbe hardt og bli avvist gang etter gang etter gang for å finne seg en partner. Dette blir gjentatt gang etter gang i disse debattene, og jeg lurer på hvorfor dere tror at dette gjelder kun for menn? Tror dere virkelig at en gjennomsnittskvinne har kø utenfor døra si, som de må kjempe vekk med en kjepp hver gang de skal ut? At det skal være så mye vanskeligere for en vanlig mann å finne en partner, enn en vanlig kvinne, har jeg svært vanskelig for å tro. Anonymkode: 74352...ab2 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #135 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det å ha sex forandrer selvsagt ikke livet på noen annen måte enn at man kan få en liten og kortvarig boost av selvtillit. Det å bli godtatt og elsket, derimot, er mye viktigere. Anonymkode: 416ad...85c Det er jo det som er utfordringa til kvinner også. Finne noe mer enn øyeblikkets oppmerksomhet/et ligg, finne en som virkelig godtar og elsker en. Anonymkode: 6a89d...cb5 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #136 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.28): Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre? Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre? Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres? Og ikke minst hvorfor er dere så sinte? Anonymkode: 65007...448 Dette er faktisk et godt poeng. Jeg tror ærlig talt ikke sex i seg selv hadde gjort veldig mye. Det er en kortvarig fysisk glede. Den mannlige ejakuleringen varer i hele 3-4 sekunder. Det handler om en grunnleggende holdningsendring og selvtillit. Der er det et større arbeid som må gjøres. Sex er en kortvarig og smal løsning på et mye større problem. Hilsen mann Anonymkode: 02a67...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #137 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det å ha sex forandrer selvsagt ikke livet på noen annen måte enn at man kan få en liten og kortvarig boost av selvtillit. Det å bli godtatt og elsket, derimot, er mye viktigere. Mange menn har aldri opplevd noe annet enn avvisning fra kvinner hele livet, helt vanlige utseende menn med utdannelse, jobber, osv. Klart at konstant avvisning gjør noe med disse mennene, de føler seg fort verdiløse til slutt, de opplever å ikke være gode nok for noen kvinne. Kvinnene her inne har nok problemer med å sette seg inn i menns virkelighet, for de opplever ikke de samme vanskelighetene. Det er kvinner som er velgerne mens menn er beilerne som kjemper om kvinnens gunst. En kvinne har masse beilere å velge mellom, hun kan få forhold om hun vil det uten å måtte gjøre noen innsats for det. En helt vanlig utseende mann må jobbe hardt og bli avvist gang etter gang etter gang for å finne seg en partner. Anonymkode: 416ad...85c Men utifra trådene her inne så virker det jo ikke som om de prøver seg i det hele tatt på damer, det virker som om de fleste forventer at damer skal "gi de sex" uten så mye som å løfte en finger. Anonymkode: 65007...448 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #138 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette blir gjentatt gang etter gang i disse debattene, og jeg lurer på hvorfor dere tror at dette gjelder kun for menn? Tror dere virkelig at en gjennomsnittskvinne har kø utenfor døra si, som de må kjempe vekk med en kjepp hver gang de skal ut? At det skal være så mye vanskeligere for en vanlig mann å finne en partner, enn en vanlig kvinne, har jeg svært vanskelig for å tro. Anonymkode: 74352...ab2 Ikke enig med deg. Bare å se på trådene her inne hvor 9 av 10 kvinner sier at de aldri tar initiativ overfor en mann, det forventes at mannen tar initiativ. Det starter allerede der. Kvinner velger og menn blir valgt/valgt bort. Menn må jobbe med seg selv å bli best mulig versjon av seg selv for å bli interessant for en eller annen kvinne- dette blir sagt i den ene tråden etter den andre. En kvinne får ikke samme beskjed, hun er selvsagt god nok som hun er, hun er jo kvinne. Menn må ta initiativ, menn må jobbe med seg selv og ha alt perfekt på stell - kvinner velger den beileren de vil ha. Anonymkode: 416ad...85c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #139 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ..Menn må jobbe med seg selv å bli best mulig versjon av seg selv for å bli interessant for en eller annen kvinne- dette blir sagt i den ene tråden etter den andre. En kvinne får ikke samme beskjed, hun er selvsagt god nok som hun er, hun er jo kvinne. Menn må ta initiativ, menn må jobbe med seg selv og ha alt perfekt på stell - kvinner velger den beileren de vil ha. Anonymkode: 416ad...85c Alle må jobbe med seg selv om de skal bli et godt kjæreste-enne. Den dama incels sikler på har nok ikke bare rulla ut av barnevogna sånn. Anonymkode: 6a89d...cb5 3
AnonymBruker 42 Skrevet 27. oktober 2021 #140 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.28): Kan dere forklare meg akkurat hvordan sex skal gjøre livet deres så mye bedre? Jeg ser dere stadig oppretter tråder her og klager deres nød over at "ingen gir dere sex" som dere kaller det. Men jeg skjønner ikke hvordan det at noen "gir dere sex" skal gjøre livet deres så mye bedre? Hvorfor tillegger dere sex så utrolig mye verdi i livet deres? Og ikke minst hvorfor er dere så sinte? Anonymkode: 65007...448 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 11.48): Absolutt ikke, men de har tydeligvis store problemer utifra antallet tråder de oppretter her. Det jeg har problemer med er folk som klager over livet sitt uten å ta i ett tak. Anonymkode: 65007...448 Om du ikke "bur under bru" selv, så burde du jo for lengst ha forstått at 99.99% av de trådene du sikter til er trollerier, og noe du helt på egenhånd har klart å la deg påvirke av. Og i så stor grad at du har fått "problemer med det", t.o.m. Om du skal spekulere og lure på noe "meningsløst", så burde heller undre deg over hvorfor det er så mye trolling om akkurat dette temaet her på KG, og/eller hvorfor enkelte folk storkoser seg med den slags i utgangspunktet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå