AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Har det noe for seg? Babyen er 7,5mnd gammel. Er trøtt av ammingen og føler at nettene blir mye mer oppstykkede og kaotiske enn de nettene hun får MME på flaske. Noen erfaringer? Anonymkode: f1421...951
boblevann Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Byttet ved 10 mnd, spilte ingen rolle for babyens søvn. Men du har jo anledning til mer avlastning da hvis du slutter å amme
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Slå deg løs, om du får bedre søvn av å gi MME på flaske enn å amme, så er det helt greit. Det er viktig med søvn! Anonymkode: d26ab...f83 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Har vurdert det samme selv. Her småspises det en gang i timen fra kl 03 og da sover han med pupp i munnen frem til han våkner. Får utrolig dårlig søvn av det. Men samtidig så er det styret med å lage klar flaske litt slitsomt det også midt på natten, så jeg vet ikke hva som er verst, og ikke er det garantert god søvn heller🤷♀️ Anonymkode: 37984...ad1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har hatt to babyer som ble ammet og en flaskebaby, og alle sov de like dårlig. Men jeg syntes det var mer stress å måtte opp av senga for å blande MME enn å bare ta frem puppen. Anonymkode: fe3ee...89d 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg ga velling. Ble da så mette og trøtte at søvn var ingen sak lenger. Anonymkode: 2de99...908 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Hva med å gi grøt på kvelden? Anonymkode: 857d1...8cf
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Har gitt mme helt fra starten av. Babyen har alltid sovet godt. Fra 3 mnd alder sov hun hele natten igjennom. Anonymkode: 6f1d2...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt to babyer som ble ammet og en flaskebaby, og alle sov de like dårlig. Men jeg syntes det var mer stress å måtte opp av senga for å blande MME enn å bare ta frem puppen. Anonymkode: fe3ee...89d Ja, det kan godt hende at det ikke har så mye med hvilken type melk, men det at hun får det på flaske... Eller så er det rett og slett at det er pappaen som gir flaske på nettene. Og at han er flinkere enn meg. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg ga velling. Ble da så mette og trøtte at søvn var ingen sak lenger. Anonymkode: 2de99...908 Hvordan blander man velling? AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva med å gi grøt på kvelden? Anonymkode: 857d1...8cf Hun får grøt like før legging, hjelper kanskje litt på at hun noen ganger sover greit på kvelden. Anonymkode: f1421...951
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, det kan godt hende at det ikke har så mye med hvilken type melk, men det at hun får det på flaske... Eller så er det rett og slett at det er pappaen som gir flaske på nettene. Og at han er flinkere enn meg. Hvordan blander man velling? Hun får grøt like før legging, hjelper kanskje litt på at hun noen ganger sover greit på kvelden. Anonymkode: f1421...951 Han er ikke flinkere, men han lukter ikke melk. Eller, det kan jo faktisk hende han er flinkere også, men stort sett så er det ikke det det handler om 😄 Anonymkode: d26ab...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå