AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hei! Min samboer og jeg var i Oslo på historisk museum for å se på egyptisk historie, men det var veldig skuffende! Bare ett rom der som viste frem egypt. Er det noen her inne som vet om andre steder i Oslo som har mer av egyptisk historie? Anonymkode: beb28...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Min samboer og jeg var i Oslo på historisk museum for å se på egyptisk historie, men det var veldig skuffende! Bare ett rom der som viste frem egypt. Er det noen her inne som vet om andre steder i Oslo som har mer av egyptisk historie? Anonymkode: beb28...25b Hmm, sånn kan det gå når Norge ikkje var ei stor kolonimakt...... Anonymkode: 9061a...159 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 28. oktober 2021 #3 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) ingen? Endret 28. oktober 2021 av Intro feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 31. oktober 2021 #4 Del Skrevet 31. oktober 2021 Ingen museer som spesifikt er dedikert til Egypt, tror jeg. Det nærmeste er nok historisk museum. Deler av utstillingene deres byttes ut og har forskjellige temaer, og sist gang jeg var der, for 10-12 år siden, mener jeg det var en utvidet egyptisk avdeling. Da hadde de antakeligvis en del objekter lånt fra utlandet. Norge har nok begrenset med materiale fra gamle Egypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor skulle vi ha det i Norge? Prøv British Museum i London. Anonymkode: fb211...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå