AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Vi hadde sex for første gang etter fødsel i går. Jeg vet ikke egentlig hva som gir meg dårlig samvittighet. At vi var i senga med babyen sovende i egen seng ved siden av - som kanskje er litt feil? At sexen var så altoppslukende at jeg i kanskje en halvtime "glemte" den vesle og tenkte på helt andre ting? At samboer fikk ta for seg av kroppen som jeg kanskje føler at tilhører baby? Kanskje litt av alt? Noen som har erfaring med sånne følelser og kan gi råd? Vil jo ikke avstå fra sex heller. Anonymkode: 729ee...083
Sandie Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Helt normalt og ingenting å ha dårlig samvittighet for. Babyen sov vel, og hadde h*n våknet ville ikke et så lite barn forstått noe av hva som foregikk uansett. 4
Doktor Dyregod Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Det dere gjorde er helt normalt. Ikke glem hverandre i den nye hverdagen. ❤️❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg tror det er ganske vanlig og normalt å tenke i starten at da tilhører kroppen din babyen. Jeg er ikke mor selv, men kan tenke meg at det er helt vanlig. Anonymkode: 7627c...6c3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Her må jeg nesten applaudere for jeg tror ikke det er mange som orker sex i nyfødtfasen😅 Synes du skal ha god samvittighet og være glad for at du orker og at dere tar vare på forholdet når det er en liten baby i hus. Skulle ønske jeg hadde ork og lyst, da hadde jeg tatt mannen på soverommet med baby vedsiden av når som helst 😂 Og til dere som mener det er så ekkelt... Tror dere baby husker det og får traumer når det blir større?! Dere må jo være litt rare sånn mentalt... Anonymkode: 63c4a...efe 10
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Fram til 7 mnd alder hadde jeg klart det tror jeg. Kanskje litt lenger ? men de blir større som vi alle vet, og fra før de er 1 år så skjønner de ganske mye. Om ikke de forstår det de ser så tenker jeg på at de kan begynne å etterligne lyder eller stillinger ? 😂 å da kanskje til andre mennesker ? Skikkelig flaut 😂 uansett. Alle følelsene du har er normale. Siden det er så mange som sliter seksuelt i forholdet etter barna kommer, så er det viktig at dere finner tilbake til hverandre og jo før jo bedre så sant man ikke sitter med sting nedentil. Dette virker kanskje som en utrolig dårlig sammenligning ,men tror noe av det har litt likhetstrekk, og det er at når jeg og samboer fikk vår første hund, så var hunden veldig opptatt av meg og skulle hele tiden dominere meg å sørge for at meg og han var et par og ikke meg og samboer 😂 Samboer brydde seg ikke om å ha sex med hunden til stede i samme rom,men jeg følte meg rett og slett eid av hunden. Kunne kjenne øynene i nakken 😅 blir en følelse av at man svikter noe/noen som elsker deg og som er avhengig av deg. Ansvarsfølelsen og dette knyttete båndet sperrer av for følelsen av å nyte noe til kun egen fordel og sammen med noen andre. Samtidig tror jeg at man higer etter å få en slags velsignelse fra det andre individet : det er greit ! Bare kose deg. Jeg trenger ikke deg akkurat nå. Problemet blir at barn og dyr ikke kan snakke og gi deg den etterlengtede ‘’tillatelsen’’. Mener selvfølgelig ikke at det er likt med barn og dyr, men noe av dette blir jo faktisk ganske ? Anonymkode: ae70f...9dd
cmd Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 veldig veldig normalt å ha sex ....... når baby i samme rom. Noen kommenterer helt idiotisk. De har ingen mening. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Babyen har lånt kroppen din i 9 mnd!!! Dårlig samvittighet, absolutt ingen grunn for det. Nyt, slapp av, kos deg🥰 Trenger ikke ha sex med babyen i rommet hvis det er ubehagelig. Ha sex ett annet sted Anonymkode: a2e4a...a8c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 Alt er bare nytt og uvant for deg akkurat nå, det går seg til! Ikke ha dårlig samvittighet iallefall. Det er bra, både for dere og baby, at dere pleier kjærlighetsforholdet. Til dere som mener det er galt og unormalt å ha sex med baby på samme rom: ikke rart det er mange som går fra hverandre i småbarnsfasen, hvis det er sånn dere har det. Og jeg syns det er større omsorgssvikt å la et nyfødt, lite barn ligge på eget rom, hvis det er alternativet. Selvfølgelig kan man ha sex andre steder enn i senga, men ikke alle babyer er det første barnet, og da er soverommet kanskje mest safe. Anonymkode: d0568...e18 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 Hadde det helt likt i starten, men måtte bare komme over kneika om at jeg ikke bare var mor 😅 Jeg hadde problemer med at han tok på brystene mine så lenge jeg ammet, da det var "mat" da liksom, men ellers var det greit. Anonymkode: a0561...87b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 Det er supert at dere har sex! Det er viktig å ta vare på dere som par også i denne perioden. Dessuten, det er mange, mange som har sex med nyfødt på samme rom. Baby får ikke med seg noe av det, dessuten sov hn. Anonymkode: 139c7...41f 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det helt likt i starten, men måtte bare komme over kneika om at jeg ikke bare var mor 😅 Jeg hadde problemer med at han tok på brystene mine så lenge jeg ammet, da det var "mat" da liksom, men ellers var det greit. Anonymkode: a0561...87b Her har han samme issue. Han kan ikke ta på brystene mine. Å komme på dem er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: 1428d...6c6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg sliter fremdeles litt med sex. Babyen er 4 måneder. Jeg tenker på alt som må gjøres i hjemmet, om henne, bekymringer. Klarer ikke å slappe av og kose meg. Så kudos for at du prøver! Anonymkode: 1428d...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 Hvis man ikke skal kunne ha sex med baby på rommet, eller andre barn i hus som i teorien kan komme inn, hadde alle barn vært enebarn 😅 Anonymkode: a0561...87b 6
Edie Skrevet 28. oktober 2021 #15 Skrevet 28. oktober 2021 Ryddet for avsporinger, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #16 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 10.04): Vi hadde sex for første gang etter fødsel i går. Jeg vet ikke egentlig hva som gir meg dårlig samvittighet. At vi var i senga med babyen sovende i egen seng ved siden av - som kanskje er litt feil? At sexen var så altoppslukende at jeg i kanskje en halvtime "glemte" den vesle og tenkte på helt andre ting? At samboer fikk ta for seg av kroppen som jeg kanskje føler at tilhører baby? Kanskje litt av alt? Noen som har erfaring med sånne følelser og kan gi råd? Vil jo ikke avstå fra sex heller. Anonymkode: 729ee...083 det trenger du virkelig ikke ha,men forstår følelsen , husker jeg synes det var veldig rart de første gangene jeg og exen hadde sex med barnet på rommet Anonymkode: ce9f6...340
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #17 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg orker det ikke, kroppen min er helt touched out av baby og jeg orker ikke tanken på sex, samtidig blir det helt feil og uaktuelt for meg å ha sex med baby ved siden av oss. Vi ventet derfor med sex noen måneder med begge barna til jeg følte at jeg eide kroppen min igjen og baby kunne sove på eget rom Det føltes rett for meg. Og har man et godt forhold MÅ man ikke ha sex bare av plikt. Bedre å vente til det føles bra Anonymkode: 94adf...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå