AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Mine høyre brystknopp er delvis innadvendt og jeg vurderer et hjelpemiddel nå i svangerskapet for å prøve og rette den ut. Er det noen som har noen erfaringer? Funker det i det hele tatt? Anonymkode: 61f10...10c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Innadvendt høyre brystvorte her også. Stressa litt med det i svangerskapet, og var redd det ville ødelegge for amming. Babyens sugetak var overraskende sterkt😅, så hadde 0 betydning her! Disse Avent-greiene son skal trekke ut hjalp kun midlertidig her. Anonymkode: aab88...faa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Psykolog kan hjelpe. Anonymkode: d3d3a...627
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Det er da ikke noe problem? Veldig innover her og aldri tenkt over det. Anonymkode: aa8be...e3c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 On 10/26/2021 at 9:20 AM, AnonymBruker said: Mine høyre brystknopp er delvis innadvendt og jeg vurderer et hjelpemiddel nå i svangerskapet for å prøve og rette den ut. Er det noen som har noen erfaringer? Funker det i det hele tatt? Anonymkode: 61f10...10c Begge mine er delvis innadvendte og jeg brukte ikke noen hjelpemidler i graviditeten. Var sikker på at jeg ikke kom til å få til å amme. Det fikk overraskende bra! Ingen av jordmødrene som stussa noe på det eller mente det gjorde noe. Baby trenger ikke at noe stikker ut for å få tak. Det eneste er at baby kan ha litt problemer med å få tak i starten når man har skikkelig brystspreng, men det blir bedre - og man kan håndmelke ut litt melk og gi i kopp for å holde produksjonen til brystspreng gir seg litt Hvis det kun er et bryst som har innadvendte hadde jeg ikke gjort noen forberedelser. Å stimulere brystvortene mye under graviditet mener jeg kanskje ikke er helt anbefalt. En ting å være obs på når man har flate/innadvendte er at siden knoppen blir dratt ut veldig i starten under suging så vil den bli litt sår, så være nøye med god hygiene for å unngå at det blir noe infeksjon i sår (ikke ta på brystvorten uten å vaske og sprite hender, bytt ammeinnlegg ofte og bruk gjerne purelan). Anonymkode: 1ba88...78a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Jaggu bra de ikke er introverte. Hadde ikke blitt mye mat på ungen da Anonymkode: 01891...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå