AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Det er en fyr, vi er meget gode venner å begynner vel sånn halvveis å holde på nå (2 måneder). Greia er jeg er meget ny i datingverden Er det vanlig å kjøpe feks julegave til en man holder på med? Å har dere forslag til hva som kan være søtt og spesielt? Tenker litt på det allerede nå da hvis det er noe som må bestilles så så har jeg tid til det, å evt hvis jeg skal gi julegave så gir jeg nok den dagen før jeg reiser fra studiestedet som blir sånn start/midten av desember jeg har på ingen måter en forventning om å få en gave tilbake, det er bare en måte for meg å vise jeg bryr meg om personen å setter pris på han. Så er det jo litt gøy å gi da å glede andre Anonymkode: 56447...9ee
Doktor Dyregod Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Hei du. Du spør om det er vanlig. Vil du være vanlig da? Å være vanlig, er det samme som å være kjedelig. Mye bedere å være uvanlig. Har du lyst til å kjøpe gave til ham, så er det bare å gjøre det. Hva slags gave er det nok bare du som vet. Vi vet ikke hvem denne heldige karen er. Kos deg videre og lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Det er en god stund til jul. Anonymkode: c73cb...248
Scoops Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Visst du har lyst å kjøpe noe til han så gjør du det,du må jo ikke tenke på hva andre gjør .
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 «Skal vi kjøpe julegave til hverandre?» Anonymkode: 68367...9be
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Har bare gode erfaringer med å gi gave i slikt tilfelle 🥰 Dess mere personlig gave/måte å levere den på, dess bedre. Anonymkode: 1fe8b...d2c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Henger meg på her😊 Vi har kjent hverandre litt lenger enn dere, datet noen måneder. Jeg tenker jeg skal gi han noe til jul, men vet ikke hva enda. Som deg forventer jeg ikke noe tilbake og tenker det kan være en fin overraskelse. Ettersom det er nesten 2 mnd til jul enda så kan det jo være det skjer ting i mellomtiden. Jeg har begynt å tenke litt på det hvert fall😊 Anonymkode: e28a1...c46
Gjest ti10 Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 18.24): «Skal vi kjøpe julegave til hverandre?» Anonymkode: 68367...9be Kanskje det lureste. Ser det er flere her som sier de ikke venter noe tilbake, men kom igjen, når dere tenker på om og hva dere skal kjøpe til den andre personen allerede i oktober, da blir dere skuffet hvis dere gir gave uten å få noe tilbake. Og hvis følelsene er gjengjeldt, så vil vel den andre komme på å kjøpe gave helt av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå