Gå til innhold

Hvordan fridde du til mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har fridd til mannen, hvordan gikk det for seg? Med eller uten ring? Jeg har liksom aldri sett et frieri hvor damen frir til mannen. Når mannen frir til dama er ofte med ring og ned på kne, men hvordan er det når det er omvent?

Anonymkode: ebae3...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da gjør man det på en måte man selv føler for, ikke hva som andre sier er riktig 

Personlig så lå vi i sofaen og så på film, og så spurte jeg han om han kunne tenke seg å gifte seg med meg. Vi gikk sammen til gullsmeden for å velge ut ringer noen dager senere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned på kne (veldig klønete, jeg burde ha øvd først) og fridde med en diger fake diamantring. Tror selve ringen endte opp i lekeskuffen til datteren vår etterhvert. Var ikke noe flott og romantisk frieri igrunnen, men vi hadde vært samboere i 7 år, hadde barn sammen og han fikk aldri ut fingern selv. Det er snart 10 år siden og vi har vært lykkelig gift nesten like lenge. Han sa ja, altså. 

Anonymkode: 3bb2c...458

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

serverte biff og bernaise, serverte øl og fridde rett før jeg satte på fotballkamp, mens jeg fortsatt hadde makt over fjernkontrollen... 

Anonymkode: a2988...334

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

serverte biff og bernaise, serverte øl og fridde rett før jeg satte på fotballkamp, mens jeg fortsatt hadde makt over fjernkontrollen... 

Anonymkode: a2988...334

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3beb6...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk på skogstur sammen og drakk kakao. Jeg ga han et innrammet bildet med er lite dikt jeg hadde laget. Mens han pakket ut det, gjorde jeg ringen klar. 

Vi satt allerede på en benk, så jeg gikk ikke ned på kne. Åpnet ringboksen og spurte. 

Anonymkode: 0f1a6...68f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eneste kvinnene som frir er lesbiske. Heterofile kvinner er for tafatte og pysete. 

Anonymkode: 9df1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...