Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i midten av 20 årene som nettopp har flyttet sammen i ny leilighet. Vi har ikke gått til innkjøp av så mye julepynt enda. Vi har et par nisser, julestjerne, julelys(kubbelys) og røde julete pynteputer og gardiner. For noen høres sikkert dette lite ut, men selv føler jeg at det holder? Leiligheten vi bor ikke er ikke veldig liten så vi hadde absolutt kunne kjørt på med mer pynt, men jeg føler samtidig at det holder for min del for å komme i stemning.

Pynter du mye til jul? Og hva er det som må opp til hver jul? Utenom adventsstake, juletre og julestjerne. Gjerne del bilder, trenger litt inspo😊

Anonymkode: a100b...164

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke mer enn det og jeg er passert 50 og har bodd i egen bolig i flere årtier.

Anonymkode: 397f8...a31

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Vi har alt for mye🙈😅 Pakker stadig vekk og gir bort, men det er som de nissene formerer seg mens de ligger på loftet😅🙈🙈

Du må bare se når dere har satt fram alt sammen om du synes det er nok, jeg vil tro det blir kjempe koselig ☺️ Er ikke alltid sånn at mer er bedre.

Skrevet

Ja, her pyntes det mye til jul.

Har stor juleby som settes opp hvert år, noen nisser, oppblåsbare figurer ute , to juletre osv

Anonymkode: 0f296...de7

• Liker 1
Skrevet

Jeg feirer Jesus fødsel og ikke julenissen. Pynter med krybber, julestjerner etc.

Anonymkode: f8f00...e56

• Liker 5
Skrevet

Ja, har mye julepynt. Så mye at jeg bruker ikke alt hver jul. Har arvet flere kasser med både juletrepynt og andre pyntesaker, i tillegg hadde jeg masse fra før. Enkelte ting setter jeg fram hver jul, andre ting veksler jeg på fra år til år. 
Ikke engang juletreet hos oss er likt år for år. 

Anonymkode: 9b12f...b87

• Liker 3
Skrevet

Pynter ikke mye.

En adventsstjerne og utelys på en busk. 
Pynter inngangsparti med små granbusker og lys.

Inne har vi et trefat med 4 hvite lys på som adventsstake.

Holder meg tilnaturmaterialer og farger. 
Duker, gardiner og nisser er jeg ikke glad i. 

• Liker 2
Skrevet

Pyntet ikke mye før jeg fikk barn, etter jeg fikk det så har jeg jo all verdens unnskyldninger for å slenge opp masse jul. Så vi har enormt mye julepynt. 😄 

• Liker 3
Skrevet

Både mannen og jeg elsker jul 🤗 vi kjøper litt julepynt her og der hvert år. 

Vi har ikke så ekstremt mye, men det er ihvertfall skikkelig jul her 😂

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa🎅🎅🎅 Jo mere jo bedre🤩🎅

Anonymkode: 60c7c...fa8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har adventstjerner i kjøkken-og stuevinduet, og en lysslynge på en skjenk. Ellers har jeg mye telys i stua, som gir god stemning. 

Hos foreldrene mine der vi feirer jul er det litt mer julepyntet, røde puter i sofaen, røde gardiner i stua, litt julesmånips her og der, juleby på en skjenk, lysslynger på busker ute, en julebukk ved peisen. Veldig koselig😊

Anonymkode: 6b5d7...7ae

• Liker 3
Skrevet

Jeg har juletre, julestjerner i vinduene, adventsstaker, og en nisselandsby som jeg arvet for 20 år siden, og som jeg har utvidet og bygget ut siden da.  Denne må opp hver jul.
Ut over det er det noen nisser her og der, men jeg pynter mest med farger.

Gardiner, duker, løpere,puter, pledd, blomster - det er hva som utgjør 90 % av julepynten min.  :)

Anonymkode: 2da3e...f84

• Liker 1
Skrevet

Har veldig mye julepynt, både kjøpepynt og som ungene har laget. Noe er pensjonert, og noe får en pause innimellom, men alt tas frem og blir gjennomgått når vi skal pynte. Har stort hus, og mange barn, og det pyntes overalt. Det er juletre, nisser, engler, julebarn, lys, duker, puter og gardiner. Julesengesett, håndklær og dørmatter. Gsmnel og ny pynt i skjønn forening. Noe er arvet, og er 50år +/-, noe fra jeg var lita og noe er kjøpt/laget gjennom åra. 

Anonymkode: 66e7a...252

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg har en god del som bare ligger i kasser og ikke brukes.  Jeg bor alene nå, og bryr meg ikke så mye.  En brikke på bordet, juletallerkner og krus, en stjerne i kjøkkenvinduet og lys på en busk ute.

Skrevet

Ja, vi har en god del. Orker ikke nevne alt, vi har jo mye av det samme som alle andre har, men jeg setter mest pris på julelandsbyen vår. Den er så koselig. 

Skrevet (endret)

Vi pynter sånn gjennomsnittlig tenker jeg. Adventsstjerner, lys i flaggstanga og på husveggen, juletre, litt juleduker og nisser her og der. Og litt halvjulete gardiner. Juletreet er et kapittel for seg, dog. Der er det virkelig Disney American style møter gammel norsk tradisjon (minus norske flagg og ekkelt glitter, da). 

Endret av Lorieen
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe "less is more" i jula her i huset!  

• Liker 1
Skrevet

Vi har vel 10 av de største flyttekassene fulle av julepynt som skal opp. Som brukeren over meg sier, er ikke julen tid for less is more.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har mange nisser som jeg pynter med😁 og ett plastjuletre. Og sånn stjerne i vinduet.🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har røde duker på hvert et bord og skjenk. Tilogmed nattbord. Røde gardiner i halve stua, i gangene og på kjøkkenet. 5 julestjerner i vinduene, samt 4 adventsstaker. Utelys på hekken. Lys på gelender på trapp. Julesengetøy på senga. Stort og bredt juletre med en drøss med led-lys. Masse små og store nisser rundt omkring, og småpynt ellers. 

Og ja, adventsstjerne i frontruta på bilen ;) 

Anonymkode: 652b4...6d7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...