AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Hei, datteren min på snart 1 år har nå plutselig tisset gjennom på natten tre dager på rad, og det er masse tiss også. Bleie størrelsen er ikke for liten, jeg setter bleien riktig på, så skjønner ikke hva det kan være? Ble litt bekymret da jeg merket på søndag etter bad at bleien var veldig varm (sjekket inni, og det var tisset hennes som var kjempe varmt) - høres kanskje rart ut men jeg ble som sagt bekymret og lurte på om det kunne være noe (urinveisinfeksjon fks?). Har noen her opplevd noe lignende? Anonymkode: 7967d...e7c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, datteren min på snart 1 år har nå plutselig tisset gjennom på natten tre dager på rad, og det er masse tiss også. Bleie størrelsen er ikke for liten, jeg setter bleien riktig på, så skjønner ikke hva det kan være? Ble litt bekymret da jeg merket på søndag etter bad at bleien var veldig varm (sjekket inni, og det var tisset hennes som var kjempe varmt) - høres kanskje rart ut men jeg ble som sagt bekymret og lurte på om det kunne være noe (urinveisinfeksjon fks?). Har noen her opplevd noe lignende? Anonymkode: 7967d...e7c Ved urinveisinfeksjon kan det lukte ganske sterkt av tisset, men det MÅ nok ikke gjøre det. Ta med en tisseprøve på legekontoret om du er bekymret. Anonymkode: 309bd...ba8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Hun har nok ikke tisset gjennom bleia. Men tipper hun har vokst litt i en eller annen retning, sånn at bleiene ikke sitter like bra lenger. Prøv et annet merke i samme størrelse. Vi måtte bytte bleiemerke frem og tilbake flere ganger i løpet av det første året, fordi den typen vi brukte plutselig ikke satt så godt lenger. Tisset kan ikke være varmere en kroppen hennes, så hvis hun ikke har feber er ikke det noen bekymring Anonymkode: cc6dd...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå