Gå til innhold

16-åring fikk ha fest hjemme alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene reiste bort og forteller ivrig om at de kom hjem til flere 16-åringer som lå fulle rundt om kring, om knuste glass og klissete gulv, som om det var skikkelig kult. Jeg er rystet 😳

Anonymkode: f2d11...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det skjer jo, men foreldrenes reaksjon virker jo litt rar... Mulig det er et slags forsvar? 

Skrevet

Det skjer jo ikke om foreldrene ikke godtar det. Jeg skjønner ikke at foreldrene tør å legge til rette for at 16-åringer skal kunne drikke seg fulle. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det skjer jo ikke om foreldrene ikke godtar det. Jeg skjønner ikke at foreldrene tør å legge til rette for at 16-åringer skal kunne drikke seg fulle. 

ts

Veldig mange flytter jo hjemmefra i den alderen og da gjør de stort sett som de vil, er helt normalt at 16 åringer tar seg en fest i Norge.

Anonymkode: 54d14...d0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Foreldrene reiste bort og forteller ivrig om at de kom hjem til flere 16-åringer som lå fulle rundt om kring, om knuste glass og klissete gulv, som om det var skikkelig kult. Jeg er rystet 😳

kjenner en forelder som gjorde det samme. Ett år senere var sønnen på avrusning.. 

Anonymkode: adc99...688

Skrevet

Jeg kjenner mest det ansvaret man har som foreldre om det skulle skje noe med andres unger i mitt hus, og hvor foreldrene kanskje ikke en gang vet at ungen er på fest. Da har jeg som godtar at 16-åringer drikker, vært medskyldig. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts

Det var veldig naivt. 

Anonymkode: 239f8...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...