AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Foreldrene reiste bort og forteller ivrig om at de kom hjem til flere 16-åringer som lå fulle rundt om kring, om knuste glass og klissete gulv, som om det var skikkelig kult. Jeg er rystet 😳 Anonymkode: f2d11...fda
Ulrikke Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Vel, det skjer jo, men foreldrenes reaksjon virker jo litt rar... Mulig det er et slags forsvar?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Det skjer jo ikke om foreldrene ikke godtar det. Jeg skjønner ikke at foreldrene tør å legge til rette for at 16-åringer skal kunne drikke seg fulle. ts Anonymkode: f2d11...fda
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det skjer jo ikke om foreldrene ikke godtar det. Jeg skjønner ikke at foreldrene tør å legge til rette for at 16-åringer skal kunne drikke seg fulle. ts Anonymkode: f2d11...fda Veldig mange flytter jo hjemmefra i den alderen og da gjør de stort sett som de vil, er helt normalt at 16 åringer tar seg en fest i Norge. Anonymkode: 54d14...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Foreldrene reiste bort og forteller ivrig om at de kom hjem til flere 16-åringer som lå fulle rundt om kring, om knuste glass og klissete gulv, som om det var skikkelig kult. Jeg er rystet 😳 Anonymkode: f2d11...fda kjenner en forelder som gjorde det samme. Ett år senere var sønnen på avrusning.. Anonymkode: adc99...688
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg kjenner mest det ansvaret man har som foreldre om det skulle skje noe med andres unger i mitt hus, og hvor foreldrene kanskje ikke en gang vet at ungen er på fest. Da har jeg som godtar at 16-åringer drikker, vært medskyldig. ts Anonymkode: f2d11...fda
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjer jo ikke om foreldrene ikke godtar det. Jeg skjønner ikke at foreldrene tør å legge til rette for at 16-åringer skal kunne drikke seg fulle. ts Anonymkode: f2d11...fda Det var veldig naivt. Anonymkode: 239f8...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå