Gå til innhold

Folk som sier ja, men aldri kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte en bekjent om h*n kunne stille opp på en greie, som varer en viss periode. Personen svarte resolutt ja, og virket veldig ivrig. Når dette da så smått har begynt, har h*n hittil enten uteblitt uten å gi beskjed, for så å leke stilleleken, eller kommet med en forklaring som kan diskuteres, rett i forkant av oppmøtetiden. Likevel er svaret entydig positivt, når man spør om h*n kommer neste gang. 

Har man ikke tid eller mulighet, ville jeg selvsagt respektert et nei. Når man derimot svarer soleklart ja, har jeg en forventning om at man dukker opp fra tid til annen. Det er ingen krise om vedkommende skulle utebli for godt, men synes at dette er så råtten oppførsel. På en måte blir det også litt ironisk, da personen har kasta skitt om andre, for ganske så like situasjoner.  

Andre som har opplevd vært borti dette? 

Anonymkode: b6da1...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sånn er sykt irriterende. 

Mye bedre å bare få et ærlig svar med en gang, det kan jeg respektere. 
Jeg synes du burde prate med h*n. Si at det er helt greit om h*n ikke er med videre, men da trenger du å vite det nå så du kan invitere noen andre. Jeg vet ikke hva dette gjelder, men sett et lite ultimatum. Det er slitsomt å bare være den som inviterer og alltid er "okei" med at den andre aldri møter opp hele tiden. Du kan jo sette ned foten. 

Anonymkode: edcf2...867

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja sånn er sykt irriterende. 

Mye bedre å bare få et ærlig svar med en gang, det kan jeg respektere. 
Jeg synes du burde prate med h*n. Si at det er helt greit om h*n ikke er med videre, men da trenger du å vite det nå så du kan invitere noen andre. Jeg vet ikke hva dette gjelder, men sett et lite ultimatum. Det er slitsomt å bare være den som inviterer og alltid er "okei" med at den andre aldri møter opp hele tiden. Du kan jo sette ned foten. 

Anonymkode: edcf2...867

Takk for svar! 

Anonymkode: b6da1...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...