AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Okei dere. Jeg VET at det ikke er noe å grue seg til, men så gjør jeg det likevel. Vi er veldig fornøyd med barnehagen, de ansatte og barnet vårt trives. Vi har allerede fått tilbakemeldinger på at han er empatisk, omsorgsfull, flink til å dele osv. Jeg leverer seint og henter tidlig (barnet er 2 år), han startet i bhg i høst, jeg har vært hjemme og starter ikke å jobbe igjen før etter jul for å ha en myk overgang og korte dager i starten. Jeg har ingen grunn til å ha panikk for dette, men jeg virkelig hater sånne samtaler. Føler at jeg må si noe fornuftig, og at jeg blir gransket og dømt. Det er også noe med at jeg aldri har gjort det før og det skremmer meg. Jeg kan ikke fordra det. Hjelp. Har dere noe som helst å si som kan roe ned nervene mine? Anonymkode: 846d5...78c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Okei dere. Jeg VET at det ikke er noe å grue seg til, men så gjør jeg det likevel. Vi er veldig fornøyd med barnehagen, de ansatte og barnet vårt trives. Vi har allerede fått tilbakemeldinger på at han er empatisk, omsorgsfull, flink til å dele osv. Jeg leverer seint og henter tidlig (barnet er 2 år), han startet i bhg i høst, jeg har vært hjemme og starter ikke å jobbe igjen før etter jul for å ha en myk overgang og korte dager i starten. Jeg har ingen grunn til å ha panikk for dette, men jeg virkelig hater sånne samtaler. Føler at jeg må si noe fornuftig, og at jeg blir gransket og dømt. Det er også noe med at jeg aldri har gjort det før og det skremmer meg. Jeg kan ikke fordra det. Hjelp. Har dere noe som helst å si som kan roe ned nervene mine? Anonymkode: 846d5...78c Jeg er lærer - jeg kan berolige deg helt og si at det ikke er din utvikling som mor som er tema - men barnets utvikling i barnehagen. Og selvsagt om du er fornøyd med barnehagens bidrag i ditt barns liv. Høres ut som om din 2-åring er helt i rute - så senk skuldrene og gled deg i stedet. Har du ting du vil ta opp - skriv en huskelapp å ta med deg 😊 Anonymkode: 129eb...852 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Hei ts. En pedagog her, det er lov å være nervøs, siden det er din første gang. Null problem, som læreren sier det er barnet ditt som er i fokus. De er vanlig folk som vil det beste for ditt barn. Bare en til en samtale om ditt barns trivsel og vel. Her har du mulighet å si ifra ting du lurer på, og slå en vennlig prat. Hilsen en pedagog Anonymkode: 26191...424 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 Du trenger ikke å si så mye- ped.leder går gjennom faglig og sosialt utvikling- det er jo mye en orientering til deg. Kanskje dukker det opp noe underveis som du lurer på, da kan du spørre om det. Men ped.leder vil ikke dømme deg etter hvor mange spørsmål du stiller på utviklingssamtalen! Tipper det er denne ene samtalen du gruer deg til- de andre vil du ikke grue deg til. Tipper du går ut fra samtalen med en stolt følelse i magen, og litt klokere fordi du vet litt mer om hvordan din sønn er i barnehagen. Anonymkode: 78977...09c 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 Takk for gode svar dere! Utviklingssamtale er gjennomført, og som dere sier. Ingenting å stresse for 😅 Kan godt hende jeg gruer meg neste gang også, men da vet jeg jo mer hva det går i, og hva jeg går til. TS Anonymkode: 846d5...78c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå