AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Blir så fort tiltrukket av dem. Er noe med både utseende og væremåte. Ikke alle da selvfølgelig😊 Men de er generelt så mye mer menn enn mange norske, samtidig som kulturforskjellen ikke er så altfor stor. Får ikke den intense tiltrekningen til norske menn. Har skjedd, men ikke ofte ihvertfall. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 52364...4d1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Skjønner veldig godt hva du mener😁 Er Balkan for min del da men jepp mange deilige menn Anonymkode: 867ea...b20 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 dro på date med en fra balkan og han var veldig galant, men virket han selvopptatt og en del kontrollerende. Veldig bestemt på at han aldri skulle flytte bort fra der han bodde, og sendte sine penger til familien. Han hadde også diskusjoner med familie i balkan om penger. sannsynligvis var de avhengig av hans hjelp. han snakket om sex med en gang og tok mye på meg, sendte bilder av pisker. jeg løp jeg, hehe. Anonymkode: c75d0...885
Antiviruset Skrevet 26. oktober 2021 #4 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Blir så fort tiltrukket av dem. Er noe med både utseende og væremåte. Ikke alle da selvfølgelig😊 Men de er generelt så mye mer menn enn mange norske, samtidig som kulturforskjellen ikke er så altfor stor. Får ikke den intense tiltrekningen til norske menn. Har skjedd, men ikke ofte ihvertfall. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 52364...4d1 Du har ikke forstått at det er en betydelig kulturforskjell! Det er faktisk det om du evner deg å sette deg inn i det. Det er en betydelig forskjell på kvinnesyn faktisk. Litt "eksotisk" for deg som norsk kvinne i starten. Men at de er mer kontrollerende og og ser annerledes på samspillet mellom mann og kvinne som er regjerende i Norge er et faktum. Sikkert unntak her også, men generelt sett er det slik. Er det dette du faller for i begynnelsen? Dra det videre inn i et fast langvarig forhold og det er her problemet virkelig dukker opp. Og slik du beskriver det har du ikke havnet der. Tipper du endrer mening om det bærer dit i et forhold med slike menn. Tiltrekking er en ting, få noe til å vare over tid er noe helt annet. Mange menn som tiltrekkes av Thai damer i starten også, de er ikke like behagelige å leve med når de tilvenner seg norsk kultur og blir integrert i Norge noe mange menn har fått erfare. Uten sammenligning for øvrig. Et kvinnesyn man er født inn i med sin kultur, vokst opp med i barndom og ungdom og inn i voksenalder er ekstremt vanskelig å endre på. Noe du ikke oppdager før du er langt inne i et forhold. Det er da dette blir et problem. 3
Antiviruset Skrevet 26. oktober 2021 #5 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): dro på date med en fra balkan og han var veldig galant, men virket han selvopptatt og en del kontrollerende. Veldig bestemt på at han aldri skulle flytte bort fra der han bodde, og sendte sine penger til familien. Han hadde også diskusjoner med familie i balkan om penger. sannsynligvis var de avhengig av hans hjelp. han snakket om sex med en gang og tok mye på meg, sendte bilder av pisker. jeg løp jeg, hehe. Anonymkode: c75d0...885 Menn fra Balkan har enda mer konservativt kvinnesyn! Så du gjorde nok rett i å løpe. Om du ikke innordner deg der? Du ber om store store problemer. Kvinnesyn, familie, klan og dominans er ekstrem på Balkan opp mot vårt samfunn. Det er som to forskjellige verdener.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Blir så fort tiltrukket av dem. Er noe med både utseende og væremåte. Ikke alle da selvfølgelig😊 Men de er generelt så mye mer menn enn mange norske, samtidig som kulturforskjellen ikke er så altfor stor. Får ikke den intense tiltrekningen til norske menn. Har skjedd, men ikke ofte ihvertfall. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 52364...4d1 Hallo, du baltiske mann. Anonymkode: fa35c...bb9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 Baltiske menn er kjent for å ha store kuker. Anonymkode: 4b146...09d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): Du har ikke forstått at det er en betydelig kulturforskjell! Det er faktisk det om du evner deg å sette deg inn i det. Det er en betydelig forskjell på kvinnesyn faktisk. Litt "eksotisk" for deg som norsk kvinne i starten. Men at de er mer kontrollerende og og ser annerledes på samspillet mellom mann og kvinne som er regjerende i Norge er et faktum. Sikkert unntak her også, men generelt sett er det slik. Er det dette du faller for i begynnelsen? Dra det videre inn i et fast langvarig forhold og det er her problemet virkelig dukker opp. Og slik du beskriver det har du ikke havnet der. Tipper du endrer mening om det bærer dit i et forhold med slike menn. Tiltrekking er en ting, få noe til å vare over tid er noe helt annet. Mange menn som tiltrekkes av Thai damer i starten også, de er ikke like behagelige å leve med når de tilvenner seg norsk kultur og blir integrert i Norge noe mange menn har fått erfare. Uten sammenligning for øvrig. Et kvinnesyn man er født inn i med sin kultur, vokst opp med i barndom og ungdom og inn i voksenalder er ekstremt vanskelig å endre på. Noe du ikke oppdager før du er langt inne i et forhold. Det er da dette blir et problem. Nå har jeg faktisk vært samboer i mange år og har barn med en derfra, så kjenner til kulturen veldig godt😊 Ts Anonymkode: 52364...4d1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Skrevet 26. oktober 2021 Baltiske menn er kjent for å ha små pølsesnabber. Så små at de må fiskes frem med pinsett. Anonymkode: f1afe...a9a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hallo, du baltiske mann. Anonymkode: fa35c...bb9 ?? Anonymkode: 52364...4d1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #11 Skrevet 26. oktober 2021 Antiviruset skrev (3 timer siden): Du har ikke forstått at det er en betydelig kulturforskjell! Det er faktisk det om du evner deg å sette deg inn i det. Det er en betydelig forskjell på kvinnesyn faktisk. Litt "eksotisk" for deg som norsk kvinne i starten. Men at de er mer kontrollerende og og ser annerledes på samspillet mellom mann og kvinne som er regjerende i Norge er et faktum. Sikkert unntak her også, men generelt sett er det slik. Er det dette du faller for i begynnelsen? Dra det videre inn i et fast langvarig forhold og det er her problemet virkelig dukker opp. Og slik du beskriver det har du ikke havnet der. Tipper du endrer mening om det bærer dit i et forhold med slike menn. Tiltrekking er en ting, få noe til å vare over tid er noe helt annet. Mange menn som tiltrekkes av Thai damer i starten også, de er ikke like behagelige å leve med når de tilvenner seg norsk kultur og blir integrert i Norge noe mange menn har fått erfare. Uten sammenligning for øvrig. Et kvinnesyn man er født inn i med sin kultur, vokst opp med i barndom og ungdom og inn i voksenalder er ekstremt vanskelig å endre på. Noe du ikke oppdager før du er langt inne i et forhold. Det er da dette blir et problem. Kan fortelle deg at med erfaring fra egen eksmann fra Baltikum og alle andre parene jeg kjenner derfra gjennom mange år, så er ikke dette dominerende menn i forhold. De er derimot litt "tøffere" og mer mandige enn mange norske menn, men ikke på en negativ måte. Jeg synes menn skal være menn jeg da. Den aller største forskjellen er drikkekulturen, men er mange som ikke drikker mye også. Det jeg slet med med min Baltiske eks, var umodenhet og litt for glad i fest hver helg i likhet med mange norske menn hvis du leser her på KG blant annet. Jeg er litt nysgjerrig på hvor du har dine meninger om både Baltiske og menn fra Balkan, har du personlig erfaring selv? Anonymkode: 52364...4d1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #12 Skrevet 26. oktober 2021 Hver sin lyst 😃 Selv får jeg helt sykt trøkk i kjeppen av thaidamer 😁 Anonymkode: 78f9b...ce4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 Er jo ikke så store kulturelle forskjeller på Estland/Latvia og Norge? Enig i at det er store kulturelle forskjeller mellom Litauen og Norge, men mitt inntrykk er at Estland/Latvia er veldig likt Norge? Anonymkode: 0632b...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo ikke så store kulturelle forskjeller på Estland/Latvia og Norge? Enig i at det er store kulturelle forskjeller mellom Litauen og Norge, men mitt inntrykk er at Estland/Latvia er veldig likt Norge? Anonymkode: 0632b...5f0 Jo, ganske store Anonymkode: 42393...e42
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #15 Skrevet 26. oktober 2021 Baltikum eller Balkan? Nå må folk bestemme seg 😁 Anonymkode: 42393...e42 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå